Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rokualla isänpäivää paossa  (Luettu 3346 kertaa)

millamagia

• Vieras
Rokualla isänpäivää paossa
-----täällä sitä nyt läskejä liotellaan porealtaissa,kun vaari alako rypiä itsesäälissä,että isänpäivää ei ennää vietetä,kun hän on ollu huono isä :o Niihän täsä on oltu huonoja isiä ja äitejä,ei se asia katumalla kummene. Palijo täällä on väkiä,mutta mun mielestä päivällinen ei ole yhtä monipuolinenkuin ennen,vai tuntuuko se siltä,kun on oltu 3:na syksynä Cristina Cruisella ja laivoissahan tuo seisova pöytä on ihan älytön :(  On täällä lunta jonkin verran,muttei vielä oikeen hiihtämiseen asti,mutta onhan täällä muita virikkeitä.Kai se viikon loppu jotenki mennee.Venäläisiä täällä ei ihme kyllä vielä ole ,Varpaisjärveltä on iso porukka.
Tuota allasosastoa on vähän laajennettu ja muovikasvi hökötykset heitetty veke.Hienoa on,kelepaa muorin sukkia kutoa täällä :)

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Vs: Rokualla isänpäivää paossa
On se hienoa olla eläkkeellä :D

Shrek

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Rokuan avovankila on kyllä niin ahdistava paikka, ettei ikinä sinne enää  :o  :(
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mitä hianoa siinä muka on?

Kyl nuori ja komia kelpaa olla mieluummin.

:D
Kui mää ain olen paras?

Katapultti

• Vieras
-----täällä sitä nyt läskejä liotellaan porealtaissa,kun vaari alako rypiä itsesäälissä,että isänpäivää ei ennää vietetä,kun hän on ollu huono isä :o Niihän täsä on oltu huonoja isiä ja äitejä,ei se asia katumalla kummene. Palijo täällä on väkiä,mutta mun mielestä päivällinen ei ole yhtä monipuolinenkuin ennen,vai tuntuuko se siltä,kun on oltu 3:na syksynä Cristina Cruisella ja laivoissahan tuo seisova pöytä on ihan älytön :(  On täällä lunta jonkin verran,muttei vielä oikeen hiihtämiseen asti,mutta onhan täällä muita virikkeitä.Kai se viikon loppu jotenki mennee.Venäläisiä täällä ei ihme kyllä vielä ole ,Varpaisjärveltä on iso porukka.
Tuota allasosastoa on vähän laajennettu ja muovikasvi hökötykset heitetty veke.Hienoa on,kelepaa muorin sukkia kutoa täällä :)

Veätkö illalla lärvit kylpylän baarissa?

Mää ainaskin vetäisin.

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!

No näinhän se on, mutta halusin olla ystävällinen :D

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Oletteko firman pakulla matkassa?  muistakaa sitten ottaa kaljat ja viinat verovapaasti!
   cría cuervos y te sacarán los ojos

millamagia

• Vieras

-älä muuta sano :)

paitti,että ku elämä parani niin kuolema ovella jo kolokuttaa.Niinkauan on kivaa kun on terveyttä.Sen jäkäkeen mennään vaan jotenki etteenpäin. >:(

millamagia

• Vieras

Veätkö illalla lärvit kylpylän baarissa?

Mää ainaskin vetäisin.
[/quote]

-mulla on tää luonnon antapus.Kaikki alkoholi tulee samantien ulos.Kyllä skänä olis onneton mun sijassa :'(

millamagia

• Vieras
Rokuan avovankila on kyllä niin ahdistava paikka, ettei ikinä sinne enää  :o  :(
------joo,tuo Pelso.Oon käyny sielä ostamasa ruskean lampaan villasta kudottua sukkalankaa 8)

Shrek

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
------joo,tuo Pelso.Oon käyny sielä ostamasa ruskean lampaan villasta kudottua sukkalankaa 8)
Pelso on kuulemma viihtyisä paikka, ainakin mun entinen renki tuntui viihtyvän siellä  ::).

Mutta Rokuasta ei ole kuin negatiivista sanottavaa, helvetin huonoa ruokaa ja huoneet (sellit) niin karuja että niistä pitäisi tehdä valitus YK:hon Geneven sopimuksen rikkomisesta.
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

emo-heikki

• Vieras

Eihän vankilaa ite valita, kyllä ne on eri miehet jotka sinut sinne taluttaa, jos aihetta löytyy  ::)

Sepedeus

• Vieras
  Ihanan kallista tuolla kepulandiassa. Flamingossa sentään hinta edullisempi.  ;D

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ja nuori ja komia ei voi olla eläkkeellä jos on valkoinen :(

Talojuhani

• Vieras

Mites "hulttiopoika" nykyään jakselee?