Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MITÄ MÄ SANOIN  (Luettu 9259 kertaa)

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: MITÄ MÄ SANOIN
Kataistahan voi sanoa jopa IHMEMIEHEKSI!   Harvassa on tekijää joka näissä oloissa kykenee johtamaan maata niin hyvin. Kaikki mittarit sojottaa ylöspäin.
Arvostusta pitää antaa kun se on ansaittu. Huolimatta kalikanheittäjistä asiat rullaa joka sektorilla paremmin kuin koskaan. Toki valittajia riittää. Katteuvenpiruhan se luikertaa niin monen sisuksia.

Mitä rahan lapiointiin tulee. Eiköhän sopimukset ole yhteistyöstä tehty vuoskymmeniä sitten. Rehti toiminta merkitse sopimusten pitämistä myös silloin kun tihkasee. On persutouhua noukkia edut ja jättää pakkopulla muille - niille sopimuskavereille.Entterimäistä touhuahan sellainen on, mutta ei ole reilua. Suomi on pieni tekijä suurissa ympyröissä, joissa se on paljon kokoaan suurempi, kiitos Kataisen!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

millamagia

• Vieras

Mitä rahan lapiointiin tulee. Eiköhän sopimukset ole yhteistyöstä tehty vuoskymmeniä sitten. Rehti toiminta merkitse sopimusten pitämistä myös silloin kun tihkasee. On persutouhua noukkia edut ja jättää pakkopulla muille - niille sopimuskavereille.Entterimäistä touhuahan sellainen on, mutta ei ole reilua. Suomi on pieni tekijä suurissa ympyröissä, joissa se on paljon kokoaan suurempi, kiitos Kataisen!
[/quote]
--------------------Sopimuksia on rikottu räikeästi.Jos pidettäisiin kiinni sopimuksista,niin kukin maa hoitaisi taloutensa itse. Suomi ei ole niin riippuvainen eurosta,kuin annetaan uskoa.Enemmistö Suomen viennistä menee euron ulkopuolisiin maihin,vain pieni osa euroalueelle.
Mitä kauemmin euro on rahana,sitä huonommaksi sen arvo tulee. Laskee kuin lehmän häntä.
Kyllä minä hyväksyisin euron,jos siinä  olisi vähemmän maita,noita jotka eivät hoida asioitaan,ei pitäisi olla ollenkaan.Ne kyllä osaa lypsää ja elää toisten siivellä.Eikä velan maksu lisävelalla oo onnistunut koskaan.
En usko euroon enää tippaakaan.Se oli vaan poliitikkojen utopistinen haave. :(

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Eurolla maksetaan vieä kymmenijä vuosia. Sehän on äkkijä aatellen hyvä kun euron arvo alenee. Alakaa liikkumaan kunnolla ja sitte kun on Ruottin kruunun arvoenen siinon HURRIT kusessa. Köyhähän aina pärijää mutta rikasta se kourasee. Asijat eijoo koskaa itestään seleviä.
----

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eun perustuslain vastaisesti kakot kylvää raahaa kaikkeen mikä vahingoittaa suomea mahdollisimman

maksimaalisesti
lain mukaan toisten maiden velat ei kuulu muille

mutta se ei kakoja haittaa
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
"Soini on ennustanut tämän eurokriisin täysin oikein ja on antanut konkreettiset vaihtoehdot miten tulisi toimi, häntä ei vain ole kuunneltu, naureskeltiin vain että siinä se populisti maalailee mustia kuvia taivaan rantaan, kun Soini sanoi ennen Portugal pakettia, että perässä tulee Kreikka, Espanja.. Ei naurata enää."

mutta rosvot ovat vieläkin eri mieltä
kuin soini

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Sinä Entteri oot jostae syystä HYVIN katkera immeinen! Löysää hyvä mies nyörijä seon palijo mukavampi ellää! Jos Suomi ei olisi mukana muiden mukana niin hohhoi kuitenkin. Nyt eilen viimeksi Suomi ohitti eräässä mittarissa Hurrit! TAAS. Meillä menee hyvin, kiitos hyvän ja oikeasuuntaisen politiikan.
----

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kataistahan voi sanoa jopa IHMEMIEHEKSI!   Harvassa on tekijää joka näissä oloissa kykenee johtamaan maata niin hyvin. Kaikki mittarit sojottaa ylöspäin.
Arvostusta pitää antaa kun se on ansaittu. Huolimatta kalikanheittäjistä asiat rullaa joka sektorilla paremmin kuin koskaan. Toki valittajia riittää. Katteuvenpiruhan se luikertaa niin monen sisuksia.

Mitä rahan lapiointiin tulee. Eiköhän sopimukset ole yhteistyöstä tehty vuoskymmeniä sitten. Rehti toiminta merkitse sopimusten pitämistä myös silloin kun tihkasee.

