Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maitua  (Luettu 1244 kertaa)

Talojuhani

  • Vieras

Talojuhani

  • Vieras
Vs: Maitua
Hyvä kommentti perässä:

"""Sitä maitoa minäkin olen juonu ihan vauvasta asti (minun vauvaissäni neuvola ohjeisti äitiäni aloitamaan lehmänmaidon 2kk:n ikäisenä, imetys ei ollut kovin suuressa huudossa).

Varmasti olen saanut kaikenlaisia bakteereja, eivät ne ole syynä, vaan nykyajan bakteeriton elämä. Sitten kun tulee näitä luonnonmukaisia bakteereja, niihin jopa kuollaan, kun elimistö ei enää osaa puolustautua.

Siksi tämä luomuintoilu yhtäkkiä ja koko perheelle voi olla jopa vaarallista!! Tiesittekö, että omiin porkkanoihinkin voi kuolla, mikäli niitä syö suoraan maaltapäin! Ei pidä olla "tekomaalaista" ja unohtaa sitä maalaisjärkeä!"""

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Maitua
 Tartunnat ovat todennäköisesti peräisin Turun Museokeskukseen kuuluvan Kuralan Kylämäen navetasta.

Liekkö noissa hygienia asiat kunnossa.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Maitua
Tartunnat ovat todennäköisesti peräisin Turun Museokeskukseen kuuluvan Kuralan Kylämäen navetasta.

Liekkö noissa hygienia asiat kunnossa.

Asioihin on varmasti kiinnittetty paljon huomiota, tuohan on turistikohde ja tärkeä maalaismaiseman ikkuna turkulaisille.

Todella ikävää, että tällainen tapahtui just tuolla. Tekee kyl ikävää monelle tinkimaitotilalle  :o

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Maitua
Maitopurkkeihinhan voisi painaa varoitustekstin: "maito vaarantaa terveytesi" ja viinapulloon "kohtuukäyttö hyväksi, mutta liikakäyttö aiheuttaa krapulan ja saattaa aiheuttaa rähinöintiä."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012062715762383_uu.shtml

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Maitua
  Sen mitä oon maitua aikoinani juonut, niin kyllä se on suoraan lehmäntissistä vanulapun läpi laskettua. Ei siitä kukaan silloin sairastunut. Taitaa olla melkoisia paskanäppejä nykyajan ihmiset. Vuohiakin oli joskus 15v sitten huviksi ja hyödyksi. Maitua juotiin ja tehtiin juustua. Eikä sairastunut kukaan. Valion maitu on vaarallista. Aiheuttaa hirveästi vatsavaivoja, kun se rasva pilkotaan ja menee suoraan verenkiertoon. Saattaa olla että tämä maito aiheuttaa enemmän lääkäreille töitä, kuin viina. Se mitä nykyisin meillä maitua juodahan on se Arlan luomua ;D

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Maitua
  Oliks tääkään edes luomua,,
Ja onko tutkittu mistä se pöpö on lähtösinOliko asiakkaan astiat puhtaat jne..
Haiskahtaa vähän MTK:n propakannalle Valion suosimiseksi,jos ovat katsoneet että menee liiallisuuksiin toi tinkimaitohomma..