Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suomen lainankorko  (Luettu 6754 kertaa)

Talojuhani

  • Vieras
Suomen lainankorko
Suomi saa nykyään lainarahaa 1,45% korolla, siis hyvin halvalla....ja Suomihan velkaantuu vauhdilla.


Entäs sitten, kun korko nousee eikä Suomella ole enää varaa uuteen velkaan.

Meillä on luotu rakenteita, johin meillä ei tuleaisuudessa ole enää varaa, mm. jokanäköistä kynänpyörittäjää on palkattu kuntiin ja valtion virkoihin.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Suomen lainankorko
Suomi saa nykyään lainarahaa 1,45% korolla, siis hyvin halvalla....ja Suomihan velkaantuu vauhdilla.


Entäs sitten, kun korko nousee eikä Suomella ole enää varaa uuteen velkaan.

Meillä on luotu rakenteita, johin meillä ei tuleaisuudessa ole enää varaa, mm. jokanäköistä kynänpyörittäjää on palkattu kuntiin ja valtion virkoihin.

ilmeisesti  muuan  tj   alkaa  tuossa  tianteessa  ehdotteleen  maataloudesta leikkaamista  :P

Jätkä

  • Vieras
Vs: Suomen lainankorko
Tottakai Suomi velkaantuu vauhdilla. Kokoomus ja SDP antaa viikottain jollekkin EU.n tukipaketille etelä-eurooppaan miljardi kaupalla rahaa. Vaikka Suomella onkin rahapaja, niin luultavasti he eivät paina "omaan käyttöön" euroja vaan velas ne otetaan.

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Suomen lainankorko
Niinhän tämä ruletti pelaa, että Suomi lainaa rahaa puolentoista prosentin korolla ja lainaa sitä etelän maniana-miehille 5-6 prosentin korolla. Jossain vaiheessa sitten myös Suomen korko nousee ja olemme samalla tukiluukulla kuin muutkin.Yksityiset rahoittajat vetäytyvät siinä vaiheessa ja veromaksajat maksavat. Että ei loppua näy ennekuin euroopan köyhyys on tasan jaettu ja elämme silloin liittovaltiossa.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Suomen lainankorko
Niinhän tämä ruletti pelaa, että Suomi lainaa rahaa puolentoista prosentin korolla ja lainaa sitä etelän maniana-miehille 5-6 prosentin korolla. Jossain vaiheessa sitten myös Suomen korko nousee ja olemme samalla tukiluukulla kuin muutkin.Yksityiset rahoittajat vetäytyvät siinä vaiheessa ja veromaksajat maksavat. Että ei loppua näy ennekuin euroopan köyhyys on tasan jaettu ja elämme silloin liittovaltiossa.
Ehh...   Mistä lähtien noin :(     Minä olen kuvitellut että rahaa lainataan jopa nollakorolla noihin "vakuudettomiin" lainoihin joiden vakuudet siis kattavat pienen osan pääomasta ja nekin pitää maksaa itse :o      Ai niin eihän ne olekaan lainoja, kyseessähän onkin AVUSTUS :o :o 
  Yksityiset taloudellisin intressein toimivat sijoittajat vaativat korkeampia korkoja korvaamaan kohonnutta riskiä :(

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26117
  • vastustan
Vs: Suomen lainankorko
Niinhän tämä ruletti pelaa, että Suomi lainaa rahaa puolentoista prosentin korolla ja lainaa sitä etelän maniana-miehille 5-6 prosentin korolla. Jossain vaiheessa sitten myös Suomen korko nousee ja olemme samalla tukiluukulla kuin muutkin.Yksityiset rahoittajat vetäytyvät siinä vaiheessa ja veromaksajat maksavat. Että ei loppua näy ennekuin euroopan köyhyys on tasan jaettu ja elämme silloin liittovaltiossa.
Ehh...   Mistä lähtien noin :(     Minä olen kuvitellut että rahaa lainataan jopa nollakorolla noihin "vakuudettomiin" lainoihin joiden vakuudet siis kattavat pienen osan pääomasta ja nekin pitää maksaa itse :o      Ai niin eihän ne olekaan lainoja, kyseessähän onkin AVUSTUS :o :o 
  Yksityiset taloudellisin intressein toimivat sijoittajat vaativat korkeampia korkoja korvaamaan kohonnutta riskiä :(
saahan viljelijätkin korkotukilainaa vuosikymmeniä jatkuneesta tappioputkesta huolimatta ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26117
  • vastustan
Vs: Suomen lainankorko
Suomi saa nykyään lainarahaa 1,45% korolla, siis hyvin halvalla....ja Suomihan velkaantuu vauhdilla.


