Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lainojen arvopaperistaminen...  (Luettu 6170 kertaa)

Jorma Jaakkola

Ota sorkkis selvää asioista

Muistaakseni Presitettinä oli joku muu kuin Koivisto EU:hun liittymisen aikoihin , myös euroon liityttyämme oli joku muu Presitenttinä .

Niinistö ei koskaan ollut Manun juoksupoika . Asian voit varmistaa soittamalla Salolaisille Poliitikoilta kysymällä .

Etelä-Euroopan maat pitäis saada kuriin ja noppeesti .

Taas tuli melkoinen tietopläjäys...

Älä sorkkis kirjoittele turhaan susta tuntuu-juttuja.

Kuka oli pääministerinä, kun euroon liityttiin valheella?

Mikäs olikaan se päivämäärä, jolloin Suomi lopetti EU-neuvottelut?

Vihje:
 Pertti Salolainen oli suu messingilla ja Heikki Haavisto mieli apeana.

Mitkä neuvottelut päätettiin 21.12.1993?
Millainen on luonteeltaan EU-ministeriryhmän EMU-kokouspöytäkirja 16/1993  20.12.1993.

Kuka olikaan tuolloin presidenttinä?

Kuka oli perustuslakivaliokunnan puheenjohtaja, kun Suomi liittyi EU:hun?

E-Euroopan maita ei saa "kuriin" millään.
Ne on tarkoituksella vuosien varrella velkaannutettu niin pahasti, etteivät koskaan pysty velkojaan maksamaan.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ota sorkkis selvää asioista

Muistaakseni Presitettinä oli joku muu kuin Koivisto EU:hun liittymisen aikoihin , myös euroon liityttyämme oli joku muu Presitenttinä .

Niinistö ei koskaan ollut Manun juoksupoika . Asian voit varmistaa soittamalla Salolaisille Poliitikoilta kysymällä .

Taas tuli melkoinen tietopläjäys...

Älä sorkkis kirjoittele turhaan susta tuntuu-juttuja.

Kuka oli pääministerinä, kun euroon liityttiin valheella?

Mikäs olikaan se päivämäärä, jolloin Suomi lopetti EU-neuvottelut?

Vihje:
 Pertti Salolainen oli suu messingilla ja Heikki Haavisto mieli apeana.

Mitkä neuvottelut päätettiin 21.12.1993?
Millainen on luonteeltaan EU-ministeriryhmän EMU-kokouspöytäkirja 16/1993  20.12.1993.

Kuka olikaan tuolloin presidenttinä?

Kuka oli perustuslakivaliokunnan puheenjohtaja, kun Suomi liittyi EU:hun?

E-Euroopan maita ei saa "kuriin" millään.
Ne on tarkoituksella vuosien varrella velkaannutettu niin pahasti, etteivät koskaan pysty velkojaan maksamaan.

Eikös Ahtisaari höpöttänyt jotain Helleeneistä ja muista . Kansakin tais äänestää asiasta . Pieleen tietysti mutta laillisesti kaikki tapahtui .

Itse noi velkakirjat allekirjoitetaan .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Lainojen arvopaperistaminen...
EY:llä on paikka mihin voi valittaa .  ::)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Painostamaan
 . Velalla hoidettiin korot aluksi ja lopun tiedämmekin .

Velathan pitää hoitaa alvinpalautuksilla
...

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Seuraavassa teksti, jossa Jutta tunnustaa, etteivät Suomen valtion 1990-luvulla liikkeelle laskemat arvopaperistetut vakuudet olleet Suomen lain mukaisia.

Jutan blogi:

http://www.juttaurpilainen.fi/blogi.php?id=106

>>Kerroin muille PES-johtajille siitä, miten samankaltaisessa tilanteessa 1990-luvulla ollut Suomi ratkaisi tämän dilemman. Kun Suomen lainanhoitokykyyn kohdistui epäilyksiä, lisättiin luottamusta antamalla valtion asuntorahaston liikkeelle laskemille lainoille vakuudet, jotka käytännössä liittyivät aravalainoista tiedossa olevia kassavirtoihin. Tätä kautta niille saatiin AAA-luokitus ja ne menivät hyvin kaupaksi.

