Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ...kun joku kuitenkin kysyy...  (Luettu 4675 kertaa)

Puttepossu

• Vieras
Vs: ...kun joku kuitenkin kysyy...
Vedäppä Aulis siellä auringonlaskua katsellessasi oikeat vanhanliiton mukaiset perskännit ja myönnä siinä samalla itsellesi, jotta onhan tää Suomi meistä vajavaisista huolimatta vaan hieno maa.

Kireitä siimoja! ;D ;D ;D

Toi on just niin typerän suomalaista, pilata hieno kesäyö kännäilyllä, eihän silloin tajua kesäyön hienoudesta kännissä mitään.

Niin, kyllä Suomi on hieno maa, mutta samaa ei voi aina sanoa täkäläisistä ihmisistä. :(

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vedäppä Aulis siellä auringonlaskua katsellessasi oikeat vanhanliiton mukaiset perskännit ja myönnä siinä samalla itsellesi, jotta onhan tää Suomi meistä vajavaisista huolimatta vaan hieno maa.

Kireitä siimoja! ;D ;D ;D

Toi on just niin typerän suomalaista, pilata hieno kesäyö kännäilyllä, eihän silloin tajua kesäyön hienoudesta kännissä mitään.

Niin, kyllä Suomi on hieno maa, mutta samaa ei voi aina sanoa täkäläisistä ihmisistä. :(

Eipä tainnut tuo viesti oikein avautua Puttelle.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Jurttijussi

• Vieras
Vastaan näiden postausteni kellonaikoihin kysymättä... olen Tenolla kalassa... päivä paistaa... ei etelän mies osaa nukkua...  ;D  :D  ::)
Oleks oikeen perholla (ei Anna-Maija) koittamassa? Ite solmittuja?

Aulis Anttila

• Vieras
Koettelu
Vastaan näiden postausteni kellonaikoihin kysymättä... olen Tenolla kalassa... päivä paistaa... ei etelän mies osaa nukkua...  ;D  :D  ::)
Oleks oikeen perholla (ei Anna-Maija) koittamassa? Ite solmittuja?

Vain virpalla... en ole saanut siihen perhohommaan makua... mut Maijasta mä kyl tykkään  ;D  :D