Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 16,29  (Luettu 2823 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
16,29
Pian vanha satanen tunnilta... moniko yltää vai meneekö jopa ylitte?

"Teollisuuden työntekijöiden palkat ovat nousseet keskimäärin 3,6 prosenttia viime vuodesta, ilmenee Elinkeinoelämän keskusliiton palkkatilastoista.

Eniten palkat nousivat ahtausalalla, missä keskiansiot nousivat 4,9 prosenttia. Hitainta ansiokehitys oli rakentamisessa, missä keskiansiot nousivat vain 1,9 prosenttia.

Teollisuuden työntekijän keskituntipalkka oli 16,29 euroa. Rakentamisessa keskipalkka oli 16,99 euroa."

http://yle.fi/uutiset/ek_teollisuuden_tyontekijan_keskituntipalkka_1629_euroa/6320535
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: 16,29
Minä en sano tuolla rahalla vielä edes päivää  ;)
In vino veritas

Sepedeus

  • Vieras
Vs: 16,29
Pian vanha satanen tunnilta... moniko yltää vai meneekö jopa ylitte?

"Teollisuuden työntekijöiden palkat ovat nousseet keskimäärin 3,6 prosenttia viime vuodesta, ilmenee Elinkeinoelämän keskusliiton palkkatilastoista.

Eniten palkat nousivat ahtausalalla, missä keskiansiot nousivat 4,9 prosenttia. Hitainta ansiokehitys oli rakentamisessa, missä keskiansiot nousivat vain 1,9 prosenttia.

Teollisuuden työntekijän keskituntipalkka oli 16,29 euroa. Rakentamisessa keskipalkka oli 16,99 euroa."

http://yle.fi/uutiset/ek_teollisuuden_tyontekijan_keskituntipalkka_1629_euroa/6320535

  Ninä sain 90mk/tunti jo -89. eikä muita työkaluja tarvinnut ,kuin muurarinkauha ja vatupassi.  ;D

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: 16,29
Pian vanha satanen tunnilta... moniko yltää vai meneekö jopa ylitte?

"Teollisuuden työntekijöiden palkat ovat nousseet keskimäärin 3,6 prosenttia viime vuodesta, ilmenee Elinkeinoelämän keskusliiton palkkatilastoista.

Eniten palkat nousivat ahtausalalla, missä keskiansiot nousivat 4,9 prosenttia. Hitainta ansiokehitys oli rakentamisessa, missä keskiansiot nousivat vain 1,9 prosenttia.

Teollisuuden työntekijän keskituntipalkka oli 16,29 euroa. Rakentamisessa keskipalkka oli 16,99 euroa."

http://yle.fi/uutiset/ek_teollisuuden_tyontekijan_keskituntipalkka_1629_euroa/6320535

  Ninä sain 90mk/tunti jo -89. eikä muita työkaluja tarvinnut ,kuin muurarinkauha ja vatupassi.  ;D

-97 rakennusmiehen palkka oli meillä 45mk/tunti sisälti suurimman osan työvälineistä.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Matami Mimmi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 162
Vs: 16,29
Raha pitää olla kourassa joka paikassa, mitään ei saa ilman euroja.

Ennen autettiin toisia ja kun leivottiin, vietiin naapuriinkin lämpimiä. Nykyään katsovat ihmeissään jos tarjoaa jotain apua, sanovat vain: "Ei, kyllä minä maksan".

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12103
Vs: 16,29
Kovin on eroa rakennusmiesten välillä. Olen katsellut jälkeenpäin, että maksoin ekan talon (täystiili, 4-reikäinen hormi ja 2 tulisijaa)  tekemisestä muurarille 2 kk palkan. 20.000 mk/kk tuntui silloin 1989 isolta summalta. Nyt toisen "lammilaisen" kohdalla muistelen haikeasti, miten nopea tuo muurari oli. Kallis voikin olla halpa, kun tulee valmista urakkavauhtia.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: 16,29
Kovin on eroa rakennusmiesten välillä. Olen katsellut jälkeenpäin, että maksoin ekan talon (täystiili, 4-reikäinen hormi ja 2 tulisijaa)  tekemisestä muurarille 2 kk palkan. 20.000 mk/kk tuntui silloin 1989 isolta summalta. Nyt toisen "lammilaisen" kohdalla muistelen haikeasti, miten nopea tuo muurari oli. Kallis voikin olla halpa, kun tulee valmista urakkavauhtia.

