Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe miksei mulle koskaan käy noin?!  (Luettu 4655 kertaa)

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Odotellan vain milloin nuo pistää poskeensa ensimmäisen homosapienssin. :o

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Kun raivaussahasta loppuu bensa, niin sitten sudet hyökkäävät metsurin kimppuun ???
Pitää ottaa vesuri vyölle mukaan.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Näin metsänomistajana voi kyllä todeta että hyvä kun on edes susia hirviä tappamassa kun metsästäjät yrittävät maksimoida lihatuoton taimikoiden kustannuksella..
Hyvä tietty susiakin senverran pelotella, että jättävät ihmiset rauhaan.

Tuossa on vinha perä! Tiedän hirviseuran missä on kielto ampua tuottavia naaraita, naaraat joilla on kaksoset ei saa ampua kuin toisen vasan ja uroksissa oli myös joku piikki rajoitus. Näitä jos rikkoi oli sen vuoden pyssytön ajomies.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Kun raivaussahasta loppuu bensa, niin sitten sudet hyökkäävät metsurin kimppuun ???
Pitää ottaa vesuri vyölle mukaan.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810108406124_uu.shtml

Onko muuten susi sudelle susi?

http://vastaukset.fi/q/ihminen+on+ihmiselle+susi

JoHaRa

  • Vieras
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Jos susia on joka puolella niin varoituslaukaus menee vääjäämättä hukkaan  ???  ???

nilihaara

  • Vieras
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Jos susia on joka puolella niin varoituslaukaus menee vääjäämättä hukkaan  ???  ???
  Aika noloa jos varoituslaukaus ois osunu omaan varpaaseen.  ???

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Siinä menee aika hukkaan, kun susi syö kellon.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
onkohan tuo uutinen totta vai näkikö sitte koira lauman... mene ja tiedä :o

EIkös nuo suurpetoagentit ole koulutettu erottaman rusakon jäljet harakan varpaista?

Oletko C_C nähnyt sen yhdeksän suden lauman, joka siitä teidän kylän kohdalta tuli joen yli??   Alkaa olla jo melko pelottavaa touhua, ihan oikeesti!

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
onkohan tuo uutinen totta vai näkikö sitte koira lauman... mene ja tiedä :o

EIkös nuo suurpetoagentit ole koulutettu erottaman rusakon jäljet harakan varpaista?

Oletko C_C nähnyt sen yhdeksän suden lauman, joka siitä teidän kylän kohdalta tuli joen yli??   Alkaa olla jo melko pelottavaa touhua, ihan oikeesti!

Yksi sellainen kyyryselkäinen hahmo vipelsi maantien yli niihin aikoihin kun löysin vuokrapellolta peuran tähteet. Naapurilta syötiin koira ja niitä peuranroippeita nyt on joka puolella. Täällä pyörii myös villikoiralauma, joka varmaan hämärissä tuottaa vääriä hälytyksiä. Kunta kustantaa koulukyydin. Ja nuo yhdeksän oli siis varmuudella eri porukkaa kuin se gang of four joka metsästäjää jallitti. Sisäsuomalaisille sen verran, että ollaan alueella, jossa on peltoa puolet maa-alasta, eli ei mitään erämaata. Oleellinen juttu on tietysti maailman sikiävin valkohäntäpeurakanta, joka hyötyy pelloista. Nousiainen, jossa sudet pyörivät pihoissa, on suunnilleen Turun lähiö.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkea-varsinais-suomessa-lapsi-ja-susi-odottivat-yhdessa-koulutaksia/2011/11/1427752

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maaseutu/susi-on-jo-pihael%C3%A4in-nousiaisissa-1.6800

sirkussonni

  • Vieras
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Haa, no jos se lauma onkin sitten villikoiria, nehän saa ampua pois! "Viralliset tahot" kertovat suomessa olevan n. 140 sutta, loput varmaankin on villikoiria. Ei muuta kuin passiin ja pois kuleksimasta??

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Näin metsänomistajana voi kyllä todeta että hyvä kun on edes susia hirviä tappamassa kun metsästäjät yrittävät maksimoida lihatuoton taimikoiden kustannuksella..
Hyvä tietty susiakin senverran pelotella, että jättävät ihmiset rauhaan.
pitäiskö ne hirvet ja peurat jättää petojen huoleksi sitte kokonaan.. ??? sillähän se asia varmasti korjaantuu. ;D

se piikkien laskenta yms. on valikoitua metsästystä. kuitenkin lupamäärän mukaan kopistellaan hengettömäksi eli mitään säästelemättä. laskekoon viisaammat minkä verran kestää verottaa..
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Kyntäjä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 109
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Tuolla hukka määrällä peurat loppuu ennen kevättä, mutta mullikat lasketaan laitumelle sopivasti juuri kun nälkä on pahimmillaan. ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Ennemmin susilauman keskellä kuin vaikkapa..

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Ennemmin susilauman keskellä kuin vaikkapa..



Väärin tunnistettu, lienee kait puumalauma. :o

emo-heikki

  • Vieras
Vs: miksei mulle koskaan käy noin?!
Ennemmin susilauman keskellä kuin vaikkapa..



Väärin tunnistettu, lienee kait puumalauma. :o

Kyllä noi on hyeenoja  ;D