Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Alkoholin terveysvaikutus  (Luettu 4121 kertaa)

Voisulamies

• Vieras
Alkoholin terveysvaikutus
http://www.olutliitto.fi/index.php?CategoryId=3

Mitä luultavimmin jakaa akrowepin mielipiteet. Itse olen kuitenkin päivittäisen kohtuukäytön puolella.

Kuka mulle on laittanuT plussan? Vai tuleeko 1 plussa automaattisesti itseltään?

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!
Vs: Alkoholin terveysvaikutus

Mitä luultavimmin jakaa akrowepin mielipiteet. Itse olen kuitenkin päivittäisen kohtuukäytön puolella.

Kuka mulle on laittanuT plussan? Vai tuleeko 1 plussa automaattisesti itseltään?

Sulla on varmaan salainen ihailija. :P
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Kohtuuella, oli sulavoita tai muuta emulgoimisainetta.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Tuuli

• Vieras

PÄIVITTÄISEN !???       :o

Voisulamies

• Vieras
Niin.

Töveli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Kohtuuella, oli sulavoita tai muuta emulgoimisainetta.

Ei kerrota Sepedukselle . Tiedetään mihin käyttää voisulaa hän .

Kauheeta
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

mah

• Vieras
Jos ihan joka päivä ei muista ottaa kohtuullisesti (eli ei laisinkaan :-X), voiko silloin tällöin korjata tilanteen kohtuullisella helikopterikännillä? :'(

Sepedeus

• Vieras
Jos ihan joka päivä ei muista ottaa kohtuullisesti (eli ei laisinkaan :-X), voiko silloin tällöin korjata tilanteen kohtuullisella helikopterikännillä? :'(

Pienen päivittäisen alkoholimäärän on todettu alentavan myös riskiä sairastua osteroporoosiin, dementiaan ja Alzheimerin tautiin. Erilaiset alkoholia sisältävät juomat tuovat mukanaan alkoholin lisäksi myös muita terveyden kannalta positiivisia komponentteja. Viinin terveyvaikutuksista alettiin puhua parikymmentä vuotta sitten. Pääasiallinen argumentti viinien osalta on niiden sisältämät fenoliset yhdisteet ja niiden antioksidatiivinen vaikutus. Olut on viljatuote ja sisältää paljon viljasta peräisin olevia aineita. Olutta on kutsuttukin usein juoksevaksi leiväksi.

Täälläkin on monta jotka ei muista ottaa lääkettä ja se näkyy heidän kirjoituksissaan jatkuvana toistona ilman mitään luovuutta. Tyypillinen ensioire dementiassa.  ;D

Katapultti

• Vieras

Pienen päivittäisen alkoholimäärän on todettu alentavan myös riskiä sairastua osteroporoosiin, dementiaan ja Alzheimerin tautiin. Erilaiset alkoholia sisältävät juomat tuovat mukanaan alkoholin lisäksi myös muita terveyden kannalta positiivisia komponentteja. Viinin terveyvaikutuksista alettiin puhua parikymmentä vuotta sitten. Pääasiallinen argumentti viinien osalta on niiden sisältämät fenoliset yhdisteet ja niiden antioksidatiivinen vaikutus. Olut on viljatuote ja sisältää paljon viljasta peräisin olevia aineita. Olutta on kutsuttukin usein juoksevaksi leiväksi.

Täälläkin on monta jotka ei muista ottaa lääkettä ja se näkyy heidän kirjoituksissaan jatkuvana toistona ilman mitään luovuutta. Tyypillinen ensioire dementiassa.  ;D

Siispä mallasohraa viljelyyn ens keväänä.... ;D :D :)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
http://yle.fi/uutiset/alkoholi_vaikuttaa_naaraisiin_ja_uroksiin_eri_tavalla/6352185

Mielenkiintoista  ::)

"Näytti siltä, että naarasrotat aktivoituivat ja urosrotat puolestaan olivat lunkimpaakin lunkimpia, kertoo tutkijatohtori Miriam Nokia Jyväskylän yliopistosta." ???
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Voisulamies

• Vieras
Tövelille ja Spedeukselle lähti plussat. =)

kaimaani

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Varmaa on vain, jokainen kuolee joskus, terveempänä tai sairaampana, joi tai ei.

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Niinkuin esimerkiksi kepu pettää, kepu tappaa ja kepu panee kaikkien vaimot...  :-X

Viimeksi muokattu: 27.10.12 - klo:09:07 kirjoittanut bouli