Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paljonkohan tutta ja käteinen saa itse  (Luettu 1501 kertaa)

jeep

• Vieras
pankkien kautta, kun lahjoittavat etelään. Kyllä nuo puheet on käteisellä maksettu, kun kuuntelee nyt hallitusta.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Paljonkohan tutta ja käteinen saa itse
pankkien kautta, kun lahjoittavat etelään. Kyllä nuo puheet on käteisellä maksettu, kun kuuntelee nyt hallitusta.

toivottavasti saavat niin paljon ettei tarvitse enää rahvaan pariin laskeutua ainakaan ilman turvamiehiä :o ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )

toivottavasti saavat niin paljon ettei tarvitse enää rahvaan pariin laskeutua ainakaan ilman turvamiehiä :o ;D
J:lle & J:lle taitaa riittää että "isot pojat" taputtelee selkään ja kehuu niitä  :) Eivät hokase olla edes vailla mitään muuta  :o

tolasvw

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
kauanko tämä pelleily voi jatkua ennenkuin meiltä loppuu rahat? Miksei vaadita koko euroopalle yhtä korkeata verokantaa kuin meillä täällä on. miksi vaan velat on yhteiset

jeep

• Vieras
kauanko tämä pelleily voi jatkua ennenkuin meiltä loppuu rahat? Miksei vaadita koko euroopalle yhtä korkeata verokantaa kuin meillä täällä on. miksi vaan velat on yhteiset
Nyt rikkaille jaetaan rahaa, jakajat saavat tietysti osuutensa eri kiertoteiden kautta. Haloo! Nyt on käynnissä suuri omaisuuden uusjako rikkaiden hyväksi.

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI

Kuten olen aikaisemmin monesti sanonut euro ei vain voi toimia! EU:n alueella on niin  erillaiset kansallisvaltiot erillaisineen talous, finanssi politiikaltaan että homma ei vain voi toimia tällä tavalla! Ainoa konsti millä se saadaan toimimaan on antaa kaikkien jäsenmaiden valta Brysseliin ja samalla luopua omista sosialli, talous ja finanssi politiikasta! Kuinka moni Duunari on valmis palkkojen ja sosialiturvan harmonisointiin euron takia?
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!