Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koneagria 2012  (Luettu 34942 kertaa)

Fuse

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: Koneagria 2012
Nimimerkille väärän mittaiset sylinterit, ovat aikoneet tehtaalta tällä viikolla lähettää uudet.
Ja aikomiseks jäi ;D Olis ollu realistisempaa myöntää heti aluksi, että ei pystytä toimittamaan >:(

Kertoisitko minulle mitä minun pitää tehdä, kun myyn vaunuja kappalehinnalla. Tehtaan hommiin kuuluu hoitaa takuuasiat, mutta olen niitä yrittänyt hoitaa ihan asiakaspalvelun vuoksi vaikka en siitä mitään saa. Tehdas lupaa tehdä jonkin asian, kuten tässä tapauksessa toimittaa sylinterit, mutta ei toimita niin syy on tietenkin kauppiaan jolle asia ei kuulu mitenkään? En kertakaikkiaan tiedä mitä tekisin, kun tehdas väittää lähettäneensä sylinterit ja niitä ei ole sinulle tullut.
Taitaa olla paras kun lopettaisi koko homman, kun parhaansa yrittää niin haukut saa.

No saatana, sä et tietenkään myy jatkossa tälläisen kärrytehtaan tuotteita, jotka ei saa edes takuuasioita kondikseen... miten on muuten muun jälkimarkkinoinnin osalta järjestelyt tehty?

Eli minä olen tehtaan palkkalistoilla oleva myyjä, ja myyn kärryjä + järjestän rahdit ja siinä se. Jälkimarkkinointi on luvattu tehtaalta hoitaa suoraan, kuten useimmiten on tehtykin. Olen pyrkinyt kuitenkin tekemään jälkimarkkinoinnin tehtäviä ihan asiakaspalvelun vuoksi jonkin verran. Mutta tänä kesänä homma ruuhkautui todella pahasti parin ikävän sattuman ja tehdaslaajennuksen vuoksi. uskoisin että homma rupeaa taas rullaamaan, mutta ikävää tämä on niin asiakkaille kuin minulle kun tehtaalta eivät muutamien vaunujen puutteita saa korjattua kuin pitkän kaavan mukaan.

Laskutatko sinä asiakasta vai tehdas?

realisti

  • Vieras
Vs: Koneagria 2012
Nimimerkille väärän mittaiset sylinterit, ovat aikoneet tehtaalta tällä viikolla lähettää uudet.
Ja aikomiseks jäi ;D Olis ollu realistisempaa myöntää heti aluksi, että ei pystytä toimittamaan >:(

Kertoisitko minulle mitä minun pitää tehdä, kun myyn vaunuja kappalehinnalla. Tehtaan hommiin kuuluu hoitaa takuuasiat, mutta olen niitä yrittänyt hoitaa ihan asiakaspalvelun vuoksi vaikka en siitä mitään saa. Tehdas lupaa tehdä jonkin asian, kuten tässä tapauksessa toimittaa sylinterit, mutta ei toimita niin syy on tietenkin kauppiaan jolle asia ei kuulu mitenkään? En kertakaikkiaan tiedä mitä tekisin, kun tehdas väittää lähettäneensä sylinterit ja niitä ei ole sinulle tullut.
Taitaa olla paras kun lopettaisi koko homman, kun parhaansa yrittää niin haukut saa.

No saatana, sä et tietenkään myy jatkossa tälläisen kärrytehtaan tuotteita, jotka ei saa edes takuuasioita kondikseen... miten on muuten muun jälkimarkkinoinnin osalta järjestelyt tehty?

Eli minä olen tehtaan palkkalistoilla oleva myyjä, ja myyn kärryjä + järjestän rahdit ja siinä se. Jälkimarkkinointi on luvattu tehtaalta hoitaa suoraan, kuten useimmiten on tehtykin. Olen pyrkinyt kuitenkin tekemään jälkimarkkinoinnin tehtäviä ihan asiakaspalvelun vuoksi jonkin verran. Mutta tänä kesänä homma ruuhkautui todella pahasti parin ikävän sattuman ja tehdaslaajennuksen vuoksi. uskoisin että homma rupeaa taas rullaamaan, mutta ikävää tämä on niin asiakkaille kuin minulle kun tehtaalta eivät muutamien vaunujen puutteita saa korjattua kuin pitkän kaavan mukaan.

Laskutatko sinä asiakasta vai tehdas?

tehdas.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: Koneagria 2012
Kuin myös netistä luin, että on luvattu lähettää uudet sylinterit? Kun en ole sellainen, joka päivittäin soittaa ja muistuttaa!  Enkä mielestäni ole haukkunut?
pessimisti ei pety!

