Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yksityisviestejä pukkaa Eräältä Henkilöltä !!  (Luettu 4555 kertaa)

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Taitaa piinata saitin kepuloisia,sä.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Väärinymmärretty taiteilija. 8)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Herkkähipiäisiä olette, kun ei kommentteja edes yksityisesti siedä. Ko. herra on lisäks useammin oikeassa kuin väärässä, vaan ei taivu agraarisosialistin sielu ymmärrykselle, ei. Se kun vaatisi hiukan kanttia ja ymmärrystä :D :D

Eri mieltä voi ja pitää saada olla, sekä keskustelua ylläpitävää provoilua harrastaa.

Olet sä nyt hieman naiivi....

Aika moni on kyseisen äijän kanssa vaihtanut ajatuksia foorumilla ja privaatisti threadin aiheen mukaisesti ja voin todeta ettei ne privaattijututkaat ole olleet niin kovin rakentavia......joita en nyt periaatteen mukaisesti lähde tuomaan esille....

Ja nyt arvatenkin lyödään voimalla agraarisosialistin leimaa otsaan.....

Viimeksi muokattu: 12.07.12 - klo:22:08 kirjoittanut Luomujussi

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Herkkähipiäisiä olette, kun ei kommentteja edes yksityisesti siedä. Ko. herra on lisäks useammin oikeassa kuin väärässä, vaan ei taivu agraarisosialistin sielu ymmärrykselle, ei. Se kun vaatisi hiukan kanttia ja ymmärrystä :D :D

Eri mieltä voi ja pitää saada olla, sekä keskustelua ylläpitävää provoilua harrastaa.

Olet sä nyt hieman naiivi....

Aika moni on kyseisen äijän kanssa vaihtanut ajatuksia foorumilla ja privaatisti threadin aiheen mukaisesti ja voin todeta ettei ne privaattijututkaat ole olleet niin kovin rakentavia......joita en nyt periaatteen mukaisesti lähde tuomaan esille....

Ei tullut luomujuicen kommentointi kyllä yhtään yllätyksellisesti. :(

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Herkkähipiäisiä olette, kun ei kommentteja edes yksityisesti siedä. Ko. herra on lisäks useammin oikeassa kuin väärässä, vaan ei taivu agraarisosialistin sielu ymmärrykselle, ei. Se kun vaatisi hiukan kanttia ja ymmärrystä :D :D

Eri mieltä voi ja pitää saada olla, sekä keskustelua ylläpitävää provoilua harrastaa.

Olet sä nyt hieman naiivi....

Aika moni on kyseisen äijän kanssa vaihtanut ajatuksia foorumilla ja privaatisti threadin aiheen mukaisesti ja voin todeta ettei ne privaattijututkaat ole olleet niin kovin rakentavia......joita en nyt periaatteen mukaisesti lähde tuomaan esille....

Ei tullut luomujuicen kommentointi kyllä yhtään yllätyksellisesti. :(

Ja sä et nyt taaskaan kyennyt rakentavasti perustelemaan väitettäsi. Epäilen että minä nyt tiedän ko. aiheesta hieman enemmän kuin sä luuseri....

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
jees, aika paljonkin tullut aua:n kans viesteiltyä monista jutuista. asiallinen hemmo mun mielestä, vaikka sillä onkin joitakin mielipiteitä jotka särähtää välillä korvaan.. ;D ja en varmaan tiiä ketään joka osaa provota yhtä tanakasti.. ;D ;D sitä pitää vaan nakata vähä takasinki, virne suupielessä.. ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Kamikatze

  • Vieras
Olen seuraillut meininkiä täällä ja lähes jokainen yrittää päteä omalla tavallaan... ja vielä enemmän ne jotka vielä tästä itseänsä ylentävät..... Erinomaista porukkaa täytyy sanoa ,tällä viisaudella luulisi että maassa olisi asiat paremmallakin tolalla  ;D ;D ;D ;D     

