Kyllä nämä Stadin cityskoobarit vetää röyhkeästi kotiinpäin siinä missä kaikki muutkin. MOT.
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.07.12 - klo:17:38Lainaus käyttäjältä: Poropoliisi Hurskainen - 20.07.12 - klo:16:54Kyllä nämä Stadin cityskoobarit vetää röyhkeästi kotiinpäin siinä missä kaikki muutkin. MOT.Se että Suomessa saa tämmösillä kannanotoilla kannatusta vaaleissa, kertoo meistä jotain oleellista ....Sekin kertoo jotain oleellista, että tässä topicissa yliopistojen tasosta "saarnaavat" kaikenmaailman tusina-yot ja muut maatalous-separaattoriopistojen kasvatit.
Lainaus käyttäjältä: Poropoliisi Hurskainen - 20.07.12 - klo:16:54Kyllä nämä Stadin cityskoobarit vetää röyhkeästi kotiinpäin siinä missä kaikki muutkin. MOT.Se että Suomessa saa tämmösillä kannanotoilla kannatusta vaaleissa, kertoo meistä jotain oleellista ....
Lainaus käyttäjältä: Gordon Gekko - 20.07.12 - klo:18:27Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.07.12 - klo:17:38Lainaus käyttäjältä: Poropoliisi Hurskainen - 20.07.12 - klo:16:54Kyllä nämä Stadin cityskoobarit vetää röyhkeästi kotiinpäin siinä missä kaikki muutkin. MOT.Se että Suomessa saa tämmösillä kannanotoilla kannatusta vaaleissa, kertoo meistä jotain oleellista ....Sekin kertoo jotain oleellista, että tässä topicissa yliopistojen tasosta "saarnaavat" kaikenmaailman tusina-yot ja muut maatalous-separaattoriopistojen kasvatit. Jooo, mutta onko se itsekkin vähän jäävi arvioimaan näitä tasoja ....
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.07.12 - klo:20:45Lainaus käyttäjältä: Gordon Gekko - 20.07.12 - klo:18:27Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.07.12 - klo:17:38Lainaus käyttäjältä: Poropoliisi Hurskainen - 20.07.12 - klo:16:54Kyllä nämä Stadin cityskoobarit vetää röyhkeästi kotiinpäin siinä missä kaikki muutkin. MOT.Se että Suomessa saa tämmösillä kannanotoilla kannatusta vaaleissa, kertoo meistä jotain oleellista ....Sekin kertoo jotain oleellista, että tässä topicissa yliopistojen tasosta "saarnaavat" kaikenmaailman tusina-yot ja muut maatalous-separaattoriopistojen kasvatit. Jooo, mutta onko se itsekkin vähän jäävi arvioimaan näitä tasoja .... Jäävihän minäkin olen arvioimaan Lapin yliopiston tasoa, kun oma lapsi siellä opiskelee. Olen kuiteskin sitä mieltä, että ei oppi ojaan kaada ja Rovaniemellä on halpaa opiskella. Rovaniemi on kiva kaupunki. Sen napapiirin joulupukkihömpän kun jättää väliin.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.07.12 - klo:21:27 Jäävihän minäkin olen arvioimaan Lapin yliopiston tasoa, kun oma lapsi siellä opiskelee. Olen kuiteskin sitä mieltä, että ei oppi ojaan kaada ja Rovaniemellä on halpaa opiskella. Rovaniemi on kiva kaupunki. Sen napapiirin joulupukkihömpän kun jättää väliin. ja eihä lumenluonnin ossaamisesta haettaa oo....
Jäävihän minäkin olen arvioimaan Lapin yliopiston tasoa, kun oma lapsi siellä opiskelee. Olen kuiteskin sitä mieltä, että ei oppi ojaan kaada ja Rovaniemellä on halpaa opiskella. Rovaniemi on kiva kaupunki. Sen napapiirin joulupukkihömpän kun jättää väliin.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.07.12 - klo:21:27Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.07.12 - klo:20:45Lainaus käyttäjältä: Gordon Gekko - 20.07.12 - klo:18:27Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.07.12 - klo:17:38Lainaus käyttäjältä: Poropoliisi Hurskainen - 20.07.12 - klo:16:54Kyllä nämä Stadin cityskoobarit vetää röyhkeästi kotiinpäin siinä missä kaikki muutkin. MOT.Se että Suomessa saa tämmösillä kannanotoilla kannatusta vaaleissa, kertoo meistä jotain oleellista ....Sekin kertoo jotain oleellista, että tässä topicissa yliopistojen tasosta "saarnaavat" kaikenmaailman tusina-yot ja muut maatalous-separaattoriopistojen kasvatit. Jooo, mutta onko se itsekkin vähän jäävi arvioimaan näitä tasoja .... Jäävihän minäkin olen arvioimaan Lapin yliopiston tasoa, kun oma lapsi siellä opiskelee. Olen kuiteskin sitä mieltä, että ei oppi ojaan kaada ja Rovaniemellä on halpaa opiskella. Rovaniemi on kiva kaupunki. Sen napapiirin joulupukkihömpän kun jättää väliin. ja eihä lumenluonnin ossaamisesta haettaa oo....
Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 20.07.12 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.07.12 - klo:21:27Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.07.12 - klo:20:45Lainaus käyttäjältä: Gordon Gekko - 20.07.12 - klo:18:27Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.07.12 - klo:17:38Lainaus käyttäjältä: Poropoliisi Hurskainen - 20.07.12 - klo:16:54Kyllä nämä Stadin cityskoobarit vetää röyhkeästi kotiinpäin siinä missä kaikki muutkin. MOT.Se että Suomessa saa tämmösillä kannanotoilla kannatusta vaaleissa, kertoo meistä jotain oleellista ....Sekin kertoo jotain oleellista, että tässä topicissa yliopistojen tasosta "saarnaavat" kaikenmaailman tusina-yot ja muut maatalous-separaattoriopistojen kasvatit. Jooo, mutta onko se itsekkin vähän jäävi arvioimaan näitä tasoja .... Jäävihän minäkin olen arvioimaan Lapin yliopiston tasoa, kun oma lapsi siellä opiskelee. Olen kuiteskin sitä mieltä, että ei oppi ojaan kaada ja Rovaniemellä on halpaa opiskella. Rovaniemi on kiva kaupunki. Sen napapiirin joulupukkihömpän kun jättää väliin. ja eihä lumenluonnin ossaamisesta haettaa oo....Oppiiko siellä myös puun pilkkomista ja tyrnin viljelyä?
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.07.12 - klo:09:12Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 20.07.12 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 20.07.12 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.07.12 - klo:21:27Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.07.12 - klo:20:45Lainaus käyttäjältä: Gordon Gekko - 20.07.12 - klo:18:27Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.07.12 - klo:17:38Lainaus käyttäjältä: Poropoliisi Hurskainen - 20.07.12 - klo:16:54Kyllä nämä Stadin cityskoobarit vetää röyhkeästi kotiinpäin siinä missä kaikki muutkin. MOT.Se että Suomessa saa tämmösillä kannanotoilla kannatusta vaaleissa, kertoo meistä jotain oleellista ....Sekin kertoo jotain oleellista, että tässä topicissa yliopistojen tasosta "saarnaavat" kaikenmaailman tusina-yot ja muut maatalous-separaattoriopistojen kasvatit. Jooo, mutta onko se itsekkin vähän jäävi arvioimaan näitä tasoja .... Jäävihän minäkin olen arvioimaan Lapin yliopiston tasoa, kun oma lapsi siellä opiskelee. Olen kuiteskin sitä mieltä, että ei oppi ojaan kaada ja Rovaniemellä on halpaa opiskella. Rovaniemi on kiva kaupunki. Sen napapiirin joulupukkihömpän kun jättää väliin. ja eihä lumenluonnin ossaamisesta haettaa oo....Oppiiko siellä myös puun pilkkomista ja tyrnin viljelyä? http://koti.phnet.fi/rinnh/rakennusoppi/oppilaitokset.htm Näissä oppilaitoksissa opetetaan noita hyvinkin tarpeellisia toimia. Samalla oppii naimaan ja juomaan. Separaattoriopistoja sopuleille.....
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 20.07.12 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 20.07.12 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.07.12 - klo:21:27Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.07.12 - klo:20:45Lainaus käyttäjältä: Gordon Gekko - 20.07.12 - klo:18:27Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.07.12 - klo:17:38Lainaus käyttäjältä: Poropoliisi Hurskainen - 20.07.12 - klo:16:54Kyllä nämä Stadin cityskoobarit vetää röyhkeästi kotiinpäin siinä missä kaikki muutkin. MOT.Se että Suomessa saa tämmösillä kannanotoilla kannatusta vaaleissa, kertoo meistä jotain oleellista ....Sekin kertoo jotain oleellista, että tässä topicissa yliopistojen tasosta "saarnaavat" kaikenmaailman tusina-yot ja muut maatalous-separaattoriopistojen kasvatit. Jooo, mutta onko se itsekkin vähän jäävi arvioimaan näitä tasoja .... Jäävihän minäkin olen arvioimaan Lapin yliopiston tasoa, kun oma lapsi siellä opiskelee. Olen kuiteskin sitä mieltä, että ei oppi ojaan kaada ja Rovaniemellä on halpaa opiskella. Rovaniemi on kiva kaupunki. Sen napapiirin joulupukkihömpän kun jättää väliin. ja eihä lumenluonnin ossaamisesta haettaa oo....Oppiiko siellä myös puun pilkkomista ja tyrnin viljelyä? http://koti.phnet.fi/rinnh/rakennusoppi/oppilaitokset.htm Näissä oppilaitoksissa opetetaan noita hyvinkin tarpeellisia toimia. Samalla oppii naimaan ja juomaan.
Viimeksi muokattu: 21.07.12 - klo:23:36 kirjoittanut kantola
http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/lapin-lytannyt-kokoomuspoliitikko-sai-kutsun-pohjoiseen/600097/http://yle.fi/uutiset/kokoomus_harmistui_bogomoloffin_lappi-herjoista/6224929http://yle.fi/uutiset/bogomoloff_katuu_sanojaan/6224090...hurjasti lukijakommentteja ylen jutussa.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 21.07.12 - klo:23:34http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/lapin-lytannyt-kokoomuspoliitikko-sai-kutsun-pohjoiseen/600097/http://yle.fi/uutiset/kokoomus_harmistui_bogomoloffin_lappi-herjoista/6224929http://yle.fi/uutiset/bogomoloff_katuu_sanojaan/6224090...hurjasti lukijakommentteja ylen jutussa. Harry ei puuttunut siihen oikeaan asiaan sarjassa Suomen suurimmat järjettömyydet. Lapissa pärjää hyvin matkailu, poronhoito, mutta tissinkoitto on järjettömyyttä.
Viimeksi muokattu: 20.08.12 - klo:00:29 kirjoittanut Poropoliisi Hurskainen