No ilmoitappas sitten vajaan kolmen vuoden päästä että vieläkö palavat
Tuo on palanut jo ainakin 972360h http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288457636147.html
Hankinpa minäkin lampun. HauBausista Osramin 15W energiasäästölamppu, jossa häräkytkin sisäänrakennettuna. Ei kuluta lainkaan sähköä. Syttyi yhden kerran, vaan ei toista.
Mulla on täysin toimiva käsisirkkeli mallia AEG 1973. Sillä on tehty monta taloa aikoinaan.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 24.10.12 - klo:21:22 Mulla on täysin toimiva käsisirkkeli mallia AEG 1973. Sillä on tehty monta taloa aikoinaan. Oot siis lainannu sitä jollekki päteväle kirvesmiehele...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 25.10.12 - klo:17:39Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 24.10.12 - klo:21:22 Mulla on täysin toimiva käsisirkkeli mallia AEG 1973. Sillä on tehty monta taloa aikoinaan. Oot siis lainannu sitä jollekki päteväle kirvesmiehele... Mää en lainaa enää työkaluja. Lainasin runkonaulainta yhdelle navettatyömaalle muutama suvi sitten. Rikkinäisenähän ne sen palautti. Tissinkoittajilla ei kestä rautakankikaan ehjänä.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 25.10.12 - klo:20:06Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 25.10.12 - klo:17:39Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 24.10.12 - klo:21:22 Mulla on täysin toimiva käsisirkkeli mallia AEG 1973. Sillä on tehty monta taloa aikoinaan. Oot siis lainannu sitä jollekki päteväle kirvesmiehele... Mää en lainaa enää työkaluja. Lainasin runkonaulainta yhdelle navettatyömaalle muutama suvi sitten. Rikkinäisenähän ne sen palautti. Tissinkoittajilla ei kestä rautakankikaan ehjänä. Lainasit rikkinäisenä. Ja karhusit korvaukset "rikotusta"...