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Olen seuraillut meininkiä täällä ja lähes jokainen yrittää päteä omalla tavallaan... ja vielä enemmän ne jotka vielä tästä itseänsä ylentävät..... Erinomaista porukkaa täytyy sanoa ,tällä viisaudella luulisi että maassa olisi asiat paremmallakin tolalla  ;D ;D ;D ;D   
ei pidä paikkaansa, mä oon ainaki ihan pätemätön.. :-[ :-[
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Olen seuraillut meininkiä täällä ja lähes jokainen yrittää päteä omalla tavallaan... ja vielä enemmän ne jotka vielä tästä itseänsä ylentävät..... Erinomaista porukkaa täytyy sanoa ,tällä viisaudella luulisi että maassa olisi asiat paremmallakin tolalla  ;D ;D ;D ;D   
ei pidä paikkaansa, mä oon ainaki ihan pätemätön.. :-[ :-[
Ja mää pitelemätön :P Luumujussi: mielummin naiivi ja lapsellinen kuin kyyninen ja pätevä mulkero :D :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Jotkut pitää sua fiksuna tyyppinä ja agron talousoppineena ja jonkinlaisena auktoriteettina ja sä käytät tätä asemaasi hyväksesi kannanottojasi esille tuodessasi vaikkei kaikki kannanottosi välttämättä tue tätä käsitystä....

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Jotkut pitää sua fiksuna tyyppinä ja agron talousoppineena ja jonkinlaisena auktoriteettina ja sä käytät tätä asemaasi hyväksesi kannanottojasi esille tuodessasi vaikkei kaikki kannanottosi välttämättä tue tätä käsitystä....

Paras toteamus Aatamista on : Hän on mielstään ainoa oikea Maidontuottaja . Hänen opillaan pitää maitoa tuottaa , tai sitten ei .  ;)


Ei Aatami tyhmä ole mutta toiset on vain erimieltä kuin hän . Mulle on henkilökohtaisesti sama mitä hän puhuu .


Se muuten on merkillistä et yyveinä pystytään erään henkilön kanssa puhumaan ihan asiallisesti mutta palstalla ei .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Paras toteamus Aatamista on : Hän on mielstään ainoa oikea Maidontuottaja . Hänen opillaan pitää maitoa tuottaa , tai sitten ei .  ;)
Ei todellakaan. Mutta mulla on vahvat mielipiteet :8 Ne voi tosin olla vääriä....
Lainaus
Ei Aatami tyhmä ole mutta toiset on vain erimieltä kuin hän . Mulle on henkilökohtaisesti sama mitä hän puhuu .

Oon eri mieltä. Lehmien kanssa puljaaminen edellyttää hiukan thymyyttä ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Paras toteamus Aatamista on : Hän on mielstään ainoa oikea Maidontuottaja . Hänen opillaan pitää maitoa tuottaa , tai sitten ei .  ;)
Ei todellakaan. Mutta mulla on vahvat mielipiteet :8 Ne voi tosin olla vääriä....
Lainaus
Ei Aatami tyhmä ole mutta toiset on vain erimieltä kuin hän . Mulle on henkilökohtaisesti sama mitä hän puhuu .

Oon eri mieltä. Lehmien kanssa puljaaminen edellyttää hiukan thymyyttä ;)
En pidä asiakkaitani tyhminiä vaan kovina tekeen duunia . Maidontuotanto on vaativin tuotanto .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Aulis on ihan hyvä tyyppi pieninä annoksina, mutta jatkuvalla jankkauksellaan alkaa rasittaa. Voisi välillä vähän koittaa ymmärtää toistenkin näkökulmia asioista, mutta kun se menee ihan... Plääh...

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Aulis on ihan hyvä tyyppi pieninä annoksina, mutta jatkuvalla jankkauksellaan alkaa rasittaa. Voisi välillä vähän koittaa ymmärtää toistenkin näkökulmia asioista, mutta kun se menee ihan... Plääh...
silläkin on vahvat mielipiteet.. :D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut