Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huijari Facebookissa  (Luettu 1026 kertaa)

Talojuhani

  • Vieras
Huijari Facebookissa
"Debra Johnson" kyselee Facebookissa suomalaisilta  osoite- pankki- passi- ym tietoja, jotta voisi lähettaa 6 milj dollaria jaettavaksi Suomen orpokodeille....suomalaissyntyisen (Oulu) isänsä Johnson Mustafan jäämistöstä. Orpokodille 70%, minulle 30%. Ensin pitää kuitenkin lähettää rahaa hänen tililleen.

Kutsuin tädin käymään Suomessa, halusin nähdä, kuinka musta ja pitkäpartainen Debra-täti on, mutta kieltäytyi tulemasta työkiireitten takia.

Viimeksi muokattu: 18.07.12 - klo:12:41 kirjoittanut Talojuhani

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26268
  • vastustan
Vs: Huijari Facebookissa
"Debra Johnson" kyselee Facebookissa suomalaisilta  osoite- pankki- passi- ym tietoja, jotta voisi lähettaa 6 milj dollaria jaettavaksi Suomen orpokodeille....suomalaissyntyisen (Oulu) isänsä Johnson Mustafan jäämistöstä. Orpokodille 70%, minulle 30%. Ensin pitää kuitenkin lähettää rahaa hänen tililleen.

Kutsuin tädin käymään Suomessa, halusin nähdä, kuinka musta ja pitkäpartainen Debra-täti on, mutta kieltäytyi tulemasta työkiireitten takia.
mutta kieltäytyi tulemasta työkiireitten takia.....

taitaa olla viljanviljelijä ::) ::) ::) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Huijari Facebookissa
"Debra Johnson" kyselee Facebookissa suomalaisilta  osoite- pankki- passi- ym tietoja, jotta voisi lähettaa 6 milj dollaria jaettavaksi Suomen orpokodeille....suomalaissyntyisen (Oulu) isänsä Johnson Mustafan jäämistöstä. Orpokodille 70%, minulle 30%. Ensin pitää kuitenkin lähettää rahaa hänen tililleen.



*****Paljonko laitoit?
In vino veritas