Fuse

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: Koneagria 2012
Nimimerkille väärän mittaiset sylinterit, ovat aikoneet tehtaalta tällä viikolla lähettää uudet.
Ja aikomiseks jäi ;D Olis ollu realistisempaa myöntää heti aluksi, että ei pystytä toimittamaan >:(

Kertoisitko minulle mitä minun pitää tehdä, kun myyn vaunuja kappalehinnalla. Tehtaan hommiin kuuluu hoitaa takuuasiat, mutta olen niitä yrittänyt hoitaa ihan asiakaspalvelun vuoksi vaikka en siitä mitään saa. Tehdas lupaa tehdä jonkin asian, kuten tässä tapauksessa toimittaa sylinterit, mutta ei toimita niin syy on tietenkin kauppiaan jolle asia ei kuulu mitenkään? En kertakaikkiaan tiedä mitä tekisin, kun tehdas väittää lähettäneensä sylinterit ja niitä ei ole sinulle tullut.
Taitaa olla paras kun lopettaisi koko homman, kun parhaansa yrittää niin haukut saa.

No saatana, sä et tietenkään myy jatkossa tälläisen kärrytehtaan tuotteita, jotka ei saa edes takuuasioita kondikseen... miten on muuten muun jälkimarkkinoinnin osalta järjestelyt tehty?

Eli minä olen tehtaan palkkalistoilla oleva myyjä, ja myyn kärryjä + järjestän rahdit ja siinä se. Jälkimarkkinointi on luvattu tehtaalta hoitaa suoraan, kuten useimmiten on tehtykin. Olen pyrkinyt kuitenkin tekemään jälkimarkkinoinnin tehtäviä ihan asiakaspalvelun vuoksi jonkin verran. Mutta tänä kesänä homma ruuhkautui todella pahasti parin ikävän sattuman ja tehdaslaajennuksen vuoksi. uskoisin että homma rupeaa taas rullaamaan, mutta ikävää tämä on niin asiakkaille kuin minulle kun tehtaalta eivät muutamien vaunujen puutteita saa korjattua kuin pitkän kaavan mukaan.

Laskutatko sinä asiakasta vai tehdas?

tehdas.

No sitten se ei ole sinun päänvaiva, aivan kuten kerroitkin.

realisti

  • Vieras
Vs: Koneagria 2012
Nimimerkille väärän mittaiset sylinterit, ovat aikoneet tehtaalta tällä viikolla lähettää uudet.
Ja aikomiseks jäi ;D Olis ollu realistisempaa myöntää heti aluksi, että ei pystytä toimittamaan >:(

Kertoisitko minulle mitä minun pitää tehdä, kun myyn vaunuja kappalehinnalla. Tehtaan hommiin kuuluu hoitaa takuuasiat, mutta olen niitä yrittänyt hoitaa ihan asiakaspalvelun vuoksi vaikka en siitä mitään saa. Tehdas lupaa tehdä jonkin asian, kuten tässä tapauksessa toimittaa sylinterit, mutta ei toimita niin syy on tietenkin kauppiaan jolle asia ei kuulu mitenkään? En kertakaikkiaan tiedä mitä tekisin, kun tehdas väittää lähettäneensä sylinterit ja niitä ei ole sinulle tullut.
Taitaa olla paras kun lopettaisi koko homman, kun parhaansa yrittää niin haukut saa.

No saatana, sä et tietenkään myy jatkossa tälläisen kärrytehtaan tuotteita, jotka ei saa edes takuuasioita kondikseen... miten on muuten muun jälkimarkkinoinnin osalta järjestelyt tehty?

Eli minä olen tehtaan palkkalistoilla oleva myyjä, ja myyn kärryjä + järjestän rahdit ja siinä se. Jälkimarkkinointi on luvattu tehtaalta hoitaa suoraan, kuten useimmiten on tehtykin. Olen pyrkinyt kuitenkin tekemään jälkimarkkinoinnin tehtäviä ihan asiakaspalvelun vuoksi jonkin verran. Mutta tänä kesänä homma ruuhkautui todella pahasti parin ikävän sattuman ja tehdaslaajennuksen vuoksi. uskoisin että homma rupeaa taas rullaamaan, mutta ikävää tämä on niin asiakkaille kuin minulle kun tehtaalta eivät muutamien vaunujen puutteita saa korjattua kuin pitkän kaavan mukaan.

Laskutatko sinä asiakasta vai tehdas?

tehdas.

No sitten se ei ole sinun päänvaiva, aivan kuten kerroitkin.

No periaatteessa noin, mutta ei kuitenkaan ole tarkoitus jättää asiakasta pulaan.

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Koneagria 2012
Kuin myös netistä luin, että on luvattu lähettää uudet sylinterit? Kun en ole sellainen, joka päivittäin soittaa ja muistuttaa!  Enkä mielestäni ole haukkunut?

