jos joku menee TJ:n ohi - karmassa.
Lainaus käyttäjältä: Talojuhani - 24.10.12 - klo:13:58jos joku menee TJ:n ohi - karmassa.taitaa tulla jäsentenvälinen kamppailu
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 24.10.12 - klo:14:48Lainaus käyttäjältä: Talojuhani - 24.10.12 - klo:13:58jos joku menee TJ:n ohi - karmassa.taitaa tulla jäsentenvälinen kamppailu Niin taitaa...? Onko Tuulikin noin ärsyttävä tyyppi? Tässähän rupeaa oikein omatunto kolkuttamaan. Mut sehän se lienee karman tarkoituskin... olla kohtemiaampia toisille kirjoittajille.
Lainaus käyttäjältä: Talojuhani - 24.10.12 - klo:13:58jos joku menee TJ:n ohi - karmassa.ei tartte pahoittaa mieltä jelppasin pikkasen
Viimeksi muokattu: 24.10.12 - klo:15:29 kirjoittanut Talojuhani
Olis asiallista nähdä ketkä on kenellekin pisteitä lisännyt . Ja vähentänyt.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 24.10.12 - klo:16:47Olis asiallista nähdä ketkä on kenellekin pisteitä lisännyt . Ja vähentänyt.Mää laitoin Timpalle lussaa.
Lainaus käyttäjältä: Tuuli - 24.10.12 - klo:15:09Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 24.10.12 - klo:14:48Lainaus käyttäjältä: Talojuhani - 24.10.12 - klo:13:58jos joku menee TJ:n ohi - karmassa.taitaa tulla jäsentenvälinen kamppailu Niin taitaa...? Onko Tuulikin noin ärsyttävä tyyppi? Tässähän rupeaa oikein omatunto kolkuttamaan. Mut sehän se lienee karman tarkoituskin... olla kohtemiaampia toisille kirjoittajille. pohojanmaalaaset sanoo notta puhukoot mitä puhuvat,pääasia notta pelkäävät.... pätee kuulemma erityisesti vesilahtisiin
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 24.10.12 - klo:16:47Olis asiallista nähdä ketkä on kenellekin pisteitä lisännyt . Ja vähentänyt.Just näin. Itse haluaisin nähdä, kuka on antanut apilakselle 12 plussaa.
Lainaus käyttäjältä: kylmis - 24.10.12 - klo:18:45Lainaus käyttäjältä: Timppa - 24.10.12 - klo:16:47Olis asiallista nähdä ketkä on kenellekin pisteitä lisännyt . Ja vähentänyt.Just näin. Itse haluaisin nähdä, kuka on antanut apilakselle 12 plussaa. Repe ja muut natsihenkiset varmaan jelppaa aateveljeään. Mä laitan kyllä apilakselle miinusta, aina kun vaan satun agron aukaisemaan.