Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MTK Vaatii...  (Luettu 1356 kertaa)

Reino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämeen hitain.
MTK Vaatii...

MTK vaatii lihan tuottajahintoihin pikaista korotusta ....
Niin tapahtuu mitä?
Etujärjestöt yleensä uhkaa lakolla tai tms pakotteella.Ihan heti ei tule mieleen mitään millä MTK uhkais ketään.Vai onko mulla vain huono mielikuvitus.

Tyhjänpäiväinen järjestö.

Jesse

• Vieras
Vs: MTK Vaatii...

Niin tapahtuu mitä?
Etujärjestöt yleensä uhkaa lakolla tai tms pakotteella.Ihan heti ei tule mieleen mitään millä MTK uhkais ketään.Vai onko mulla vain huono mielikuvitus.

Tyhjänpäiväinen järjestö.

Ei noilla MTK:n uhoamisilla ole koiranpaskankaa arvoa kunhan nyt suunsa lämpimikseen jotain yrittävät esittää, vai tuliko poikasten vilu kun ei kusi housuissa enää lämmitä.

Miksi tällänen helvetin riesa pitää olla ihmisten kiusana ja haittaamassa jokapäiväistä elämää.

Aulis Anttila

• Vieras
Täyttä asiaa

Niin tapahtuu mitä?
Etujärjestöt yleensä uhkaa lakolla tai tms pakotteella.Ihan heti ei tule mieleen mitään millä MTK uhkais ketään.Vai onko mulla vain huono mielikuvitus. Tyhjänpäiväinen järjestö.

Ei noilla MTK:n uhoamisilla ole koiranpaskankaa arvoa kunhan nyt suunsa lämpimikseen jotain yrittävät esittää, vai tuliko poikasten vilu kun ei kusi housuissa enää lämmitä. Miksi tällänen helvetin riesa pitää olla ihmisten kiusana ja haittaamassa jokapäiväistä elämää.

MTK esiintyy - aina - itse omassa asiassaan... sitä ei kovinkaan yleisesti kutsuta edunvalvonnaksi  ;D  :D  :o  ::)