Sulla näyttää olevan jo perusluonnekin kohdillaan. "Pessimisti ei pety. " Vitt* mitä paskaa.  ;D
Tästä tähän.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: Koneagria 2012
Kuin myös netistä luin, että on luvattu lähettää uudet sylinterit? Kun en ole sellainen, joka päivittäin soittaa ja muistuttaa!  Enkä mielestäni ole haukkunut?

Sulla näyttää olevan jo perusluonnekin kohdillaan. "Pessimisti ei pety. " Vitt* mitä paskaa.  ;D
Kärry kevyen käytön kokemusten perusteella on ihan ok. Jalka tosin jää liian alas.
pessimisti ei pety!

realisti

  • Vieras
Vs: Koneagria 2012
Eiköhän tästä taas päästä eteenpäin kun tiedän huomenna ilmoittaa taas puutteista.

mah

  • Vieras
Vs: Koneagria 2012
Pärjääkö tehtaalle päin suomella? Eipä tästä nyt oikein mitään hyvää arvosanaa saa mitenkään? Saattaa aluksi tuntua hyvältä tomia pienellä katteella halvoilla epävarmolla rahdeilla yms. Kenen etu jos mikään ei toimi? Kauanko sitä jaksaa ja viitsii?

Täytyy kysyä et mikä ERT kärry sulla on? Ja miten siinä on väärät sylinterit... valottaisitko vähä asiaa?

no minä valotan: Eli nimimerkin kärry oli alunperin tulossa juhannuksena, mutta kuljetusliike kaatoi auton ja kuorma meni lunastukseen. Eli kuorma oli myöhässä rajusti, ja sitten tietty asiakkaan tilaama 10cm vakiota matalampi laita oli unohtunut sylinterien asentajalta eli lukot ei mene kiinni kun sylinterit on liian pitkät. Tehdas on luvannut toimittaa uudet sylinterit - joita ilmeisesti ei olekaan toimitettu kun sain siitä netistä lukea.
Eikö niissä sylintereissä ole niitä akselinpätkäjatkoksia kuten pimpokärreissä? Jos niitä lyhentää... :-X

Ammattilainen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
  • Puusta se pittää tehä!
Vs: Koneagria 2012
Kannattaa Realistinkin etsiä kotimaiset laitteet edustukseen jos haluaa että tehdas hoitaa jälkihoidon. Voisi koneet tullakkin kuten olet luvannut. Eli oikean kokoisilla renkailla sekä pressuilla yms...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Koneagria 2012
Kannattaa Realistinkin etsiä kotimaiset laitteet edustukseen jos haluaa että tehdas hoitaa jälkihoidon. Voisi koneet tullakkin kuten olet luvannut. Eli oikean kokoisilla renkailla sekä pressuilla yms...
Hahahhahahah   ;D  Jätkä vitsin heitti...

Ammattilainen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
  • Puusta se pittää tehä!
Vs: Koneagria 2012
Kannattaa Realistinkin etsiä kotimaiset laitteet edustukseen jos haluaa että tehdas hoitaa jälkihoidon. Voisi koneet tullakkin kuten olet luvannut. Eli oikean kokoisilla renkailla sekä pressuilla yms...
Hahahhahahah   ;D  Jätkä vitsin heitti...

No provo oli tarkoituksella :) Mutta vaikka kuinka eu:ssa ollaan niin on myyjän turha koittaa mennä tehtaan suojiin ikävissä tilanteissa. Kyllä myyjän pitää sanansa pitää jos meinaa vähenivillä markkinoilla pärjätä jatkossa.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Koneagria 2012
Kannattaa Realistinkin etsiä kotimaiset laitteet edustukseen jos haluaa että tehdas hoitaa jälkihoidon. Voisi koneet tullakkin kuten olet luvannut. Eli oikean kokoisilla renkailla sekä pressuilla yms...
Hahahhahahah   ;D  Jätkä vitsin heitti...

No provo oli tarkoituksella :) Mutta vaikka kuinka eu:ssa ollaan niin on myyjän turha koittaa mennä tehtaan suojiin ikävissä tilanteissa. Kyllä myyjän pitää sanansa pitää jos meinaa vähenivillä markkinoilla pärjätä jatkossa.
No hyvin Realisti on ainakin kertonut mistä kenkä puristaa...

realisti

  • Vieras
Vs: Koneagria 2012
Minä olen kyllä pyrkinyt olemaan rehellinen tässä tapauksessa kaikkia kohtaan, ei kaikki vain aina nappiin mene. Siksi toisekseen minun sopimuksiin tehtaan kanssa ei kuulu jälkimarkkinointi, vaan ovat luvanneet hoitaa itse. Kuitenkin asiakaspalvelun vuoksi olen hommaa yrittänyt hoitaa.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: Koneagria 2012
Aamulla soitin tehtaalle ja kysyin sylintereitä, lupasivat tutkia asiaa ja soittaa takaisin ::)
pessimisti ei pety!