-Viro on kyllä ihan yliarvostettu.En minäkää sinne lomalle lähtis.Ainoa paikka siellä on tuo Saarenmaa,siihen haluaisin tutustua sen historiallisten rakennusten takia .Mutta sieltä pitäis vuokrata polkupyörä.silläku viikon ajelis siellä,niin sitte seki olis nähty.Viron kylpylät on kyllä ihan toista maata,kuin länsimaissa.Kerran Terviksessä olin,ikinä en enää sinne mene.
[/quote]Kerran olen "terviksessä" ollut minäkin ja uteloittaa kovin että miksi et Sinä mene enää toiste? Onhan siellä kylpylöitä muitakin mutta itse kyllä olen aikeissa mennä tuonne

Tallinnaa en sinänsä kummemmin kehu. Hintataso korkea palvelua myöten ja ruuankin laatu voi olla mitä sattuu, tekisi oikein mieli mainita erikseen muuan heikkotasoinen ruokala mihin en enää ikinä mene mutta olkoon nyt

Isoja edullisia ja kiinnostavia liikkeitä on kuitenkin tallinnan ympäristössä useita.
Esimerkiksi auton huollatus ja korjaus voi töineen ja varaosineen olla kolmasosan siitä hinnasta mitä helsingissä. Kampaajalla tai hierojalla käyminen puolessa hinnassa tai allekin. Pipareihin ja kääretorttuihin en ota kantaa mutta leivonnaista ja leivosta löytyy kyllä moneen maksukykyyn. Alkoholi on edullisinta yleensä ollut laivalla

------------se Tervis,missä minä kävin,oli huonoin kylpylä.Ei poreammeita,vain pieni uima-allas. Se muta-hoito,jota erehyin ottamaan,oli ihan pöljää.Muta valui kaikista koloista vielä viikon päästä

Ruoka oli täysin mautonta,vaikka se oli enimmäkseen kalaruokaa,niin se oli suolatonta ja ihjan ellottavaa.salaatteihin en koskenu,koska ne oli koko viikon samat,vähän käännelty välillä

En skuussa Rokualle,siellä on oikea kylpylä