Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yllättävä löydös  (Luettu 7532 kertaa)

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: Yllättävä löydös

ja mitäs sillä kärryllä ajettiinkaan ennen turpeen hakua ::)

***Tässä tapauksessa kärryllä tehtiin säilörehua ennen hakua biologisella aineella

Lietettäkö nousi säilörehuun pellosta  ???

Jos nyt ei kummiskaan. Lava oli lisäksi puhdas turvetta haettassa. Toisekseen bakteerien ei pitänyt kasvaa/levitä happamassa turpeessa

mah

  • Vieras
Vs: Yllättävä löydös
Entäpä se turvesuo? Jos alkaa olla elinkaarensa loppupuolella ja seassa jo hieman savea....

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Yllättävä löydös
Entäpä se turvesuo? Jos alkaa olla elinkaarensa loppupuolella ja seassa jo hieman savea....
Ei kai polttoturvetta käytetä eläinten kuivikkeena ? Ja kyllähän se pohja on polttoturvetta.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Yllättävä löydös
Entäpä se turvesuo? Jos alkaa olla elinkaarensa loppupuolella ja seassa jo hieman savea....
Ei kai polttoturvetta käytetä eläinten kuivikkeena ? Ja kyllähän se pohja on polttoturvetta.

riippuu laadusta, toiset on kuivike kelepoosia loppuhun asti vaikkei aiva priimaa ookkaa..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Yllättävä löydös

ja mitäs sillä kärryllä ajettiinkaan ennen turpeen hakua ::)

***Tässä tapauksessa kärryllä tehtiin säilörehua ennen hakua biologisella aineella

Lietettäkö nousi säilörehuun pellosta  ???

Jos nyt ei kummiskaan. Lava oli lisäksi puhdas turvetta haettassa. Toisekseen bakteerien ei pitänyt kasvaa/levitä happamassa turpeessa

mutta tuskin sitä pakteeriakaa silimällä näjet ::)
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26078
  • vastustan
Vs: Yllättävä löydös

ja mitäs sillä kärryllä ajettiinkaan ennen turpeen hakua ::)

***Tässä tapauksessa kärryllä tehtiin säilörehua ennen hakua biologisella aineella

Lietettäkö nousi säilörehuun pellosta  ???
voisko lentää rakkorin renkaista sontaa tiellä ajaessa kärryyn :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

jupe

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 678
Vs: Yllättävä löydös
olen kuullut muitakin tapauksia että on kosteasta lämmenneestä turpeesta tullut colia. yhdeltä tilalta meni 4 lehmää viikon aikana.

LuMon

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas
Vs: Yllättävä löydös
Joo elkää nyt sitten käyttäkö turvetta kuivikkeena, niin mulle riittää sitä sitten ensitalvena  ;D
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Yllättävä löydös
olen kuullut muitakin tapauksia että on kosteasta lämmenneestä turpeesta tullut colia. yhdeltä tilalta meni 4 lehmää viikon aikana.

Ei ei, kyllä se nyt vaan täytyy jostakin keinoin löytyä isännästä se vika ja syypää asiaan!! ;)