Ja mitä tekee hallitus! Vastaan itse! EI MITÄÄN! EI KERTAKAIKKIAAN YHTÄÄN MITÄÄN! No onhan salella talvivaaran osakkeita että ymmärtäähän tuon!
ainuun Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 07.11.12 - klo:08:58Ja mitä tekee hallitus! Vastaan itse! EI MITÄÄN! EI KERTAKAIKKIAAN YHTÄÄN MITÄÄN! No onhan salella talvivaaran osakkeita että ymmärtäähän tuon!Kuuluu Kainuun ELY-keskuksen vastuualueeseen.....kepulainen. On totta, että ympäristöministeri Niinistön pitäisi sulkea heti ko. kaivos.
Lainaus käyttäjältä: Talojuhani - 07.11.12 - klo:09:09ainuun Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 07.11.12 - klo:08:58Ja mitä tekee hallitus! Vastaan itse! EI MITÄÄN! EI KERTAKAIKKIAAN YHTÄÄN MITÄÄN! No onhan salella talvivaaran osakkeita että ymmärtäähän tuon!Kuuluu Kainuun ELY-keskuksen vastuualueeseen.....kepulainen. On totta, että ympäristöministeri Niinistön pitäisi sulkea heti ko. kaivos.Mitä tekee hallitus! Vastaan itse! Ei tee muuta kuin virheitä! Talvivaaran sulkemisella uhkaileminen on virhe!
mitä tekee suomen hallituseikö täällä ole muka nyt toimiva kaikkivaltias valitunkansan hallitus
Ammattitaidottomuus ja sisäpiiriläisyys esti puuttumasta talvivaaran ongelmiin.Putiikki olisi jo ajat sitten pitänyt sulkealehtomäelle oli tärkeämpää tois sijaiset sivuseikat ja saada mummot ja papat kustantamaan pienistä eläkkeistään tuhansien eurojen puhdistamot, joiden toiminta on kyseenalaista.