Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Courtney on hirviä riidankylväjä !!!  (Luettu 4472 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Kuten kaikki kynnelille kykenevät lienevät huomanneet, alkoi viime viikonloppuna se miehenmetsästys. Ihan älyttömäksi tehty koko homma! Ensinnäkin pitäisi olla jonkun miehenmetsästysseuran jäsen. No daa? Ja excusez moi? Minähän en rupee jakamaan vaivalla ansaittua filettä kenenkään kanssa vaan siksi, että jotkut kuppaset Aatamin ja Beetamin aikaiset metsästyssäännöt niin sanoo. Että kun tämä Satu-Marjaana nyt ajoi sen saaliin sinun tähtäimeen, niin osa kuuluu sille. Noei*****kuulu! Tai että Satu-Marjaana tässä nyt on sitten se saaliinkäsittelijä, vaikka sinä tämän komealla sarvella varustellun uroksen kaadoitkin. Ampumalla suoraan sydämeen! Minä metsästän yksin ja salamyhkäisesti, en hae kaatolupia enkä ainakaan kysele naapurikaupungin miehenmetsästysseuralta yhteisistä kaatoluvista ja -alueista. NouNouNou! Ja minähän tuon hoodiloille niin monta vierasta kuin haluan! Täytyyhän ovelalla naisella metsästäessään mieluusti olla se rumempi kaveri mukana, niin oma kauneus korostuu.

Tai että pitäis olla päässä joku hikinen, punainen pipa! Siis siinähän menee kampaus ihan länään. Enkä suostu käyttämään samanlaisia huomioliivejä kuin toiset. Valkaan ihan ite, mimmosiin kaaritukiin  repunläppäni asettelen. Mulle ei tuu kukaan kikkelin...eiku tittelinkipeä päsmäri selittämään, että millai tehdään. Sittemminkin kun sama ihminen ei tee mitään riistanhoidon eteen, riistaa kuuluu houkutella ja jallittaa ensin.  Ja ennen kaatoahan olis hyvä tsekata tarkkaan sarviasiat ja kulkeeko niitä vasoja mukana.  Mun mielestä hyviä siitosuroksia kannattaisi pitää vapaina vipeltämässä eikä ankkuroida avioliiton satamaan. Siitosuroksilla pitäisi mieluminkin olla nainen joka avioliiton satamassa... Ja tämähän ei tunnu kaikilla menevän jakeluun tai edes lajittelukeskukseen  >:(

Kyllä välillä tuntuu, että nyt on Courtney lähtenyt mopolla moottoritielle, kun tappelee näitä yhteiskunnan sääntöjä vastaan...Pitäis varmaan perustaa oma metsästysseuralaispalvelu!

Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!

 ...ja tässä mennään kevarilla ohituskaistaa... http://www.taloussanomat.fi/rahoitus/2012/10/02/vakuutusjatti-palkitsi-myyntitykkeja-strippareilla-ja-parinvaihdolla/201239029/12

 ...mites tää parinvaihto-metsästys-kaato-kolon täyttö, onko/tarviiko siihen muuta kun omat luvat...

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Mitenköhän toi curttu hoitaa ton metsästysmaanvuokran. Yleensä on ollut tapana antaa hieman maistiaisia saaliista maanomistajille.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Mitenköhän toi curttu hoitaa ton metsästysmaanvuokran. Yleensä on ollut tapana antaa hieman maistiaisia saaliista maanomistajille.
Kyl myös meille maansomistajille vois maanomistajat antaa hieman maistiaisia  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Mitenköhän toi curttu hoitaa ton metsästysmaanvuokran. Yleensä on ollut tapana antaa hieman maistiaisia saaliista maanomistajille.
Kyl myös meille maansomistajille vois maanomistajat antaa hieman maistiaisia  ;D

Et suostu laittamaan liivejä vaikka ne on pakolliset .


