Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko Talvivaaran omistajia palstalla?  (Luettu 3526 kertaa)

Arra

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 152
Helposti vois olla maatalousväestön parissa. Nyt ei kukaan kyllä myönnä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Helposti vois olla maatalousväestön parissa. Nyt ei kukaan kyllä myönnä.
Mä!
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

nilihaara

  • Vieras
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Helposti vois olla maatalousväestön parissa. Nyt ei kukaan kyllä myönnä.
Mä!
  Tota nyt ei kukaan usko!

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Helposti vois olla maatalousväestön parissa. Nyt ei kukaan kyllä myönnä.

Ei vielä mutta jos hinta vielä vähän putoaisi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Helposti vois olla maatalousväestön parissa. Nyt ei kukaan kyllä myönnä.
Mä!
  Tota nyt ei kukaan usko!
Niin siis nimimerkki Mä... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Mä! Olin... Onneks älysin myydä pois ajoissa, pikkuvoitolla...  Tosin en kaikkea, ostin sitten myöhemmin osan takaisin ja luovuin vasta kesällä ::) Lusmiinus nolla, hiukan plussalla. Ehkä 10000€ oli parhaillaan plussalla, elämä on, mitään en menettänyt mutten paljoa saanutkaan ;D

Nyt ei kannattane ostaa, tai ainakin hajauttaa ostoja mikäli aikoo uskaltaa. Tuleva osakeanti painaa hintaa rajusti alaspäin, samoin saatavia tuottoja nyt ostetuille osakkeille. Mitä enemmän hinta tippuu, sitä enemmän osakkeita pitää lisätä että osakeannilla saadaan tarvittava kassa kasaan ::)

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Ei taida osinkoja tippua hetkeen...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Minullapa on sitä ja Nokiaa! Onneksi ihan viikkorahoilla vaan. Metsäliitolla tuli 10* nousu, eikä nämä nyt sitä vielä hukanneet ole. HK:kaan ei ole oikein jaksanut enää ilman minua, puoleen vajonnut. Onko muita romahtaneita osakkeita tarjolla uhkapeliin?

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Minullapa on sitä ja Nokiaa! Onneksi ihan viikkorahoilla vaan. Metsäliitolla tuli 10* nousu, eikä nämä nyt sitä vielä hukanneet ole. HK:kaan ei ole oikein jaksanut enää ilman minua, puoleen vajonnut. Onko muita romahtaneita osakkeita tarjolla uhkapeliin?

Harrastukseksi olen hankkinut kaikkia menestysyhtiöitä, Talvivaaraa ja paria ruokataloa. Outokumpu näyttää halvalta, maksimitappio voisi olla alle euro osakkeelta.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Minullapa on sitä ja Nokiaa! Onneksi ihan viikkorahoilla vaan. Metsäliitolla tuli 10* nousu, eikä nämä nyt sitä vielä hukanneet ole. HK:kaan ei ole oikein jaksanut enää ilman minua, puoleen vajonnut. Onko muita romahtaneita osakkeita tarjolla uhkapeliin?

Tanskan tuulimyllypulju Vestas olis aika varma, olisko 70 pinnaa miinuksella tai jotain.  ::) Outokummun osakeannin opettamana tarttee tuon Talvivaaran rahoituskuvioiden hieman selvitä, ennenkuin siiheen tukieurojaan tyrkkää...  Jos haluaa tasaisen tylsää elämää, niin sitten noita kotimaisia konepajoja, Metsoa, Konecranesia jne.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Lypsybotti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 896
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Minullapa on sitä ja Nokiaa! Onneksi ihan viikkorahoilla vaan. Metsäliitolla tuli 10* nousu, eikä nämä nyt sitä vielä hukanneet ole. HK:kaan ei ole oikein jaksanut enää ilman minua, puoleen vajonnut. Onko muita romahtaneita osakkeita tarjolla uhkapeliin?

Tanskan tuulimyllypulju Vestas olis aika varma, olisko 70 pinnaa miinuksella tai jotain.  ::) Outokummun osakeannin opettamana tarttee tuon Talvivaaran rahoituskuvioiden hieman selvitä, ennenkuin siiheen tukieurojaan tyrkkää...  Jos haluaa tasaisen tylsää elämää, niin sitten noita kotimaisia konepajoja, Metsoa, Konecranesia jne.

Vestas tais olla vuosi sitten myös 70% miinuksella. Ja nyt siis taas?
Tai mitä sitä arvuuttelemaan:
http://uk.finance.yahoo.com/echarts?s=VWS.CO#symbol=vws.co;range=20021004,20121112;compare=^dji+^gspc;indicator=volume;charttype=area;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=off;source=undefined;
Siinä samassa kuvaajassa DJIA Ja S&P500 indeksit verrokkina kurssien kehityksestä...
Indeksit jo melkein 2008 "romahduksen" tasalla!
Vaan ei mene HEXillä hyvin,
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/porssikurssit/indeksi.jsp?indid=OMXHPI&days=3650&x=36&y=16

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Helposti vois olla maatalousväestön parissa. Nyt ei kukaan kyllä myönnä.
Mä!
  Tota nyt ei kukaan usko!
Niin siis nimimerkki Mä... ;D

Mä on sijoittanu vaan maatalouskoneisiin ja pellonvuokriin  ;D

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Pahus, jäin odottelemaan ja myöhästyin, kurssinousu tänään +15 %

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Pahus, jäin odottelemaan ja myöhästyin, kurssinousu tänään +15 %

+ Eilen pohjista noin 6%. Eilen alin hinta himpun yli 1.00, nyt 1.24. Noin 24% vuorokaudessa, ihan kohtuu tuotto panoksesta riippumatta. Ei, en ostanut enkä vielä osta. Osakeantia odotellessa...
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Rami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 637
Vs: Onko Talvivaaran omistajia palstalla?
Suunnattu anti tulee pääomistajille edulliseen hintaan, tällä varmistetaan hyvä läpimeno. Vaikea sanoa onko silloin oikea aika (pudottaa kurssia kun antihinta tulee julki), vai menneellä viikolla?