Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lööppien kuningas vastaan rikollistaustainen toimittaja  (Luettu 3857 kertaa)

millamagia

• Vieras
Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen kritisoi
voimakkaasti Seiska-lehden toimintatapoja.
Hakkarainen kritisoi voimakkaasti lehden uutisina julkaisemia väitteitä sekä kiinnittää
erityistä huomiota häntä ”jahdanneeseen” toimittajaan. Hän
hämmästelee, miksi lehti on salannut toimittajansa ”käsivarren
mittaisen” rikostaustan, johon
kuuluu huumerikoksia, väärennyksiä, varkauksia, kätkemisrikoksia, rattijuopumuksia, törkeä
rattijuopumus sekä pahoinpitely.
- Miten tällainen toimittaja
on millään tavalla uskottava?
Hakkarainen ihmettelee.
- Olen pyytänyt, että Seiska
lopettaisi valheiden levittämisen,
mutta mikään ei tunnu auttavan.
Roskajutut eivät lopu, vaikka
lehti sai jo minua koskevasta jutusta langettavan tuomion Julkisen sanan neuvostolta.
Nelosen uutiset on tarkastanut Hakkaraisen väitteet Helsingin käräjäoikeudesta, ja ne pitävät toimittajan rikoshistorian osalta paikkansa.
Lähde:Perussuomalaiset lehti

Tuuli

• Vieras
Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen kritisoi
voimakkaasti Seiska-lehden toimintatapoja.
Hakkarainen kritisoi voimakkaasti lehden uutisina julkaisemia väitteitä sekä kiinnittää
erityistä huomiota häntä ”jahdanneeseen” toimittajaan. Hän
hämmästelee, miksi lehti on salannut toimittajansa ”käsivarren
mittaisen” rikostaustan, johon
kuuluu huumerikoksia, väärennyksiä, varkauksia, kätkemisrikoksia, rattijuopumuksia, törkeä
rattijuopumus sekä pahoinpitely.
- Miten tällainen toimittaja
on millään tavalla uskottava?
Hakkarainen ihmettelee.
- Olen pyytänyt, että Seiska
lopettaisi valheiden levittämisen,
mutta mikään ei tunnu auttavan.
Roskajutut eivät lopu, vaikka
lehti sai jo minua koskevasta jutusta langettavan tuomion Julkisen sanan neuvostolta.
Nelosen uutiset on tarkastanut Hakkaraisen väitteet Helsingin käräjäoikeudesta, ja ne pitävät toimittajan rikoshistorian osalta paikkansa.
Lähde:Perussuomalaiset lehti

Minkähän takia ne just Teuvosta kirjoittavat ??? ??? ???   En kässää......    8)

Suuri Ajattelija

• Vieras
Joo, on se niin väärin, että viatonta kirkossakävijää jahdataan ja jahtaajilla on vielä rikollistausta.

wikipedia:Hakkarainen on tuomittu vuonna 1986 Suomussalmen kirkon ehtoollishopeiden törkeästä varastamisesta[8][9], haaskauksesta[10] ja kulkuneuvon juopuneelle luovuttamisesta[11]. Vuonna 1987 Hakkarainen oli matkustajana autonsa takapenkillä, kun juopunut kuljettaja törmäsi puuhun aiheuttaen etupenkillä istuneen matkustajan kuoleman. Hakkarainen oli jäänyt kiinni myös edellisenä vuonna autonsa luovuttamisesta juopuneelle henkilölle.[12] Hän on myös itse saanut tuomion rattijuopumuksesta 1980-luvulla.[13]

Muuten Hakkarainen on ihan mukiinmenevä mies, sananmukaisesti  ;D

Nyt tuli simmolta miinusta.... :D

emo-heikki

• Vieras
Joo, Hakkarainen on toilaillu koko nuoruutensa näköjään, mutta se on kyllä totta, että jos toimittajalla itsellä on myös tommonen rikosrekisteri, niin menee vähän uskottavuus koko lehdeltä, eikö ne saa oikeita toimittajia sinne töihin vai onko tämä ihan vaan palkkavaade kysymys, kuka halvimmalla tekee noi paskanheitot  :o :o :o

Viimeksi muokattu: 07.11.12 - klo:14:09 kirjoittanut emo-heikki

Katapultti

• Vieras
Ken on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven....jaa,Tuuli ja Suuri ajattelija ovat synnittömiä ilmeisesti?

Suuri Ajattelija

• Vieras
Ken on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven....jaa,Tuuli ja Suuri ajattelija ovat synnittömiä ilmeisesti?
Kun en ole kirkonmiehiä, olen jäävi ottamaan kantaa syntisyyteeni. Kerropa sinä se...