Jokaisen naisen kellä on riippurinnat liivejä käyttäköön .  ;)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Mulla on ollut vuosia se ongelma, että naiset ovat koittaneet metsästää minua. En ole kuitenkaan antautunut, koska kotona on ollut parempata  ??? Tai ainakin ovelammat ansat, joihin on aina jäänyt koivistaan kiinni kun on koittanut livistää  ;D

Onnea Curtulle jahtiin. Metsästysseuroissa onkin sellaisia sopivia läskejä ja 70-kymppisiä ukkoja  ;D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Mulla on ollut vuosia se ongelma, että naiset ovat koittaneet metsästää minua. En ole kuitenkaan antautunut, koska kotona on ollut parempata  ??? Tai ainakin ovelammat ansat, joihin on aina jäänyt koivistaan kiinni kun on koittanut livistää  ;D

Onnea Curtulle jahtiin. Metsästysseuroissa onkin sellaisia sopivia läskejä ja 70-kymppisiä ukkoja  ;D

...eikä ainoastaan Naiset  ::) ::)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Tuuli voi antaa Kurtulle oikein hyviä neuvoja vanhempien miesten pyydystämiseen, täälläkin ahdistelee koko ajan Lehtimäkeä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Mulla on ollut vuosia se ongelma, että naiset ovat koittaneet metsästää minua. En ole kuitenkaan antautunut, koska kotona on ollut parempata  ??? Tai ainakin ovelammat ansat, joihin on aina jäänyt koivistaan kiinni kun on koittanut livistää  ;D

Onnea Curtulle jahtiin. Metsästysseuroissa onkin sellaisia sopivia läskejä ja 70-kymppisiä ukkoja  ;D

 "elä maksa rahhoo, semmosesta mitä kotona ilman saat..."

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Mulla on ollut vuosia se ongelma, että naiset ovat koittaneet metsästää minua. En ole kuitenkaan antautunut, koska kotona on ollut parempata  ??? Tai ainakin ovelammat ansat, joihin on aina jäänyt koivistaan kiinni kun on koittanut livistää  ;D

Onnea Curtulle jahtiin. Metsästysseuroissa onkin sellaisia sopivia läskejä ja 70-kymppisiä ukkoja  ;D
Johara on selvästikin pitänyt lukua riistakolmioistaan  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Mulla on ollut vuosia se ongelma, että naiset ovat koittaneet metsästää minua. En ole kuitenkaan antautunut, koska kotona on ollut parempata  ??? Tai ainakin ovelammat ansat, joihin on aina jäänyt koivistaan kiinni kun on koittanut livistää  ;D

Onnea Curtulle jahtiin. Metsästysseuroissa onkin sellaisia sopivia läskejä ja 70-kymppisiä ukkoja  ;D
Johara on selvästikin pitänyt lukua riistakolmioistaan  :D

Kamalaa jo kolmiosta löytyy ötököitä   ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Tuuli voi antaa Kurtulle oikein hyviä neuvoja vanhempien miesten pyydystämiseen, täälläkin ahdistelee koko ajan Lehtimäkeä.
Kai tuommoinen  vanhemman sarvekkaan pyydystäminen olisi aika helppoa  ??? Puhkoo vaan rollaattorista gummit  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Tuuli voi antaa Kurtulle oikein hyviä neuvoja vanhempien miesten pyydystämiseen, täälläkin ahdistelee koko ajan Lehtimäkeä.
Kai tuommoinen  vanhemman sarvekkaan pyydystäminen olisi aika helppoa  ??? Puhkoo vaan rollaattorista gummit  ;D

Ja muitakaan gummeja ei enää tarvita  ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Kai tuommoinen  vanhemman sarvekkaan pyydystäminen olisi aika helppoa  ??? Puhkoo vaan rollaattorista gummit  ;D

Luulen että Tuulille riittää tuommonen puolinuti tappisarvi, ei tartte olla trofeeluokkaa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Courtney on hirviä riidankylväjä !!!
Kai tuommoinen  vanhemman sarvekkaan pyydystäminen olisi aika helppoa  ??? Puhkoo vaan rollaattorista gummit  ;D

Luulen että Tuulille riittää tuommonen puolinuti tappisarvi, ei tartte olla trofeeluokkaa.

Tai kokonaan nupo  ??? Toisaalta... se se vasta raskaaksi voisikin käydä  ;D