Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ  (Luettu 9081 kertaa)

Latz

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: MOT PIKKUPOJAT LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ
Minutkin  on ympärileikattu, ja komee ***** onkin, naisetkin  on kehuneet sitä.  :)
Ketkä muut on kehuneet??

Paikallinen kirkkoherra??
;D ;D ;D Kuoripojat :D

Kateellisia vaan ootte... ;D

Eihän siinä mitään jos ahistus helpottaa.

Ei minua mikään ahista....paitti puimattomat viljat..... :(
Pitää kai ruveta myymään itteään, jos tulee katovuosi, ainakin varustus ja kyvyt riittäisi siihen.

Sano O...Aikamiespojat tulee jonossa  ;D ;D ;D

Katapultti

• Vieras
Minutkin  on ympärileikattu, ja komee ***** onkin, naisetkin  on kehuneet sitä.  :)
Ketkä muut on kehuneet??

Paikallinen kirkkoherra??
;D ;D ;D Kuoripojat :D

Kateellisia vaan ootte... ;D

Eihän siinä mitään jos ahistus helpottaa.

Ei minua mikään ahista....paitti puimattomat viljat..... :(
Pitää kai ruveta myymään itteään, jos tulee katovuosi, ainakin varustus ja kyvyt riittäisi siihen.

Sano O...Aikamiespojat tulee jonossa  ;D ;D ;D

Siittä vaan...panen ketä tai mitä tahansa, kunhan vaan löytyy riittävästi manii asiakkaalta.... ;D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

millamagia

• Vieras
-Ympärileikkaus oli ennenmuinoin tarpeellista,koska ihmisten hygieniatietoisuus oli toista kuin nyt.Alkeellisissa oloissa asuvat saivat helposti tulehduksen esinahan alle. Siksi ympärileikkaus oli käytännöllinen toimenpide.
Jostain syystä juutalaiset ja muslimit jatkavat tätä perinnettä,se on osa heidän identiteettiään. Onneksi kristityt säästyivät tältä.Heidän ympärileikkauksensa on hengellinen nk."sydämen ympärileikkaus", uuden testamentin mukaan.

Sepedeus

• Vieras
-Ympärileikkaus oli ennenmuinoin tarpeellista,koska ihmisten hygieniatietoisuus oli toista kuin nyt.Alkeellisissa oloissa asuvat saivat helposti tulehduksen esinahan alle. Siksi ympärileikkaus oli käytännöllinen toimenpide.
Jostain syystä juutalaiset ja muslimit jatkavat tätä perinnettä,se on osa heidän identiteettiään. Onneksi kristityt säästyivät tältä.Heidän ympärileikkauksensa on hengellinen nk."sydämen ympärileikkaus", uuden testamentin mukaan.

Ympärileikkaus vähentää papilloomaviruksen leviämistä. Siten myös kohdunkaulan syöpää. Nykyisin monessa euroopan maassa papilloomarokotukset kuuluvat rokotusohjelmaan. Suomessa ei vielä.  ;D

Viimeksi muokattu: 25.09.12 - klo:14:45 kirjoittanut Sepedeus

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

minkääs  hygienian  takia  ne  musut  leikkelee  tyttönsä   ???

JoHaRa

• Vieras

Höpö höpö. Jos esarista olisi oikeasti haittaa ihmisen elämälle/lisääntymiselle, niin evoluutio olisi karsinut ko. nahan pois jo apinavaiheessa. Uskonnoissa nyt on vaan tapana leimata ihmiset uskoonsa imeväisiässä, jotta siitä kiemurteleminen pois on sitten aikuisena hankalampaa.

Ihan sama kuin jos leikkaisi vaikka korvalehdet pois, "kuulisi paremmin mitä selän takana puhutaan"  ???

Sepedeus

• Vieras

Naisten leikkelemisen juuret ei ole uskonnossa, vaan perinteessä. Tapa alkoi faaraon hovista. Koptikristityt Egyptissä harjoittaneet myös sitä leikkelemistä. Muslimit ei harjoita sitä suurimmassa osassa muslimiyhteisöä ;D

millamagia

• Vieras

[/quote]

-se ei perustu mihinkään,vaan on miesten keksimä tapa saada vaimo pysymään uskollisena,kun  poistetaan glitoriksen herkin alue,hän ei pysty koskaan kokemaan sukupuolista nautintoa,eikä siis halaja vieraan miehen perään :o

millamagia

• Vieras

Höpö höpö. Jos esarista olisi oikeasti haittaa ihmisen elämälle/lisääntymiselle, niin evoluutio olisi karsinut ko. nahan pois jo apinavaiheessa. Uskonnoissa nyt on vaan tapana leimata ihmiset uskoonsa imeväisiässä, jotta siitä kiemurteleminen pois on sitten aikuisena hankalampaa.

Ihan sama kuin jos leikkaisi vaikka korvalehdet pois, "kuulisi paremmin mitä selän takana puhutaan"  ???
[/quote]
--------------minä olen lukenut tämän kristityt lääkärit lehdestä,joten ei tämä mun mielipide ole.Mulla on esinahaton vävy,eikä hän koskaan ole valittanut sitä,joten ei siitä mitään haittaa ihmiselle ole.
Luterilaiset puhuu evoluutiosta,minä uskon Jumalaan ,ja hänen sanaansa.Onko kirkko todella siirtynyt evoluution kannattajaksi :o No,se on sitten ensimmäinen laatuaan.  :o

Latz

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
.Mulla on esinahaton vävy,eikä hän koskaan ole valittanut sitä,joten ei siitä mitään haittaa ihmiselle ole.

Pitikö sekin tarkistaa ennen hyväksyntää  :o Nyt ymmärrän ne puheet anopeista  ???

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Lainaus

--------------minä olen lukenut tämän kristityt lääkärit lehdestä,joten ei tämä mun mielipide ole.Mulla on esinahaton vävy,eikä hän koskaan ole valittanut sitä,joten ei siitä mitään haittaa ihmiselle ole.
Luterilaiset puhuu evoluutiosta,minä uskon Jumalaan ,ja hänen sanaansa.Onko kirkko todella siirtynyt evoluution kannattajaksi :o No,se on sitten ensimmäinen laatuaan.  :o

Oletteko kenties paljonkin keskustelleet ns. tuntoherkkyydestä?

Viimeksi muokattu: 25.09.12 - klo:22:43 kirjoittanut Viikate

Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

Latz

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onko MillaMagia pohjois-pohjanmaalta kotoisin vai lapista?

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Miksi miehet (ja naiset) valittavat aina että on liian herkkää, liian herkkää ja ostavat puuduttavia voiteita jne. käyttävät kaikki konstit että kestäis pitempään?  ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.