Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe työnkäytöstä  (Luettu 1904 kertaa)

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

Snowman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 611
Vs: työnkäytöstä
Joo tuo oli ihan mielenkiintoinen.... Jotenkin vaan tuntuu omat valinnat nuiden lukujenkin muodossa järkeviltä....
Ja jos apetta tehdään ei pyöröpaalit ollutkaan niin hitaita mitä täällä aina puhutaan :)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

luomuviljelijä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 599
Vs: työnkäytöstä
https://portal.mtt.fi/portal/page/portal/mtt/mtt/esittely/toimipaikat/ruukki/Tietopankki/Koulutuspaivien-materiaalit/TTS-InnoNauta_loppuseminaarit.pdf

ihan mielenkiintoisia tuloksia... appeen hyvyys kans pikkasen koituksella...  ::)

Miks emoille pitäis antaa apetta? Mä olen käyttäny ruokintasuunnitelmana "hyvälaatuista säilörehua vapaasti tarjolla" ja hyvin on toiminu. Rotuna hereford. Ranskalaisita roduista en tiedä mitään.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: työnkäytöstä
https://portal.mtt.fi/portal/page/portal/mtt/mtt/esittely/toimipaikat/ruukki/Tietopankki/Koulutuspaivien-materiaalit/TTS-InnoNauta_loppuseminaarit.pdf

ihan mielenkiintoisia tuloksia... appeen hyvyys kans pikkasen koituksella...  ::)

Miks emoille pitäis antaa apetta? Mä olen käyttäny ruokintasuunnitelmana "hyvälaatuista säilörehua vapaasti tarjolla" ja hyvin on toiminu. Rotuna hereford. Ranskalaisita roduista en tiedä mitään.

Homma toimii just näin.. Kevättekoa umpiaikana ja syystekoa nuorisolle/mahdollisille sisäruokintakautena imettäville. Ei ainakaan herefordeilla ole mitään haittaa pienestä (+100kg) lihomisesta umpiaikana eikä tuotakaan tapahdu jos säilis on suht`koht oikeaa. Ja voihan oljen laittaa pöydälle olkena jos huvittaa.

"Appeesta" on emoille hyötyä jos vaunua käytetään säilörehun jakolaitteena tai olkisilppurina.