Sopimuksen laskut on maksettu ajallaan. Työlle oli so***** kattosumma, nyt ylitykset kuuluma laskutetaan vaikkakin asennusporukalta oli kuulema mennyt ohjearvoja nopeammin. Lisäksi perusteluna myyjä sanoi vaikka maksaisit ko. laskun silti olet saanut halvemmalla kuin muut ja takuu asiat sujuvat helpommin myöhemmin!!!!
Mikäli asennushinnalle on so***** kattosumma, eikä asennusaika ole ylittynyt, niin mikähän on peruste lisälaskulle.
Jos sinulla on kaikki asiat paperilla so*****na, niin älä maksa, myyjä on yrittäjä kuiten me kaikki muutkin ja sillä on omassa toiminnassaan omat riskinsä, jotka sen täytyy osata itse laskea ja ottaa huomioon.
Takuuhun asiat tuskin vaikuttaa mitenkään, pikemminkin myyjä myöhemmin mikäli asiaa muistelee, niin tietää sen että vaadit asiat hoidettavaksi kuten on so*****, eikä ala laskuttamaan asioista joita ei kuulu laskuttaa.
Myyjälle sinä olet asiakas ja se haluaa kyllä säilyttää asiakassuhteen, siitähän se leipänsä saa.
Sehän ei voi olla peruste lisälaskulle, että olet saanut halvemmalla kuin muut kyseisen koneen.
Muistuta myyjää sellaisesta asiasta, että mikäli laskut ei ole niinkuin on so*****, niin kyseessä on epäluotettava yhteistyökumppani, jonka kanssa ei pidä koskaan asioida pitempään.