On persutouhua noukkia edut ja jättää pakkopulla muille -

niille sopimuskavereille.Entterimäistä touhuahan sellainen on, mutta ei ole reilua. Suomi on pieni tekijä suurissa ympyröissä, joissa se on paljon kokoaan suurempi, kiitos Kataisen!

mitääs  se  euromaa  tsekki  tekee  niillä  rusinoillaan  ???

millamagia

• Vieras
Eurolla maksetaan vieä kymmenijä vuosia. Sehän on äkkijä aatellen hyvä kun euron arvo alenee. Alakaa liikkumaan kunnolla ja sitte kun on Ruottin kruunun arvoenen siinon HURRIT kusessa. Köyhähän aina pärijää mutta rikasta se kourasee. Asijat eijoo koskaa itestään seleviä.

-------------ei tollanen toisten maiden velkojen maksaminen ole järkevää,koska Suomi on itsekkin lamassa.Kyllä tässä eurokiimassa ollaan kaikki häviäjiä.
Maksakoon Saksa itte,koska sillähän siellä on omia rahoja liossa. Euro on epäonnistunut rahaliitto. Se on nyt nähty.
Sulkeutuneisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.Minä matkustin maailmalla jo paljon ennen euroa,eikä rahan vaihto tuottanut mitään vaikeuksia.

Sepedeus

• Vieras
  Saksan valtiovarainministeri ilmoitti: ei Kreikalle enää tukipaketteja.
  Pekkarinen sanoi alkuviikosta. Ensin maksetaan kriisimaiden velat, ja sitten liittovaltiokehityksen jälkeen nämä samat maat tulevay määräämään kuinka täällä pohosessa eletään.  Siinä menee 142 tuki romukoppaan ensimmäisenä.
  Tästä asiasta ollaan varmaan Kobran kanssa samaa mieltä.

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Ölijymaa Norijassa pensa maksaa 2.25€ Meillä sinne vielä pitkä matka. Eväski on Norijassa saatanan kallista. Sitä se tekee kun ei oo EEUUssa.

Ruottissaki eläminen kalliimpaa - suhteessa. Äläkää pojat puhuko pehmeitä!
----

Sepedeus

• Vieras
Ölijymaa Norijassa pensa maksaa 2.25€ Meillä sinne vielä pitkä matka. Eväski on Norijassa saatanan kallista. Sitä se tekee kun ei oo EEUUssa.

Taitaa Kobralla olla valuuttakurssit hukassa. Norjassa bensa on kallista euromaan asukkaille. Norjalaisille se on halpaa.
Norjalaisen öljyteollisuuden työmiehen vuosipalkka euroissa on 140 000.  ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

katteles  ensin  palkkatasokin   ja  ota huomioon  se  ruåttalaisten  riippakivi
eli  budetista   20  %  menee  mamuihin  :P

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Hahaa! Vaikee on persun faktaa tajuta. Kokonaisuus ratkasee, eikä rahavirrat. Mikä on tehtävä se on tehtävä! Niin yksikertaista se o. Euroopan etevimmät ekonomit laskee mikä on viisainta. Uskon ennemmin niihin kuin persujen "kaikki on perseestä"mantraan. Huomennakin nousee päivä ja € poskuttaa. Persut itkevät markkaasa ja epäätoevosta pöpinääsä!
----

Jätkä

• Vieras
Hahaa! Vaikee on persun faktaa tajuta. Kokonaisuus ratkasee, eikä rahavirrat. Mikä on tehtävä se on tehtävä! Niin yksikertaista se o. Euroopan etevimmät ekonomit laskee mikä on viisainta. Uskon ennemmin niihin kuin persujen "kaikki on perseestä"mantraan. Huomennakin nousee päivä ja € poskuttaa. Persut itkevät markkaasa ja epäätoevosta pöpinääsä!

Tuossahan se ongelma on kun ne etevimmät ekonomit ovat EU.n palveluksessa ja Suomen Kataisella oli lyhyt matematiikka vain 6. arvoinen. Kokoomuksella on sellainen ongelma että jotka eivät osaa tehdä bisnestä ja laskea niin he ovat tekemässä huonoa talous politikkaa. Sopii vilkaista ensi vuoden budjttia niin huomaat että se on ennätys suuri, alijäämäinen, sisältää kansalaisille pelkkiä leikkauksia ja veronkorotuksia ja myös suurempia maksuja EU.lle.
 En voi sanoa mikä värinen sinun kielesi on, kun pääsi on niin syvällä EU.n ...

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

joo ei näytä kakoleille menevän oppi perille

heillä on kako uskontoa pää täynnä