Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keskustan puheenjohtaja  (Luettu 3829 kertaa)

simmo

• Vieras
Keskustan puheenjohtaja
Oli vähä pakko kurkistaa tänne ja samalla ilmoittaa,että keskustan uusi puh.johtaja on kyllä ihan nappi valinta.Kyllä kepulla oli tuuria,kun valitsi Sipilän.Olen nyt nähnyt muutamia hänen esiintymisiään tv:ssä.Sipilä on loistava esiintyjä,karismaattinen,erittäin selväsanainen.Hän on myös fiksu kaikin puolin.
Seuraavassa hallituksessa nähdään varmaankin Sipilä ja Soini pää-ja valtiovarainministerinä.Kokoomus kokee rökäletappion hassattuaan Suomen rahat Eurooppaan,samoin demarit.
Ken elää,se näkee. Kansa ei mitenkään voi palkita tällaista rahojen tuhlausta,joka on kuljettanut Suomen kohti katastrofia.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Keskustan puheenjohtaja
Oli vähä pakko kurkistaa tänne ja samalla ilmoittaa,että keskustan uusi puh.johtaja on kyllä ihan nappi valinta.Kyllä kepulla oli tuuria,kun valitsi Sipilän.Olen nyt nähnyt muutamia hänen esiintymisiään tv:ssä.Sipilä on loistava esiintyjä,karismaattinen,erittäin selväsanainen.Hän on myös fiksu kaikin puolin.
Seuraavassa hallituksessa nähdään varmaankin Sipilä ja Soini pää-ja valtiovarainministerinä.Kokoomus kokee rökäletappion hassattuaan Suomen rahat Eurooppaan,samoin demarit.
Ken elää,se näkee. Kansa ei mitenkään voi palkita tällaista rahojen tuhlausta,joka on kuljettanut Suomen kohti katastrofia.
no kerroppa mulle paljonko on tuhlattu :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

eikös pankki vaadi 100% vakuudet

40% vakuudet espanjasta oikein naurattaa ;D ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

eikös pankki vaadi 100% vakuudet

40% vakuudet espanjasta oikein naurattaa ;D ;D
halvat on huvit persuilla ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

emo-heikki

• Vieras
no kerroppa mulle paljonko on tuhlattu :-\ :-\ :-\ :-\

No ennen seuraavia vaaleja, nämä tukipaketit on todennäköisesti kaikki maksussa ...
Sitten ne vasta leikkausllistat laaditaan ja säästöt alkaa ????

Sepedeus

• Vieras

Tässä on kolme vuotta vielä vaalaihin. Ehtii tapahtua vaikka mitä. Pitää olla melkoinen ennustajaeukko jos seuraavat vaalien tuloksen voi ennustaa. Osviittaa antaa kunnalisvaalit. Kallupit kertoo, että kepun pelottelu ei mee läpi.  ;D

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vaan RKP:lla sitä vasta asiantuntijoita onkii. Ken seuras SuomiAreenan keskustelua, jossa puitiin näitä 40% vakuuksia, niin tämä RKP:n jamppa oli sitä mieltä, että ne vakuudet kattaa 100%+40%...on se laskutavat kullakii. Huh Huh ja tämmöset kiehnääjät meitä vielä neuvoo.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Sepedeus

• Vieras
Vaan RKP:lla sitä vasta asiantuntijoita onkii. Ken seuras SuomiAreenan keskustelua, jossa puitiin näitä 40% vakuuksia, niin tämä RKP:n jamppa oli sitä mieltä, että ne vakuudet kattaa 100%+40%...on se laskutavat kullakii. Huh Huh ja tämmöset kiehnääjät meitä vielä neuvoo.

http://www.hs.fi/talous/Ty%C3%B6ns%C3%A4+j%C3%A4tt%C3%A4nyt+ekonomisti+syytt%C3%A4%C3%A4+IMF%C3%A4%C3%A4+tietojen+salailusta/a1305585298320

Tämä kupru ei ole pelkkä euronkupru. Tässä voi mennä koko globalisaatio. Tulee tullit ja muut kaupan esteet.  ;D

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hyvää kesälomaa Lé Cittisontiainen. Musita tämä: Nahkurin orsilla tavataan!

Ja mitä tähän kriisiin tulee, niin ihan sama, pääasia että laskea ei osata - ei niin millään valtakunnan tasolla.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

simmo

• Vieras

"""Kaikkea hyvää teille,lämmintä kesää ja kaikkea mukavaa.
Poistan myös profiilini,etten vaan enää sorru tänne."""

Sanovat, että huumeista vieroituskin onnistuu vain harvoilta.  ;D
[/quote]
------se on nyt sitte poistettu,kuten voit tarkistaa ;)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Tää Agro on kovaa kamaa, irti ei pääse, kuten SKN aina muistuttaa.

Cittarista ei siis olis armeijassa tullut joukkueenjohtajaa, ei kyennyt sanomaan; taakse, poistu! ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Cittarista ei siis olis armeijassa tullut joukkueenjohtajaa, ei kyennyt sanomaan; taakse, poistu! ;D

No jos ei pysty taaksepoistuttamaan, täytyy komentaa täyskäännös ja käskyttää etenemään jälleen. :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

No jos ei pysty taaksepoistuttamaan, täytyy komentaa täyskäännös ja käskyttää etenemään jälleen. :)

tuo  menee  simputtamisen  puolelle   jollei  mainitse  kohdetta,,,,,,sotilaskoti  :D :D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei pidä paikkaansa. Mä olen tiukka kouluttaja. Kun noille meidän dobermaneillekin sanon, että: Stå upp, eller sitt ner, niin ne tottelevat kiltisti ja joko seisovat tai sitten istuvat.  ::)

isäntä  muistuttaa  koiraansa   eller  päinvastoin   :P

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei pidä paikkaansa. Mä olen tiukka kouluttaja. Kun noille meidän dobermaneillekin sanon, että: Stå upp, eller sitt ner, niin ne tottelevat kiltisti ja joko seisovat tai sitten istuvat.  ::)

Vaimolle ei sitten kannata syöttää koiran kuivamuonaa. Voi alkaa nuolemaan munia.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...