Ymmärsit väärin juttuni sisällön. Pikemminkin yritin viestiä, että eikös ole kaikkien etu, että molemmat osapuolet, Hakkarainen ja toimittaja  ovat samalla tasolla?

Tuuli

• Vieras

Juu...tietysti.    ;D

LuMon

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas
Kun en ole kirkonmiehiä, olen jäävi ottamaan kantaa syntisyyteeni. Kerropa sinä se...

Ymmärsit väärin juttuni sisällön. Pikemminkin yritin viestiä, että eikös ole kaikkien etu, että molemmat osapuolet, Hakkarainen ja toimittaja  ovat samalla tasolla?

Juu ja molemmilla on vielä omalehti minne voivat kirjoittaa Seiska ja Perus Suomalaiset... Vaikka sitten toistensa rikos historiaa.
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

emo-heikki

• Vieras

Juu ja molemmilla on vielä omalehti minne voivat kirjoittaa Seiska ja Perus Suomalaiset... Vaikka sitten toistensa rikos historiaa.

Totta  ;D ;D ;D

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kukahan seiskan toimittaja noin aktiivinen jutuntekijä

mullaki olisi sille aineistoa toimittaa juttuihinsa

mutta ei hakkaraisesta ::)
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

millamagia

• Vieras
Joo, on se niin väärin, että viatonta kirkossakävijää jahdataan ja jahtaajilla on vielä rikollistausta.
--------ei ole viaton kirkossa kävijä,sitäen ole väittänyt
wikipedia:Hakkarainen on tuomittu vuonna 1986 Suomussalmen kirkon ehtoollishopeiden törkeästä varastamisesta[8][9], haaskauksesta[10] ja kulkuneuvon juopuneelle luovuttamisesta[11]. Vuonna 1987 Hakkarainen oli matkustajana autonsa takapenkillä, kun juopunut kuljettaja törmäsi puuhun aiheuttaen etupenkillä istuneen matkustajan kuoleman. Hakkarainen oli jäänyt kiinni myös edellisenä vuonna autonsa luovuttamisesta juopuneelle henkilölle.[12] Hän on myös itse saanut tuomion rattijuopumuksesta 1980-luvulla.[13]----nämä on kyllä tiedossa

----------------minä en ole kostaja tyyppiä,joten miinuksia ei tipu
--------------miksi kukaan ei kirjoita,että Hakkarainen on tehnyt kehitysaputyötä Nigaraguassa usean vuoden ajan?
Ja että hän on jälkeenpäinkin käynyt katsomassa paikan päällä sahojensa toimintaa. 8)

Shrek

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
--------------miksi kukaan ei kirjoita,että Hakkarainen on tehnyt kehitysaputyötä Nigaraguassa usean vuoden ajan?
Ja että hän on jälkeenpäinkin käynyt katsomassa paikan päällä sahojensa toimintaa. 8)
Onko riistokapitalismi kehitysaputyötä? :o
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Tuuli

• Vieras
--------ei ole viaton kirkossa kävijä,sitäen ole väittänyt
wikipedia:Hakkarainen on tuomittu vuonna 1986 Suomussalmen kirkon ehtoollishopeiden törkeästä varastamisesta[8][9], haaskauksesta[10] ja kulkuneuvon juopuneelle luovuttamisesta[11]. Vuonna 1987 Hakkarainen oli matkustajana autonsa takapenkillä, kun juopunut kuljettaja törmäsi puuhun aiheuttaen etupenkillä istuneen matkustajan kuoleman. Hakkarainen oli jäänyt kiinni myös edellisenä vuonna autonsa luovuttamisesta juopuneelle henkilölle.[12] Hän on myös itse saanut tuomion rattijuopumuksesta 1980-luvulla.[13]----nämä on kyllä tiedossa

----------------minä en ole kostaja tyyppiä,joten miinuksia ei tipu

Soita simmo seiskaan. Sille rikostaustatoimittajalle, että tekis semmosenkin jutun Teuvosta.     ;)

;)

Latz

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

En sitä nimittäisi riistokapitalismiksi. Muistaakseni juttu meni niin että Hakkairainen myi vanhan sahansa Nigaraguaan tai Hondurasiin. Sen jälkeen hän on käynyt kouluttumassa paikallisia sahureita _ilman rahallista korvausta_useita kertoja. Lisäksi auttanut osien hankinnassa jne.

emo-heikki

• Vieras

En sitä nimittäisi riistokapitalismiksi. Muistaakseni juttu meni niin että Hakkairainen myi vanhan sahansa Nigaraguaan tai Hondurasiin. Sen jälkeen hän on käynyt kouluttumassa paikallisia sahureita _ilman rahallista korvausta_useita kertoja. Lisäksi auttanut osien hankinnassa jne.

Joo jotenki noin se meni  ::)