Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Meillä on hyvä presidentti.  (Luettu 3542 kertaa)

Talojuhani

• Vieras
Vs: Meillä on hyvä presidentti.
Paavo V oli tutustumassa Obaman vaalitilaisuuteen, HTT:n antamien tietojen mukaan Paavo pyrkii Obaman varapressaksi.

JoHaRa

• Vieras
"Niinistön vierailu muistuttikin lähinnä rocktähden kohtaamista"

Mitä mä olen rocktähtiä kohtaillut, niin promilleja on aina paljon ja huuto kova  :-[

JoHaRa

• Vieras
Paavo V oli tutustumassa Obaman vaalitilaisuuteen, HTT:n antamien tietojen mukaan Paavo pyrkii Obaman varapressaksi.

Meinaako Paavo lankata naamansa  :o ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

Mitä mä olen rocktähtiä kohtaillut, niin promilleja on aina paljon ja huuto kova  :-[
Mitä minä oon rocktähtiä kohtaillu, niin on siellä ollu joku antelias bändärikin paikalla...Jako mäessä tai millon missäkin   ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mitä minä oon rocktähtiä kohtaillu, niin on siellä ollu joku antelias bändärikin paikalla...Jako mäessä tai millon missäkin   ;D
Onko sulla joku persoonallisuuden jakautuminen?   ::):P

Viimeksi muokattu: 07.09.12 - klo:16:33 kirjoittanut bouli

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

JoHaRa

• Vieras

Mä olen halannut Pandoraa, vieläkin vähän "sykkii"  :'(

Loordi Fordson

• Vieras
Mutta ryssillä paras:

http://yle.fi/uutiset/putinin_kootut_seikkailut_-_harrikoita_tiikereita_formuloita/6285381

juu   ja  asustaa rosvotulla  maalla  pyhäjärvellä  VL  >:(

Taitaa olla "Venäjän Rocky" kuvassa, vähä näläkäsempi mitä Sylvesteri Stalloone......

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Rikolliset kiehtovat nuorison mieltä siitä nuorison kiinnostus Niinistöä kohtaan.Hän saattaa olla viimeisiä aikoja vielä vapaalla jalalla,mutta kun euro romahdus tulee sitten alkaakin tutkinta kuka sotkun keitti.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eräs Suomen taloushistorian parhaiten vaiettu asia on lamavelallisten kohtelu 1991 – 2008. Se pitää sisällään niin hurjia päätöksiä ja inhimillistä kärsimystä, että on syytä hiukan valottaa asiaa ja muistuttaa, mitä sen hetkiset poliittiset päättäjät tekivät. Erityisen tärkeää tämä on siksi, että kaksi päävastuullisista – Paavo Lipponen, silloinen pääministeri  ja Sauli Niinistö, lamavellallisten orjuutuspäätösten aikainen valtiovarainministeri – ovat pokkana pyrkimässä ”koko kansan presidenteiksi”.

http://ilkkakakko.puheenvuoro.uusisuomi.fi/84064-lamavelallisten-myynti-velkaorjiksi-norjaan-mita-vastaavat-paavo-lipponen-ja-suvi-anne-siimes

rehellisesti sanottuna
jälki on hirviää

Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

• Vieras
Eräs Suomen taloushistorian parhaiten vaiettu asia on lamavelallisten kohtelu 1991 – 2008. Se pitää sisällään niin hurjia päätöksiä ja inhimillistä kärsimystä, että on syytä hiukan valottaa asiaa ja muistuttaa, mitä sen hetkiset poliittiset päättäjät tekivät. Erityisen tärkeää tämä on siksi, että kaksi päävastuullisista – Paavo Lipponen, silloinen pääministeri  ja Sauli Niinistö, lamavellallisten orjuutuspäätösten aikainen valtiovarainministeri – ovat pokkana pyrkimässä ”koko kansan presidenteiksi”.

http://ilkkakakko.puheenvuoro.uusisuomi.fi/84064-lamavelallisten-myynti-velkaorjiksi-norjaan-mita-vastaavat-paavo-lipponen-ja-suvi-anne-siimes

rehellisesti sanottuna
jälki on hirviää

Joo, lama-ajan pääsponsorit, siinä tehtiin sitä "hallittua rakennemuutosta", joka on nytkin ilmassa, kaikki kunnathan meinataan lopettaa ....

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI

rehellisesti sanottuna
jälki on hirviää

Joo, lama-ajan pääsponsorit, siinä tehtiin sitä "hallittua rakennemuutosta", joka on nytkin ilmassa, kaikki kunnathan meinataan lopettaa ....

Mitäs muutakaan näiltä (t)yöväenpuolueilta voi odottaa! :o

"Jos yrittäjä menestyy niin heti saunantaakse niskalaukauksen saantiin ja jos tekee konkan niin köyden jatkoksi vaan se huijari!" tuo on työväenpuolueiden motto.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!