Sijoittajien näkökulmasta oli tärkeää, että Suomen asuntorahaston liikkeelle laskemilla lainoilla oli vakuudet. Lisäksi ne eivät olleet Suomen lain alaisia, eli Suomi ei olisi voinut yksipuolisella päätöksellä järjestellä uudelleen lainojaan kuten käytännössä tapahtui Kreikan toisen lainapaketin yhteydessä Kreikan lain alaisille lainoille.<<

Mikä on laki?

Jaa mikä laki? Lue mitä yllä kirjoitin ja kellen tutkimuksesta lainasin.

Velkapapereiden arvopaperistaminen on laitonta.

Jyrki Katainen on valtiontaparikollinen.

Tavallinen laki pysyy yhden vaalikauden, jos äänestäjät niin haluavat. Perustuslait vaativat kahden eduskunnan käsittelyn. Se laki mikä on ollut 20v sitten ei enää ole voimassa.

Sepedeus tiedä mitä kirjoittaisi.
Mitä lain säätämisjärjestykset tähän kuuluvat?

Kun ei ole lakia, niin ei ole lakia.

Lainaus käyttäjältä: Sepedeus link=topic=37781.msg633596#msg633596
date=1340948991

Tosin aamun uutisten jälkeen itsenäisyys on menetetty. Aivan absurdi tilanne. Tulee talousliitto, jolloin EU määrää rahankäytöstä, mutta puolustus on jokaisen itse hoidettava. Ei tuu mittään. Sota tullee.  ;D

No nyt tuli asiaakin.

Ei kaikkia kuitenkaan ole menetetty.
Suomi ei ole ollut euron jäsen päivääkään.
Kyseessä on Mauno Koiviston määräyksillä luotu illuusio.

Levittäkää kotisivuni tietoa. Muuta keinoa valtamedian ja Kataisen hallituksen painostamiseen totuuden kertomiseksi ei ole.

http://koti.mbnet.fi/jorjaa/historia.php
Koitas rauhoittuu . Velkakirjan saa myydä eteenpäin jos haluaa tai tarkemmin sanottuna esim pankki voi jälleenlainottaa kuten vakuutusyhtiö tekee . Jenkeissä tekivät rahaa muutamat oikein kunnolla myymällä velkapaperit joista ei ollut mitään mahdollisuutta velalliselta rahoja takasin eteenpäin . Tosi kierotemppu .

Jenkit loivat illuusion . Velalliselle annettiin lainaa suurempisumma kuin mitä asunnon ostoon tarvittiin . Velalla hoidettiin korot aluksi ja lopun tiedämmekin .

On itsekkin ja moni muu Yrittäjä, Maatalousyrittäjä joutunut korkojen maksuun lainaa ottamaan . -90 luvun lamassa .

sorkkis  on  pikimmiten  valittava  eu-pressaksi,,,,,,saadaan   rivit  suoraksi  ;D ;D ;D

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Seuraavassa teksti, jossa Jutta tunnustaa, etteivät Suomen valtion 1990-luvulla liikkeelle laskemat arvopaperistetut vakuudet olleet Suomen lain mukaisia.

Jutan blogi:

http://www.juttaurpilainen.fi/blogi.php?id=106

>>Kerroin muille PES-johtajille siitä, miten samankaltaisessa tilanteessa 1990-luvulla ollut Suomi ratkaisi tämän dilemman. Kun Suomen lainanhoitokykyyn kohdistui epäilyksiä, lisättiin luottamusta antamalla valtion asuntorahaston liikkeelle laskemille lainoille vakuudet, jotka käytännössä liittyivät aravalainoista tiedossa olevia kassavirtoihin. Tätä kautta niille saatiin AAA-luokitus ja ne menivät hyvin kaupaksi.

Sijoittajien näkökulmasta oli tärkeää, että Suomen asuntorahaston liikkeelle laskemilla lainoilla oli vakuudet. Lisäksi ne eivät olleet Suomen lain alaisia, eli Suomi ei olisi voinut yksipuolisella päätöksellä järjestellä uudelleen lainojaan kuten käytännössä tapahtui Kreikan toisen lainapaketin yhteydessä Kreikan lain alaisille lainoille.<<

Mikä on laki?

