Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VÄVYNÄ ???????  (Luettu 2541 kertaa)

totuuden torvi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
VÄVYNÄ ???????
Olen ajatellut hankkiutua kotivävyksi jonnekkinpäin Suomenmaata. Oletan sen olevan sopiva paikka minulle, olisiko se helponpi homma  saisi olla vapaamatkustja? Mitä ominaisuuksia hyvältä vävyltä vaaditaan?   Oletan ei olisi työn suunnittelua, joku toinen tekisi sen ? Menkälaisia luontaisetuja voisi  pyytää? Kertokaapa  kokemuksia tai havaintoja vävynä olemisesta? Täällä luusisi sellaisiakin olevan, kun tuntuu että on kaiken alan erikois miehiä ja naisia? Kun ei oikeen tiedä rohkenisiko moiseen ryhtyä? Onkohan niitä petipuuhia kotivävyllä tarjolla  minkä verran , taitaa olla suunnitelmallista hyvin pitkälle?

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: VÄVYNÄ ???????
Olen ajatellut hankkiutua kotivävyksi jonnekkinpäin Suomenmaata. Oletan sen olevan sopiva paikka minulle, olisiko se helponpi homma  saisi olla vapaamatkustja? Mitä ominaisuuksia hyvältä vävyltä vaaditaan?   Oletan ei olisi työn suunnittelua, joku toinen tekisi sen ? Menkälaisia luontaisetuja voisi  pyytää? Kertokaapa  kokemuksia tai havaintoja vävynä olemisesta? Täällä luusisi sellaisiakin olevan, kun tuntuu että on kaiken alan erikois miehiä ja naisia? Kun ei oikeen tiedä rohkenisiko moiseen ryhtyä? Onkohan niitä petipuuhia kotivävyllä tarjolla  minkä verran , taitaa olla suunnitelmallista hyvin pitkälle?
Rahhaa olis hyvä olla jonkin verran tai sitten reaalisoitavaa kiinteistöomaisuutta tms. Ja suht hyväpalkkainen työpaikka tarvitaan sit alun jälkeen. Panemaan pääsee ihan tarpeeksi ja milloin vaan, sen mitä jaksaa töiden jälkeen. Ainoastaan vaimon kanssa tietysti, muut hoidelkoot omiaan!

Edut on haittoja suuremmat, suosittelen! :D
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

totuuden torvi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olen miettinyt sitä että onko minulla käytettävissä sellainen päiväraha jonka turvin voin osallistua poikakerhon tilaisuuksiin  paikallisessa Essossa päiväsaikaan.  Palkkioksi siitä kun olen avustanut vaimoa pukeutumisessa kun hän lähtee ansioon, käynistänyt auton ja ajanut sen oikelle kohdalle rappusten eteen. Samoin ulkomaan matkoilla kantaa matkalaukut levittää aurinkovoide ja katsoa ettei sääsketkään pääse pistämään, jos niitä kyseisessä lomanviettopaikassa on? Minkä verran olisitte valmiita tekemään tollaisia pikkupalveluita, niin meinaan t(yö)ehtosopimus, tarvitaanko sitä?

JoHaRa

• Vieras
Kotivävyn ammatti on helppo ja rentouttava. Tekee aina kaiken mitä käsketään eikä mitään muuta.

Pitäisi päivittää oma vävytutkinto Vävy AMK:ksi  ;D Pääsisi parempaan palkkaluokkaan

totuuden torvi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Aattelin tyossa jos vaikka  jonnekin maatilalle, kun tuntuus olevan imua. Eikö maatilalla olisi ainakin  toimeentulo turvattu, kaikki ainakin kertoo että on isot tuet? Kait niistä tuotteistakin jotain tulee? Voisi lopun elämää elellä tuilla, varmaan 2014 taas nousevatten.

cosmic_cowboy

• Vieras

Akan omistamaa tilaa on paha juoda  ;) Jos on joku ryypänny ja rällästäny tilansa, niin oma on menny.

Kirjassa Rusthollari Varala, on esitelty strategia leskivävyn tyttärensä maatilan hoitamiseen. Eli pikaista tuottoa irti, kestävyys ja tulevaisuuteen panostaminen unohtaen.

Muistuttaa muuten optiorosvojohtajien kvartaalikapitalismia pörssiyhtiöissä.

JoHaRa

• Vieras

Akan omistamaa tilaa on paha juoda  ;) Jos on joku ryypänny ja rällästäny tilansa, niin oma on menny.

Kirjassa Rusthollari Varala, on esitelty strategia leskivävyn tyttärensä maatilan hoitamiseen. Eli pikaista tuottoa irti, kestävyys ja tulevaisuuteen panostaminen unohtaen.

Muistuttaa muuten optiorosvojohtajien kvartaalikapitalismia pörssiyhtiöissä.

Viljanviljely on rankkaa kvarttaalitaloutta. 2. kvarttaali ollaan töissä, neljäntenä tulevat tulot. 1. ja kolmantena tuhlataan kaikki rahat  ;D