Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepulaisten bisnekset  (Luettu 4241 kertaa)

Sepedeus

• Vieras

Jätkä

• Vieras
Vs: Kepulaisten bisnekset
Kukahan taas on juorunnut EU.n komissiolle? Kohta sitten itketään että Suomessa pestään vain toistemme paitoja tai toimivat yritykset ovat ulkolaisten omistuksessa.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sehän onkin tärkeintä, että jos minä en saa, niin ei sitä tartte muidenkaan saada. :o
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Sepedeus

• Vieras
Sehän onkin tärkeintä, että jos minä en saa, niin ei sitä tartte muidenkaan saada. :o

Jos minä en saa saatuttaa, niin lakia on muutettava. Eiks niin.  ;D

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Jos minä en saa saatuttaa, niin lakia on muutettava. Eiks niin.  ;D

No niinhän mä just sanoin.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

JoHaRa

• Vieras
Kalastus täällä alavirralla muuttuu helpommaksi kun kalat voi kerätä suoraan rannalta  ;D

Talojuhani

• Vieras
Kukahan taas on juorunnut EU.n komissiolle? Kohta sitten itketään että Suomessa pestään vain toistemme paitoja tai toimivat yritykset ovat ulkolaisten omistuksessa.

Satu Hassi ja Sirpa Pietikäinen.

Talvivaarassa touhuaa ulkomainen yritys.

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Siinä on oikiat isänmaan parturit  eikun kotimaista kampitetaan ainakun voidaan.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!

Talvivaaraa suomalaisempaa kaivosyhtiötä ei ole olemassakaan, yli puolet osakkeista on suomalaisomistuksessa.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Kaivostoiminnan eräs vakavimpia vaikutuksia, eihän tämmöinen peli vetele.  :o

http://yle.fi/uutiset/pajalassa_lahes_tuhat_ihmista_asuntojonossa/6216190

"Yhtä kaivostyöpaikkaa kohti tulee kaksi muuta työpaikkaa, muun muassa ruokahuollon parista"
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JoHaRa

• Vieras

"Yhtä kaivostyöpaikkaa kohti tulee kaksi muuta työpaikkaa, muun muassa ruokahuollon parista"

Miten Lumikki pystyi laittamaan ruoat seitsämälle kaivosmiehelle jos nyt tarvitaan 2/ukko  :o

mah

• Vieras

Miten Lumikki pystyi laittamaan ruoat seitsämälle kaivosmiehelle jos nyt tarvitaan 2/ukko  :o
Siinä tarinassa ei vielä ehditty paneutumaan satumetsän infrastruktuuriin. Ja Lumikkikin melkein kuoli, kun söi kaivosalueella kasvaneen omenan. :'(

mah

• Vieras
Ei turvetta. Ei kaivoksia. Ei edes tuulimyllyjä. Näitä ei saa tehdä Suomessa vihreiden mielestä. >:(

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei turvetta. Ei kaivoksia. Ei edes tuulimyllyjä. Näitä ei saa tehdä Suomessa vihreiden mielestä. >:(
Täällä idässä on meidän kunnassa muutama paikka todettu suomen parhaimmiksi paikoiksi tuulivoimaloille. Saa nähä tuleeko yhtään voimalaa, kun metsästäjät vastustavat hirveesti.

Talojuhani

• Vieras

Muutamassa vuodessa ulkomaan yhtiöt ovat tyhjentäneet Sumoen maaperän luonnonvaroista....jäljelle jää vain paskat.

Hyvin lyhytnäköistä toimintaa.

Esim. Ilomantsin Hattuvaaran "eliniäksi" on arvioitu 10 vuotta...siis hyvin lyhyt aika. Entä sen jälkeen?