Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väärää rahhaa.  (Luettu 1947 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Väärää rahhaa.
Suomessa liikkuu väärennettyjä 200 euron seteleitä
9.6.2008 15:46:27


Eri puolilla Suomea on tavattu touko-kesäkuun aikana väärennettyjä 200 euron seteleitä. Keskusrikospoliisin (KRP) mukaan väärennökset ovat melko hyvätasoisia.

Poliisi ei vielä tiedä, missä seteleitä on tehty ja ketkä niitä ovat levittäneet.


*****Aulis Anttila on niitä tulostellu ja käynyt TalooJussilta kanankauroja ostamassa. TalooJussi pussitti
Aulikselle kuivurin takaa esipuhdistajan kahuja.

Molemmat olivat pirun tyytyväisiä loistaviin kauppoihinsa....
Kui mää ain olen paras?

Talojussi

  • Vieras
Vs: Väärää rahhaa.
Suomessa liikkuu väärennettyjä 200 euron seteleitä
9.6.2008 15:46:27


Eri puolilla Suomea on tavattu touko-kesäkuun aikana väärennettyjä 200 euron seteleitä. Keskusrikospoliisin (KRP) mukaan väärennökset ovat melko hyvätasoisia.

Poliisi ei vielä tiedä, missä seteleitä on tehty ja ketkä niitä ovat levittäneet.


*****Aulis Anttila on niitä tulostellu ja käynyt TalooJussilta kanankauroja ostamassa. TalooJussi pussitti
Aulikselle kuivurin takaa esipuhdistajan kahuja.

Molemmat olivat pirun tyytyväisiä loistaviin kauppoihinsa....

Hukkakaura munittaa hyvin

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Väärää rahhaa.
Ei taira tämä ongelma olla ainaskaa sikamiehellä kovin päivänpolttava nimittäin kakssataa euroosta rahaa nähnykkää.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Väärää rahhaa.
Ei taira tämä ongelma olla ainaskaa sikamiehellä kovin päivänpolttava nimittäin kakssataa euroosta rahaa nähnykkää.

***Sikamiehelle 500€ on tuttu raha. = yhden hehtaarin pellonvuokra vähintään.
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

  • Vieras
Pellon vuokra
Ei taira tämä ongelma olla ainaskaa sikamiehellä kovin päivänpolttava nimittäin kakssataa euroosta rahaa nähnykkää.

***Sikamiehelle 500€ on tuttu raha. = yhden hehtaarin pellonvuokra vähintään.

Kyllä mä jouduin maksamaan enemmän  :P  :P  :P

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Väärää rahhaa.
Ei taira tämä ongelma olla ainaskaa sikamiehellä kovin päivänpolttava nimittäin kakssataa euroosta rahaa nähnykkää.

***Sikamiehelle 500€ on tuttu raha. = yhden hehtaarin pellonvuokra vähintään.

 ;D ;D ;D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Puttepossu

  • Vieras
Vs: Pellon vuokra
Ei taira tämä ongelma olla ainaskaa sikamiehellä kovin päivänpolttava nimittäin kakssataa euroosta rahaa nähnykkää.

***Sikamiehelle 500€ on tuttu raha. = yhden hehtaarin pellonvuokra vähintään.

Kyllä mä jouduin maksamaan enemmän  :P  :P  :P


Aulis Anttila, sinä rakastat meitä, kun viihdyt niin hyvin meidän seurassamme, sitä todistaa se, että olet  kirjoittajien TOP-10 listalla kolmantena.
Sinun täytyy rakastaa suomalaista maatalousväestöä, kun olet noin hyvin viihtynyt seurassamme, eikö sulla ole muuta foorumia, mihin kirjoitella?

Oletko kenties vähän yksinäinen? Tunnetko olosi irralliseksi? Viihdyt ilmeisesti parhaiten juurevan talonpoikaisväestön seurassa.