1989 ja 1997 välillä oli Suomen historian pahin talouslama minkä Holkerin sinipuna 1980 luvun loppussa aiheutti.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: 16,29
Pian vanha satanen tunnilta... moniko yltää vai meneekö jopa ylitte?

"Teollisuuden työntekijöiden palkat ovat nousseet keskimäärin 3,6 prosenttia viime vuodesta, ilmenee Elinkeinoelämän keskusliiton palkkatilastoista.

Eniten palkat nousivat ahtausalalla, missä keskiansiot nousivat 4,9 prosenttia. Hitainta ansiokehitys oli rakentamisessa, missä keskiansiot nousivat vain 1,9 prosenttia.

Teollisuuden työntekijän keskituntipalkka oli 16,29 euroa. Rakentamisessa keskipalkka oli 16,99 euroa."

http://yle.fi/uutiset/ek_teollisuuden_tyontekijan_keskituntipalkka_1629_euroa/6320535

  Ninä sain 90mk/tunti jo -89. eikä muita työkaluja tarvinnut ,kuin muurarinkauha ja vatupassi.  ;D
No helvettiäkös sitten niitä tyrnejä aloit kasvattaan kun noin hyväpalkkainen homma sulla oli.

Ota huomioon, että SDPede on saitin suurin satusetä...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

JoHaRa

  • Vieras
Vs: 16,29
Mä olen joskus laskuttanut 90€/h +alv, työkaluna pelkkä laserkynä  ???

Nykyään ei enää viitsisi ja kynästäkin on patterit loppu  :-\

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: 16,29
Mä olen joskus laskuttanut 90€/h +alv, työkaluna pelkkä laserkynä  ???

Nykyään ei enää viitsisi ja kynästäkin on patterit loppu  :-\
http://m.hs.fi/inf/infomo?site=hs&view=news_kotimaa_child&feed:a=hs.fi&feed:c=news&feed:i=1305556906777&jsenabled
Lentoliikenteen häirintä lasersäteillä on lisääntynyt hälyttävästi viime vuosina.

Puhumattakaan nousseesta kiinnijäämisen riskistä.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: 16,29
Mä olen joskus laskuttanut 90€/h +alv, työkaluna pelkkä laserkynä  ???

Nykyään ei enää viitsisi ja kynästäkin on patterit loppu  :-\

osoittelit tietenkin päin seiniä kynällä :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: 16,29
Minä en sano tuolla rahalla vielä edes päivää  ;)

ei ihme jos on kusi noussut päähän :-*
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: 16,29
Pian vanha satanen tunnilta... moniko yltää vai meneekö jopa ylitte?

"Teollisuuden työntekijöiden palkat ovat nousseet keskimäärin 3,6 prosenttia viime vuodesta, ilmenee Elinkeinoelämän keskusliiton palkkatilastoista.

Eniten palkat nousivat ahtausalalla, missä keskiansiot nousivat 4,9 prosenttia. Hitainta ansiokehitys oli rakentamisessa, missä keskiansiot nousivat vain 1,9 prosenttia.

Teollisuuden työntekijän keskituntipalkka oli 16,29 euroa. Rakentamisessa keskipalkka oli 16,99 euroa."

http://yle.fi/uutiset/ek_teollisuuden_tyontekijan_keskituntipalkka_1629_euroa/6320535

  Minä sain 90mk/tunti jo -89. eikä muita työkaluja tarvinnut ,kuin muurarinkauha ja vatupassi.  ;D
No helvettiäkös sitten niitä tyrnejä aloit kasvattaan kun noin hyväpalkkainen homma sulla oli.

  Ei tyrnejä tarvitse kasvattaa, ne kasvaa aivan itsestään.  ;D  Tyrnin tuotto hakkaa kaikki muut kasvit. Helposti tulee 10000kg/ha. Itsepoimintana saa 3€ kg Suurin homma on rahojen pakaaminen ;D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: 16,29
Sepe kyllä laskutti melkoisia summia mutta miksei homma jatkunut  ::) ::) ::).



Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: 16,29
Sepe kyllä laskutti melkoisia summia mutta miksei homma jatkunut  ::) ::) ::).

laskutteli  väärin  alv:n   eli  tilitti  valtiolle  kaiken  yli  13  %  tulot  ::)