Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MITÄ MÄ SANOIN  (Luettu 9273 kertaa)

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
MITÄ MÄ SANOIN
Soeni aamullakin hehkutti että hän sano vuosia sitten että Euro ei toimi???(Hyvin tuolla velat kuittaa)

Seon Koprankin hehkutettava kuka se oli oikijassa. Persut hajoaa ommaan mahottomuuteesa. Persu ei toimi!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: MITÄ MÄ SANOIN
elä sano... persuin haju tulloo netinnii kautta
Elämä on parasta kometiijjaa

Sepedeus

• Vieras
Soeni aamullakin hehkutti että hän sano vuosia sitten että Euro ei toimi???(Hyvin tuolla velat kuittaa)

Seon Koprankin hehkutettava kuka se oli oikijassa. Persut hajoaa ommaan mahottomuuteesa. Persu ei toimi!

Oppositio toimii. Kepu ei ole mikään vaihtoehto. Kääntää berperin heti, jos pääsevät hallitukseen. ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Oppositio toimii. Kepu ei ole mikään vaihtoehto. Kääntää berperin heti, jos pääsevät hallitukseen. ;D

et  sitten  ole  seurannut  politiikkaa,,,,,kepuhan  on äänestellyt  hallituksen mukana 8)

Sepedeus

• Vieras

et  sitten  ole  seurannut  politiikkaa,,,,,kepuhan  on äänestellyt  hallituksen mukana 8)

Kattelin vaan aamulla teeveestä kun Pekkarinen yritti olla niin terhakkaa taas. Oikeen tupee tärisi.  ;D

millamagia

• Vieras

-------------siis toiset kuittaa luuserimaiden velat >:( Edes kokoomus ei enää usko euroon.Siellä on sisällä paljonki oppositiota,Sasi ja Benis etunenässä. Vai kannattaako Koopra,että kaikkien euromaiden velat tasataan  :o

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Tässä Kokkareet euroaalloilla kriisin keskellä.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/20120905011312292_v0.shtml

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

juu  ja  taloussanomissa  on  viimeiset  velkakäppyrät  nähtävissä,,,,,,bryssälässä
osataan  taloudenhoito  pankkien  stressitesteitä   nyt  vaadittavaan  bryssälän
pankkivalvontaan  >:(

fiurio

• Vieras
Näytti yhtä vakuuttavalta,kuin klopin otteet Suomen valtiolaivan ruorissa.

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
>Seon Koprankin hehkutettava kuka se oli oikijassa.

Lapsenomainen kepu-uskovasuus on miltei liikuttavaa.

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
joo, liikuttavvaaha se... Heino tässä vaen on koettanu sorvaella runnoa, loppuriimit oesi että "jokkaenen puoluve tarvihtoo lehtimäkesä"
Elämä on parasta kometiijjaa

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Imelin viisauden laji on tämä jäläkiviisaus, sano Pylkkänen.

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA

-------------siis toiset kuittaa luuserimaiden velat >:( Edes kokoomus ei enää usko euroon.Siellä on sisällä paljonki oppositiota,Sasi ja Benis etunenässä. Vai kannattaako Koopra,että kaikkien euromaiden velat tasataan  :o
[/quote]

Meillä kokkoomuksessa on päätetty, että maksetaan koko roska siluvei ja lähetään rakentaan puhtaalta pöyvältä kunnon rahaliittuva. Rahat ei lopu jos konneet ei mee jummiin!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
onhan meillä toki pääministerinä asiakirjoja väärentelevä kakolaanen

ja suorassakin lähetyksessä valehteleva
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI

Kattelin vaan aamulla teeveestä kun Pekkarinen yritti olla niin terhakkaa taas. Oikeen tupee tärisi.  ;D

et sitten ole vasureitten hommia katsellut. paukkuu verkkosukasta saumat jutta kääntää verkkosukkaansa.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!