Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Meikkaava lomittaja  (Luettu 4218 kertaa)

Namskis !

• Vieras
Meikkaava lomittaja
Nyt, kun oma eukko on synnytyslaitoksella, karjatilamme on oikeutettu saamaan lomittaja-apua. (Kyseessä on vaikea ja pitkähkö synnytys)

Asian hyvänä puolena on nähdäkseni se, että minulla on taas pitkästä aikaa poikamiespäivät. Kyllä on ollut kivaa aikaa. On ns. vapaat kädet.

Minua käy auttelemassa kaunis, meikkaava lomittajaneitonen. Tänä aamuna, ilmeisen tahallaan, hän pyllisteli minua päin puhdistaessaan lantaraappaa, johon oli tarttunut kiinni tyhjä rehusäkki. Heilutteli takapäätään todella syntisen näköisesti.. Hänellä oli päällään eroottiset Rehuraision haalarit. Katseltuani häntä hetken himoiten, mieleeni juolahti tuhma ajatus.

Hain maitohuoneesta mattopuukon. Asetin terän 1.7 mm. "työsyvyyteen". Hiivittyäni hänen taakseen suhautin puukolla pyllyn kohdalta haalarit halki. Ajatuksenani oli ottaa hänet salamannopeasti, olihan erektioni parhaimmillaan. Yllätyshyökkäys olisi muuten ehkä onnistunutkin, mutta 1.7 mm teräasetus oli aivan liian lyhyt: Kuukautissuojaa en ollut ottanut huomioon. 
Mutta kyllä yllättyi lomittajakin. Hän empi hetken, sanoi ettei voi pettää Peteä, koska he olivat seurustelleet vakavasti jo kolme viikkoa. Hän tuijotti hämmentyneenä mahtavaa "Lemmen Jättiläistäni" ja sanoi tällä kertaa tekevänsä poikkeuksen.- Noin komeaa hän ei ole ennen nähnyt: Petellä on aika pikkuinen...
Herrasmiehenä pidätin ejakulaatiota niin kauan, että hän sai ensin.
-Tule lujaa, tule lujaa, hän aneli. Minä päästin sisään....Namskis !

Viimeksi muokattu: 28.06.08 - klo:15:35 kirjoittanut Namskis !

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Meikkaava lomittaja
Kivan eroottinen tarina! 
Kui mää ain olen paras?

viiri45

Nyt, kun oma eukko on synnytyslaitoksella, karjatilamme on oikeutettu saamaan lomittaja-apua. (Kyseessä on vaikea ja pitkähkö synnytys)

Asian hyvänä puolena on nähdäkseni se, että minulla on taas pitkästä aikaa poikamiespäivät. Kyllä on ollut kivaa aikaa. On ns. vapaat kädet.

Minua käy auttelemassa kaunis, meikkaava lomittajaneitonen. Tänä aamuna, ilmeisen tahallaan, hän pyllisteli minua päin puhdistaessaan lantaraappaa, johon oli tarttunut kiinni tyhjä rehusäkki. Heilutteli takapäätään todella syntisen näköisesti.. Hänellä oli päällään eroottiset Rehuraision haalarit. Katseltuani häntä hetken himoiten, mieleeni juolahti tuhma ajatus.

Hain maitohuoneesta mattopuukon. Asetin terän 1.7 mm. "työsyvyyteen". Hiivittyäni hänen taakseen suhautin puukolla pyllyn kohdalta haalarit halki. Ajatuksenani oli ottaa hänet salamannopeasti, olihan erektioni parhaimmillaan. Yllätyshyökkäys olisi muuten ehkä onnistunutkin, mutta 1.7 mm teräasetus oli aivan liian lyhyt: Kuukautissuojaa en ollut ottanut huomioon. 
Mutta kyllä yllättyi lomittajakin. Hän empi hetken, sanoi ettei voi pettää Peteä, koska he olivat seurustelleet vakavasti jo kolme viikkoa. Hän tuijotti hämmentyneenä mahtavaa "Lemmen Jättiläistäni" ja sanoi tällä kertaa tekevänsä poikkeuksen.- Noin komeaa hän ei ole ennen nähnyt: Petellä on aika pikkuinen...

Taisi ensimmäinen sana olla totta.
-Kaikki saa mutta komiat ensi!

Namskis !

• Vieras
Puhun niin totta kuin osaan.
-Meikkaava lomittaja tuli taas aamulla, ja sanoi, että toinen poikkeus vahvistaa säännön....Namskis !

Kyntäjä

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Teillä on siis oikeen poikkeustila?  ;)

mah

• Vieras
erektio oli 17 mm asetuksessa ja vai? fantaassian paras osa on toi lantaraappa ja rehusäkki, aaahhh....

Namskis !

• Vieras
Jep, jep, kyntäjä ! Meikkava lomittaja tulee taas neljältä. Nyt alkaa oma eukko vaikuttaa harmaavarpuselta, kiukkuineen ja huolineen. Tämä meikkaava lomittaja tuntuu oikein mukavalta. Mielestäni ikä (19 v.) ei ole este, kun meillä tuntuu muuten synkkaavan....elämänkatsomuksemme tuntuvat olevan samankaltaiset. En tosin vielä tiedä hänen etunimeään, mutta neidon pitkät sääret ovat tehneet minuun suunnattoman vaikutuksen. (Oma eukkoni on matalajalkainen / matalaperseinen...siis tyypillinen malli meidän kylän naisilla)
Tällä hetkellä tuntuukin siltä, että on oikea aika vaihtaa nuorempaan ja viriilimpään elämänkumppaniin. Tämä lomittajakin oli sitä mieltä, että Pete saa kyllä lähteä. Sanoi, että seksi on ihmisellä hyvin tärkeä osa elämää.....Namskis !

sorkkahessu

• Vieras
Jaa et tommosta touhua . Naidaan lomittajat paksuks. Kukas niitten äitiys lomat tekee .Virolaisetko ??? . Kysyn vaan . Tulee kummeista pulaa !!

agrobaatos

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • got it...!

hyräillen takaanapäin...: http://www.youtube.com/watch?v=ec41fUvoDuE&feature=related