Entäs sitten, kun korko nousee eikä Suomella ole enää varaa uuteen velkaan.

Meillä on luotu rakenteita, johin meillä ei tuleaisuudessa ole enää varaa, mm. jokanäköistä kynänpyörittäjää on palkattu kuntiin ja valtion virkoihin.
täytyy muistaa että kokoomus suunnitteli museoprojektia jonka kustannukset oli miljardiluokkaa, onneks vihreät torppas moisen hankkeen, noilla rahoilla moni virkamies pitää paikkansa köyhissä syrjäkunnissa ;) ;) ;) ;) ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Suomen lainankorko
Suomi saa nykyään lainarahaa 1,45% korolla, siis hyvin halvalla....ja Suomihan velkaantuu vauhdilla.


Entäs sitten, kun korko nousee eikä Suomella ole enää varaa uuteen velkaan.

Meillä on luotu rakenteita, johin meillä ei tuleaisuudessa ole enää varaa, mm. jokanäköistä kynänpyörittäjää on palkattu kuntiin ja valtion virkoihin.

ilmeisesti  muuan  tj   alkaa  tuossa  tianteessa  ehdotteleen  maataloudesta leikkaamista  :P

 Niille kymmenelle johtavalle lomittajalle kenkää. ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Suomen lainankorko
Pojilla vinksahtanut käsitys takuusta! Ei takaaja lainaa!!!!!!!! Se vaan takaa että se velanottaja maksaa vippinsä. Sitten vasta maksaa jos lainaaja ei pysty maksamaan. Olisi syytä pysyä asiassa.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Suomen lainankorko
Pojilla vinksahtanut käsitys takuusta! Ei takaaja lainaa!!!!!!!! Se vaan takaa että se velanottaja maksaa vippinsä. Sitten vasta maksaa jos lainaaja ei pysty maksamaan. Olisi syytä pysyä asiassa.

Lähde takaamaan mulle yksi laina, kyl mä sen maksan  ???

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Suomen lainankorko
Pojilla vinksahtanut käsitys takuusta! Ei takaaja lainaa!!!!!!!! Se vaan takaa että se velanottaja maksaa vippinsä. Sitten vasta maksaa jos lainaaja ei pysty maksamaan. Olisi syytä pysyä asiassa.

Lähde takaamaan mulle yksi laina, kyl mä sen maksan  ???

Uskotaan, uskotaan, valehtele lisää...... ;D ;D

Joo joo  :o Kyseessä on miljoonan kulutusluotto jota aion ruveta lyhentämään 40 vuoden päästä. Aivan riskitön homma siis... Voin maksaa takaajalle pimeänä vaikka 100 tonnia heti kun rahat ovat tilillä  ???

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Suomen lainankorko
Suurimmat menoerät tulevaisuudessa tulee olemaan nämä, euro-takaukset joita nyt jaetaan muille euro-maille ja lainat, jotka tulevat aikanaan maksuun ....

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Suomen lainankorko
Pojilla vinksahtanut käsitys takuusta! Ei takaaja lainaa!!!!!!!! Se vaan takaa että se velanottaja maksaa vippinsä. Sitten vasta maksaa jos lainaaja ei pysty maksamaan. Olisi syytä pysyä asiassa.

Lähde takaamaan mulle yksi laina, kyl mä sen maksan  ???

Uskotaan, uskotaan, valehtele lisää...... ;D ;D

Joo joo  :o Kyseessä on miljoonan kulutusluotto jota aion ruveta lyhentämään 40 vuoden päästä. Aivan riskitön homma siis... Voin maksaa takaajalle pimeänä vaikka 100 tonnia heti kun rahat ovat tilillä  ???

Olenkin jo pitkään epäillyt, että olet luotettava liikemies Nigeriasta.  ;D

Höh.. Niggeriläiset pyytävät 100 donaa etukäteen  >:( :D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Suomen lainankorko
Hullut tulevaisuutta pelkää. Kato! Se voi räjähtää koko pallo *****npäreiksi jo huomenna. Velat ja saamiset on sillä kuitattu.

Joharaa ny ei takkaa kukkaa! On  , näöttää niin sutki mies!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Suomen lainankorko
Hullut tulevaisuutta pelkää. Kato! Se voi räjähtää koko pallo *****npäreiksi jo huomenna. Velat ja saamiset on sillä kuitattu.

Joharaa ny ei takkaa kukkaa! On  , näöttää niin sutki mies!

Kyl mä silti näytän luotettavammalta kuin 95% kreikkalaisista ja 90% espanjalaisista  ;D