Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vieläkö joku äänestää kepuluusereita  (Luettu 2256 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22232
Ainakin kunnallisvaalien mielipidenmittaukset alkavat näyttämään, jotta kissanpoikien silmät alkavat aueta.
Vihdoinkin.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Pyhän Hesari käsitteli laajasti kepun imagoon huonosti sopivaa miljonääri-puheenjohtajaa.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
Mä meinaan äänestää Kepua kunnallisvaaleissa ja analysoin hyvinkin tarkkaan ketä äänestän

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
Ainakin kunnallisvaalien mielipidenmittaukset alkavat näyttämään, jotta kissanpoikien silmät alkavat aueta.
Vihdoinkin.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Pyhän Hesari käsitteli laajasti kepun imagoon huonosti sopivaa miljonääri-puheenjohtajaa.

   Kepun kannatus pitäisi oikeesti nousta kuntauudistuksen myötä. Nähtävästi kuitenkin kansa käsittää uudistusten välttämättömyyden. 7 miljardia uutta syömävelkaa valtiolle ja kuntavelat päälle. Ei tarvii paljon ennustajaeukko olla, kun tietää mikä tämän tien päässä odottaa.  ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
Mä meinaan äänestää Kepua kunnallisvaaleissa ja analysoin hyvinkin tarkkaan ketä äänestän

ja  jo seuraavalla  viikolla  huomaat  erehtyneesi  8)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
Mä meinaan äänestää Kepua kunnallisvaaleissa ja analysoin hyvinkin tarkkaan ketä äänestän

   Ensisijaisesti annat äänesi puolueelle. Toissijaisesti ehdokkaalle.  ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
Mä meinaan äänestää Kepua kunnallisvaaleissa ja analysoin hyvinkin tarkkaan ketä äänestän

   Ensisijaisesti annat äänesi puolueelle. Toissijaisesti ehdokkaalle.  ;D

Täytyy laskea tarkkaan, pitää äänestää sellaista joka on "pitkän listan" kärjessä.

Mun äänestämiskäyttäytymiseen vaikuttaa taaskin pelkkä veemäisyys. Joku sellainen täytyy säädä päättämään, josta on eniten harmia ja stressiä yhteiskunnalle. Kunnallispolitiikassa eri ryhmät täytyy pitää tasavahvoina, jotta heillä on riittävästi lihaksia riidellä jostain "linja-autopysäkkien penkkien materiaalivalinnoista" monta vuotta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
Mä meinaan äänestää Kepua kunnallisvaaleissa ja analysoin hyvinkin tarkkaan ketä äänestän

   Ensisijaisesti annat äänesi puolueelle. Toissijaisesti ehdokkaalle.  ;D

Täytyy laskea tarkkaan, pitää äänestää sellaista joka on "pitkän listan" kärjessä.

Mun äänestämiskäyttäytymiseen vaikuttaa taaskin pelkkä veemäisyys. Joku sellainen täytyy säädä päättämään, josta on eniten harmia ja stressiä yhteiskunnalle. Kunnallispolitiikassa eri ryhmät täytyy pitää tasavahvoina, jotta heillä on riittävästi lihaksia riidellä jostain "linja-autopysäkkien penkkien materiaalivalinnoista" monta vuotta.

   Oikeesti valtuustot kokoontuu 3 kertaa vuodessa. Asiat hoitaa virkamiehet ja lautakunnat toimii leimasimena ;D

  Puhutaan palveluntuottamisesta. Mitä palveluja kunta tuottaa? koulu, kirjasto. Terveydenhoito on kuntayhtymien hallussa johon valtuusto voi hyvin vähän vaikuttaa.

Viimeksi muokattu: 03.09.12 - klo:09:16 kirjoittanut Sepedeus

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
Mä meinaan äänestää Kepua kunnallisvaaleissa ja analysoin hyvinkin tarkkaan ketä äänestän

   Ensisijaisesti annat äänesi puolueelle. Toissijaisesti ehdokkaalle.  ;D

Täytyy laskea tarkkaan, pitää äänestää sellaista joka on "pitkän listan" kärjessä.

Mun äänestämiskäyttäytymiseen vaikuttaa taaskin pelkkä veemäisyys. Joku sellainen täytyy säädä päättämään, josta on eniten harmia ja stressiä yhteiskunnalle. Kunnallispolitiikassa eri ryhmät täytyy pitää tasavahvoina, jotta heillä on riittävästi lihaksia riidellä jostain "linja-autopysäkkien penkkien materiaalivalinnoista" monta vuotta.

   Oikeesti valtuustot kokoontuu 3 kertaa vuodessa. Asiat hoitaa virkamiehet ja lautakunnat toimii leimasimena ;D

Sunki kannattaisi mennä politiikkaan mukaan, niin saisit jotain tietoakin asioista ...
Puolueelle on ihan sama, ei kuntatasolla silllä ole niin merkitystä.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
Mä meinaan äänestää Kepua kunnallisvaaleissa ja analysoin hyvinkin tarkkaan ketä äänestän

   Ensisijaisesti annat äänesi puolueelle. Toissijaisesti ehdokkaalle.  ;D

Täytyy laskea tarkkaan, pitää äänestää sellaista joka on "pitkän listan" kärjessä.

Mun äänestämiskäyttäytymiseen vaikuttaa taaskin pelkkä veemäisyys. Joku sellainen täytyy säädä päättämään, josta on eniten harmia ja stressiä yhteiskunnalle. Kunnallispolitiikassa eri ryhmät täytyy pitää tasavahvoina, jotta heillä on riittävästi lihaksia riidellä jostain "linja-autopysäkkien penkkien materiaalivalinnoista" monta vuotta.

   Oikeesti valtuustot kokoontuu 3 kertaa vuodessa. Asiat hoitaa virkamiehet ja lautakunnat toimii leimasimena ;D

Sunki kannattaisi mennä politiikkaan mukaan, niin saisit jotain tietoakin asioista ...
Puolueelle on ihan sama, ei kuntatasolla silllä ole niin merkitystä.

  Mä oon noita lautakuntien pöytäkirjoja lukenut. Olen ollut lautakuntien kokouksissa. Ei kiitos.  ;D
Kepu on tullut pelin politiikassa tiensä päähän. Ei löydä halukkaita rötöstelijöitä enää.  ;D

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
  Kovinhan kepu oli esillä Paras-hankkeen ja viemäröintiasian puolesta,,ei vaan kaikki syrjäkyläläiset ymmärrä parastaan..

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
tästä kako uskonnosta

löytyy varmasti jokaiselle oma rikollismieliselle oma ehdokas

http://jyrkikatainenvalhe.blogspot.fi/2012/03/onko-jyrki-katainen-rehellinen.html?spref=fb

siinä vain 1 pieni esimerkki
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
tästä kako uskonnosta

löytyy varmasti jokaiselle oma rikollismieliselle oma ehdokas

http://jyrkikatainenvalhe.blogspot.fi/2012/03/onko-jyrki-katainen-rehellinen.html?spref=fb

siinä vain 1 pieni esimerkki

  Tuosta on jo päätös. Kuinkas on kanki Kaikkosen rötöstelyn laita.  ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
Joo, taitaa olla järkevintä äänestää kepua tällä kertaa ....

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Vieläkö joku äänestää kepuluusereita
Joo, taitaa olla järkevintä äänestää kepua tällä kertaa ....

Riippuu vähän missä asuu .

Koskella on vaikee löytää rehellist' Kepulaista mutta muualla heitä on runsain mitoin .

Pohjammaalla , Pirkanmaalla ja Satakunnassa mukavimmat .  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .