Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ostetaan tilatankki/maitotankki uusiokäyttöön  (Luettu 11896 kertaa)

sirmain

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
terve maatalon isännät ja emännät nyt tarvis pyöreän/kanttisen tilatankin.. ei tarvii olla kone kunnossa koska tulee uusiokäytöön.. tilavuudeltaan sais olla yli 800L eikä tietenkään sais maksaa paljoo ;)
itse olen kokkolasta että mieluusti täältä jostain läheltä? mailia saa laittaa tulemaan tanhen@luukku.com 8) tai jos joku osaisi neuvoa mistä löytyisi ja paljoha tollasesta maksaa?

Viimeksi muokattu: 20.08.12 - klo:20:55 kirjoittanut sirmain

matso

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
meinatsiko panna pojan pihisemääääännn ::) ::) ::)

sirmain

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
tämä poika mennöö kylpemähä

jupe

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
mulla olisi 1200 litranen jääpankki tuolla tallessa noin 75 km päässä ja hinta olisi jotain rosteriromun  luokkaa. ihan toimiva peli pitäisi olla. toki kylputynnöriksi vähän matala. mutta varmaan rankki kävisi hyvin kun väliin laittaa vettä ja vaikka lämmitysvastuksen.

sjk

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
tämä poika mennöö kylpemähä
Tästä uusiokäytöstä on ollut puhetta.Eikö pelota,että palaa ahteri?

sirmain

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

minkäslaista puhetta on ollut?

sirmain

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
mulla olisi 1200 litranen jääpankki tuolla tallessa noin 75 km päässä ja hinta olisi jotain rosteriromun  luokkaa. ihan toimiva peli pitäisi olla. toki kylputynnöriksi vähän matala. mutta varmaan rankki kävisi hyvin kun väliin laittaa vettä ja vaikka lämmitysvastuksen.
jupe laitoin sulle yksityisviestiä

realisti

• Vieras
Meillä löytyisi kanssa kolme vuotta mettässä maannut 1200l jääpankki. Jos siitä kanssa rosteriromun hinnan saisi niin olisin tyytyväinen.

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Äläkää ny hyviä tankkejanne hävittäkö. mulla lojuu hallin päädys 400l MKT. Meinasin tehdä juomastian, mutta sihahti vielä kun kylmäainetta kokeilin. Sehän saattais olla kunnos (joku rele kyllä lainattu). 900 wedholm on sisällä hallis, siitä palo letti kun mahd ostaja kävi n. 5v sitten sitä kattomas  ;D 200 l wedhols pitäis olla kunnoskin, mutta en oo muutamaan vuoteen käyttäny ( sitä en ainakaan myy  8))

sirmain

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Äläkää ny hyviä tankkejanne hävittäkö. mulla lojuu hallin päädys 400l MKT. Meinasin tehdä juomastian, mutta sihahti vielä kun kylmäainetta kokeilin. Sehän saattais olla kunnos (joku rele kyllä lainattu). 900 wedholm on sisällä hallis, siitä palo letti kun mahd ostaja kävi n. 5v sitten sitä kattomas  ;D 200 l wedhols pitäis olla kunnoskin, mutta en oo muutamaan vuoteen käyttäny ( sitä en ainakaan myy  8))
mitä nuita romuja nurkkiin jättää pyörimään  ;)
tankki vielä haussa  :'(

JoHaRa

• Vieras
Pyöreitä, eli kylpytynnyriksi sopivia, tilatankkeja on vaikea löytää. Olen nääs kaivanut kaikki Itä-Suomen meijerien romuvarikot läpi ja niitä ei kyllä ole kuin 1% kaikista  ::) Särkisalmessa oli keväällä yksi...

Kestilässä lojuu yhden tilan romuvainiolla toinen..

Mää ostaisin kanssa tuollaisen tänne Juankoskelle.

sirmain

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Pyöreitä, eli kylpytynnyriksi sopivia, tilatankkeja on vaikea löytää. Olen nääs kaivanut kaikki Itä-Suomen meijerien romuvarikot läpi ja niitä ei kyllä ole kuin 1% kaikista  ::) Särkisalmessa oli keväällä yksi...

mää en oo nii ronkeli  mulle kelpaa myös neliskulmane  ;)

Tpoint

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:

Kelepaisko kantikas?  :)

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!

mää en oo nii ronkeli  mulle kelpaa myös neliskulmane  ;)

Nettikoneessa näkyy joitain olevan Pohjanmaan suunnalla. 
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Reiskako

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Omat maat on armahimmat, Omat metsät mieluisimmat.
Minulla on hallissa yksi 600 pyöreä.