Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kieltäminen on helppoa  (Luettu 2180 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Kieltäminen on helppoa
http://www.hs.fi/?cmp=tm_etu_etusivu

Ongelmat poistuu kielloilla. Kieltolaki pitäis tähä, joka kieltäs kieltämisen. Huumeet on kiellettynä ollu pitkään. Onko homma hoidossa, ei todellakaan. Luulen ,että kieltämällä prostituutiosta saadaan niin hyvä bisnes, että poliitikot saa siitä oman siivun. Kuten saavat huumekaupastakin.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Vs: Kieltäminen on helppoa
Vaikea sanoa. Itse saan riittävästi, toki vaihtelevalla menestyksellä ja ihan ilmaiseksi  ;D

Toisaalta, jos seksin ostaminen on kiellettyä, mutta myynti ei, on se räikeä tasa-arvon vääristymä.

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Entä jos jättää maksamatta? Silloinhan ei ole ostanut :-\ En oikein ymmärrä, avioliitossahan se seksi vasta kallista on :(
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Entä jos jättää maksamatta? Silloinhan ei ole ostanut :-\ En oikein ymmärrä, avioliitossahan se seksi vasta kallista on :(

No empä tiijä . Parillakympillä olen naimisissa oleville Naisille antanut . Harrastus tämä vain on .  8)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

No empä tiijä . Parillakympillä olen naimisissa oleville Naisille antanut . Harrastus tämä vain on .  8)

sisälsikös  se   20    alvit    ??? ??? ??? ???

Suuri Ajattelija

• Vieras
Ei onnistu, *****t on maksettava etukäteen.
En tunne kuluttajansuojalakia, mutta luulen, että tällä alalla todennäköisesti laissa on ***** mentävä aukko.

emo-heikki

• Vieras
Ilotyttöpisneksessä on kaikki hyvän pisneksen periaatteet ....

Maksu otetaan etukäteen, tavara jää myyjälle ja asiakas tekee työt ????

Sepedeus

• Vieras
Ilotyttöpisneksessä on kaikki hyvän pisneksen periaatteet ....

Maksu otetaan etukäteen, tavara jää myyjälle ja asiakas tekee työt ????

Oot tainnu käydä asiakkaana, kun tiedät noin hyvin.  ;D

JoHaRa

• Vieras

Pitää puuhailla enemmän, niin varvihinta asettuu kohtuulliseksi  ::)

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
En tunne kuluttajansuojalakia, mutta luulen, että tällä alalla todennäköisesti laissa on ***** mentävä aukko.
Todistaa vain että meikäläinen ei ole niissä käynyt. Ilmaiseksi aina saanut......
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Sepedeus

• Vieras
Todistaa vain että meikäläinen ei ole niissä käynyt. Ilmaiseksi aina saanut......

Ilmaisia lounaita ei ole. Käteenveto paljaalla kädellä on ilmaista ;D