Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Handsfree  (Luettu 19003 kertaa)

mikasep

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 473
Vs: Handsfree
ööö mistä tää nyt kiikastaa...

Laadukkaat hf bluetooht laitteet kustantaa +50€. Turvallisuutta ja työn tehokkuutta lisäävä kampe.
Miksi ei voisi ostaa tai käyttää. On kaiken maailman ajoopastimet yms 5000€ härpättimet mutta helposta ja halvasta
asiasta tehdään pilkkaa?????.....
Itse en puhu puhelimeen kuin noin 1% puheluista,loput hf kautta,ääni parempi ja tarkempi ja jää kädet vapaaksi.
Puhun puhelimessa n.3000-6000min kk. Lähes kokoajan kun olen koneella liikenteessä, vapaa ajalla mahdollisimman vähän,
yksinkertaiset työt ja massan siirto työt oivaa aikaa hoitaa muita asioita mitä pystyy puhelimella hoitamaan.

Luulen että tämä kiikastaa nyt siitä, että jotkut kokee paineita joutuvansa pian itsekin tekemään kahdet työt yhtä aikaa. Vähän niinkuin pitäisi kävellä ja syödä purkkaa  ::)


Mika

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Handsfree
Voi ystävät hyvät. Käyttäkää ihan rauhassa vaikka pullonkorkkeja korvissanne jos se helpottaa työntekoa ja turvallisuutta.
Keskiverto sontaluukusta kyttääjän ja vehnä-vernerin propellin päälle ei tarvi ripustaa minkään sortin megafoonia. Se on mun kantani tähän asiaan.

Jos nyt avais topiikin joka koskee puhelinlaskuja, voisin veikata että yli puolet puhuu alle 5 eurolla/kk,  koska puhelimella on niiiin vähän käyttöä... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Handsfree
Voi ystävät hyvät. Käyttäkää ihan rauhassa vaikka pullonkorkkeja korvissanne jos se helpottaa työntekoa ja turvallisuutta.
Keskiverto sontaluukusta kyttääjän ja vehnä-vernerin propellin päälle ei tarvi ripustaa minkään sortin megafoonia. Se on mun kantani tähän asiaan.

Jos nyt avais topiikin joka koskee puhelinlaskuja, voisin veikata että yli puolet puhuu alle 5 eurolla/kk,  koska puhelimella on niiiin vähän käyttöä... ;D
No, meikäläisen puhelinlasku oli ajalta 02.03.2012-01.06.2012 noin 24e. Puhuttu 4:43:18.

Ei voi sanoa, että liikaa aikaa viettäisin puhelimessa. Joten tältä pohjalta aivan turhaa miettiä mitään handsfree juttuja. Siinähän niitä sitten kanniskelisi turhan panttina...

Roadmanin kauhukertomukset ikäviä. Handsfreen tarve on tietysti eri sellaisilla henkilöillä, jotka puhelinta oikeasti johonkin tarvitsevat.

Viimeksi muokattu: 23.07.12 - klo:21:45 kirjoittanut kylmis

Pohojalaanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: Handsfree
Mä kelasin viimeiset 8 vuotta noin 900h puhetta per vuosi. Kaikki tietysti korvanapin kautta, eihän tuota kestääsi olokapääkään muuten.  Monenlaasia ja -merkkisiä härpättimiä oli, Nokian 900 ja 904:ia usiempia. Uskon jotta tällä hetkellä paras on Plantronics Voyager HD. Sopii vähä omituusempahankin korvahan, ei vaadi edes totuttelua. Akkukesto aika hyvä. Melun suodatus parasta mitä markkinoolta löytyy. Palio puhuvalle 2 vuoden takuukin on aika hyvä.

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: Handsfree
Kyllä se niin notta on ihan ehdoton laite kun ollaan urakoimasa. Vasemmalla kärellä voi keskittyä ohjaamaa ja oikea on koko ajan työkoneenhallintalaitteilla. Puhelimeen kun puhuu  6h siitä ajasta kun on töissä niin oppii arvostamaan sitä ettei oo niskat jumisa illal kun pääsee kotio.
Moon oikias, soot vääräs.