Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe sorkkis  (Luettu 7820 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
sorkkis
 ;DVoisko sorkkamiehet (ja naiset) aloittaa näillä sivuilla oman sivuston .Omilla sivuilla ei keskustelu etene koska nimi merkein ei saa enää kirjoittaa ???

agn3220

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
  • Sorkkahoitoa sinne minne tilataan(Suomen rajat)
Vs: sorkkis
Ei missään tapauksessa ole tarvetta aloittaa keskustelua sorkkis
sivuja erikseen tänne, sshy:n sivulle riittää asiat. Siellä meni ihan pöpilän jutuiksi kun ilman nimeä kehuttiin omaa ja mustamaalattiin toisen menetelmät ja kehitelmät. Jopa niin viekkaasti toimittiin että kellä oli mahdollisuus napattiin kirjoituksista kultajyvät omiin kirjoituksiin, ja alkuperäinen kirjoitus jätettiin julkaisematta. Jos ei uskalla omalla nimellä kirjoittaa ei ole asiat kohdallaan julkaistavaksi. T. MP

Viimeksi muokattu: 28.09.09 - klo:20:25 kirjoittanut agn3220

sevon

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 98
Vs: sorkkis
Heka rassukka ei missään nimessä silloin taas Heka olis välillä maidontuottaja taas välillä sorkkahoitaja taas välillä rakentaja taas välillä eläinlääkäri taas välillä sikalomittaja ym ym ym .Hamekagas pitäis lahjoittaa jos ei uskalla omalla nimellään kirjoittaa ter Sorkkahoitaja Erkki Sevon Valkeala

emo-heikki

  • Vieras
Vs: sorkkis
Niiin, mutta teitä on senverran vähän, että saisit yksin siellä kommentoida ????

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: sorkkis
Heka rassukka ei missään nimessä silloin taas Heka olis välillä maidontuottaja taas välillä sorkkahoitaja taas välillä rakentaja taas välillä eläinlääkäri taas välillä sikalomittaja ym ym ym .Hamekagas pitäis lahjoittaa jos ei uskalla omalla nimellään kirjoittaa ter Sorkkahoitaja Erkki Sevon Valkeala
Kukas mahtoi olla palstamme suurin myrkyttäjä , joku Sevoni sinne kirjoitti aika ahkeraan .  :P :P :P :P

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: sorkkis
;DVoisko sorkkamiehet (ja naiset) aloittaa näillä sivuilla oman sivuston .Omilla sivuilla ei keskustelu etene koska nimi merkein ei saa enää kirjoittaa ???

  Aiotko alkaa ilmaisen ilmoituspalvelun agronetin sivuilla?  Varo, ettet joudu Matin kanssa saman leivättömän pöydän äärelle!!!!

Laki Luuk

  • Vieras
Vs: sorkkis
älkää nyt ihmees alkako tappelemaan julkisesti ja haukkua toisia. ammattianne tarvitaan joten hoitakaa työnne vaan käytännössä ja ammatin maineen tahrimiset vaikka sitten huoltoasemilla mutta älkää asiakkaitte luettavissa.

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: sorkkis
Täh! Saako sorkanhoidostakin aikaan riidan?  :-X Ite on hoidettu ja hyvä on tullu :-X :-X ;D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: sorkkis
Täh! Saako sorkanhoidostakin aikaan riidan?  :-X Ite on hoidettu ja hyvä on tullu :-X :-X ;D

     Nehän potkii toisiaan kuin sonnit telineessä.   Minä kyllä leikkaan kanssa tästä lähtien sorkat itse!

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: sorkkis
Täh! Saako sorkanhoidostakin aikaan riidan?  :-X Ite on hoidettu ja hyvä on tullu :-X :-X ;D

     Nehän potkii toisiaan kuin sonnit telineessä.   Minä kyllä leikkaan kanssa tästä lähtien sorkat itse!
Muutama soraääninen on porukassamme , parilla tuntuu olevan noussu raha päähän , jos aletaan puhuun et 1000€ päivässä pitää tienata kulujen jälkeenkin ollaan väärillä urilla . Mainostaa ei saa , uusia pitää kouluttaa sinne missä ei ole tarvetta .
Mainonta kannattaa uutta asiakasta on tullut mukavasti lisää , vanhemmat tuottajat alkaa lopetteleen ( on lopettanutkin moni )joten uutta asiakasta  pystytään ottaan . Jos tämä oli mainosta saa ottaa pois koko jutut mun puolestani .

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: sorkkis
Täh! Saako sorkanhoidostakin aikaan riidan?  :-X Ite on hoidettu ja hyvä on tullu :-X :-X ;D

     Nehän potkii toisiaan kuin sonnit telineessä.   Minä kyllä leikkaan kanssa tästä lähtien sorkat itse!
Muutama soraääninen on porukassamme , parilla tuntuu olevan noussu raha päähän , jos aletaan puhuun et 1000€ päivässä pitää tienata kulujen jälkeenkin ollaan väärillä urilla . Mainostaa ei saa , uusia pitää kouluttaa sinne missä ei ole tarvetta .
Mainonta kannattaa uutta asiakasta on tullut mukavasti lisää , vanhemmat tuottajat alkaa lopetteleen ( on lopettanutkin moni )joten uutta asiakasta  pystytään ottaan . Jos tämä oli mainosta saa ottaa pois koko jutut mun puolestani .

      Tämä on mainosta!!!

MF 4000

  • Vieras
Vs: sorkkis
Heka rassukka ei missään nimessä silloin taas Heka olis välillä maidontuottaja taas välillä sorkkahoitaja taas välillä rakentaja taas välillä eläinlääkäri taas välillä sikalomittaja ym ym ym .Hamekagas pitäis lahjoittaa jos ei uskalla omalla nimellään kirjoittaa ter Sorkkahoitaja Erkki Sevon Valkeala
Kukas mahtoi olla palstamme suurin myrkyttäjä , joku Sevoni sinne kirjoitti aika ahkeraan .  :P :P :P :P
Kovin paljon  hessu on tännekin kirjoittanut 5781 juttua tähän mennessä.Lieneekö paljon sorkkia ehdit hoitamaankaan.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: sorkkis
Heka rassukka ei missään nimessä silloin taas Heka olis välillä maidontuottaja taas välillä sorkkahoitaja taas välillä rakentaja taas välillä eläinlääkäri taas välillä sikalomittaja ym ym ym .Hamekagas pitäis lahjoittaa jos ei uskalla omalla nimellään kirjoittaa ter Sorkkahoitaja Erkki Sevon Valkeala
Kukas mahtoi olla palstamme suurin myrkyttäjä , joku Sevoni sinne kirjoitti aika ahkeraan .  :P :P :P :P
Kovin paljon  hessu on tännekin kirjoittanut 5781 juttua tähän mennessä.Lieneekö paljon sorkkia ehdit hoitamaankaan.
n. 2500 lehmää vuodessa , lomitusta n 50 pv vuodessa .

Zeppeliini

  • Vieras
Vs: sorkkis

Kovin paljon  hessu on tännekin kirjoittanut 5781 juttua tähän mennessä.
Ja yleensä pelkkää paskaa... ;D

mah

  • Vieras
Vs: sorkkis
Sitähän tänne valtaosin myö muutkin kirjotellaan? ;D