Jaa mikä laki? Lue mitä yllä kirjoitin ja kellen tutkimuksesta lainasin.

Velkapapereiden arvopaperistaminen on laitonta.

Jyrki Katainen on valtiontaparikollinen.

Tavallinen laki pysyy yhden vaalikauden, jos äänestäjät niin haluavat. Perustuslait vaativat kahden eduskunnan käsittelyn. Se laki mikä on ollut 20v sitten ei enää ole voimassa.

Sepedeus tiedä mitä kirjoittaisi.
Mitä lain säätämisjärjestykset tähän kuuluvat?

Kun ei ole lakia, niin ei ole lakia.

Lainaus käyttäjältä: Sepedeus link=topic=37781.msg633596#msg633596
date=1340948991

Tosin aamun uutisten jälkeen itsenäisyys on menetetty. Aivan absurdi tilanne. Tulee talousliitto, jolloin EU määrää rahankäytöstä, mutta puolustus on jokaisen itse hoidettava. Ei tuu mittään. Sota tullee.  ;D

No nyt tuli asiaakin.

Ei kaikkia kuitenkaan ole menetetty.
Suomi ei ole ollut euron jäsen päivääkään.
Kyseessä on Mauno Koiviston määräyksillä luotu illuusio.

Levittäkää kotisivuni tietoa. Muuta keinoa valtamedian ja Kataisen hallituksen painostamiseen totuuden kertomiseksi ei ole.

http://koti.mbnet.fi/jorjaa/historia.php
Koitas rauhoittuu . Velkakirjan saa myydä eteenpäin jos haluaa tai tarkemmin sanottuna esim pankki voi jälleenlainottaa kuten vakuutusyhtiö tekee . Jenkeissä tekivät rahaa muutamat oikein kunnolla myymällä velkapaperit joista ei ollut mitään mahdollisuutta velalliselta rahoja takasin eteenpäin . Tosi kierotemppu .

Jenkit loivat illuusion . Velalliselle annettiin lainaa suurempisumma kuin mitä asunnon ostoon tarvittiin . Velalla hoidettiin korot aluksi ja lopun tiedämmekin .

On itsekkin ja moni muu Yrittäjä, Maatalousyrittäjä joutunut korkojen maksuun lainaa ottamaan . -90 luvun lamassa .

sorkkis  on  pikimmiten  valittava  eu-pressaksi,,,,,,saadaan   rivit  suoraksi  ;D ;D ;D
Jos ottais Lehtimäkeä jaloista kiinni ja vetäis asfalttipihaa pitkin tulis Lehtimäen naama kerralla kuntoon
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

JoHaRa

• Vieras
Sorkan Hekan pitäisi päästä kohta sisäruokintaan, ei olisi näin pihalla alituiseen  ;D

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sorkan Hekan pitäisi päästä kohta sisäruokintaan, ei olisi näin pihalla alituiseen  ;D

Syötiin ulkona . terassilla minkä minä tein  8)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

JoHaRa

• Vieras

:o Itsellesi  ??? Joudutko syömään ulkona 24/7/365

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei . Kyllä me sisälläkin syödään .

Oletteko koskaan naineet ulkona ? Minä olen .  8)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

JoHaRa

• Vieras

Jos mä.... rupeaisin naintijuttujani täälä selittämään niin

1. 50% ei uskoisi
2. 50% olisi hiton kateellisia  ;D

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

1. 50% ei uskoisi
Joo , ei sitä uskois , et olet *****u saanu  ::)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

1. 50% ei uskoisi
Joo , ei sitä uskois , et olet *****u saanu  ::)

sorkkiksen  työ   tuo nuo  asiat  mieleen  ja  ulkonahan  se  lehmä  näin  kesällä  on  ;D

Sepedeus

• Vieras

Pystynainti palmun alla on poikaa. Toinen kokemisen paikka on nainti ruispellossa. Kaurapelto on liian rahvaanomaista.  ;D

krest yanin

• Vieras

Pystynainti palmun alla on poikaa. Toinen kokemisen paikka on nainti ruispellossa. Kaurapelto on liian rahvaanomaista.  ;D
Heinäsuulin jättää järkevä(sen kokenut) väliin...  ::)