Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Juhannuskänni  (Luettu 6657 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Vs: Juhannuskänni
aateleppa kuin halvaks tulee "juhlia" jussia!          ... joka alkaa huomenna!

mutta onpa jotain tullu tehtyä, ja selvinpäin!                            miksi pilata joku jussi kun töissäkin voi olla!

Nurkissa hommia vaikka kuin paljon . Äääh .  :'(

Taaskin sorkka kännipäissään kuseksinu nurkkihin :- ;D ;D ;D

rva sorkka on komentanut Hekan nurkkaan häpeämään  ;D

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
aateleppa kuin halvaks tulee "juhlia" jussia!          ... joka alkaa huomenna!

mutta onpa jotain tullu tehtyä, ja selvinpäin!                            miksi pilata joku jussi kun töissäkin voi olla!

Nurkissa hommia vaikka kuin paljon . Äääh .  :'(

Taaskin sorkka kännipäissään kuseksinu nurkkihin :- ;D ;D ;D

rva sorkka on komentanut Hekan nurkkaan häpeämään  ;D
Mää käyn kuusen juurella kusella . Meil on muuten komeet kuuset .  8)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Liika typpi voi aiheuttaa kuusella talvehtimisvaurioita.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

ijasja2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Jussin yö meni kuin nuorena, vähän pitkäksi. Nyt nukkumaan, puolen yön jälkeen traktorin rattiin ja nyt ruiskutusrästit ajettu. Saa sataa tai tuulla, ihan sama, vedän unta rauhassa pari vuorokautta. Laskekaa hukkuneet ja puukotetut. 8)

Mä ennakkoin, ajoin kaikki ruiskutettavat jo edellisenä yönä. Ehti eilen hyvissä ajoin naattimaan, tänä "aamuna" vielä rillailtiin kotiin palatessa. Oli leppoisat iltamat, ei ees rapulaa sanottavasti 8)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Aatonaaton kännin lopputulos oli positiivinen kadonneet silmäklasit löytyi viimeisen muistikuvan paikkeilta.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

nilihaara

• Vieras
  Jussin yö meni kuin nuorena, vähän pitkäksi. Nyt nukkumaan, puolen yön jälkeen traktorin rattiin ja nyt ruiskutusrästit ajettu. Saa sataa tai tuulla, ihan sama, vedän unta rauhassa pari vuorokautta. Laskekaa hukkuneet ja puukotetut. 8)

Mä ennakkoin, ajoin kaikki ruiskutettavat jo edellisenä yönä. Ehti eilen hyvissä ajoin naattimaan, tänä "aamuna" vielä rillailtiin kotiin palatessa. Oli leppoisat iltamat, ei ees rapulaa sanottavasti 8)

Kun kone saatiin saaresta mantereelle niin piti melkein vrk kaivaa venerantaa ja nyt kone jo viety maanantain töille. Tuli varmaan ahnehdittua töitä mutta eilen illalla vielä harrikkaporukka toi viskiä bonukseksi, onpahan hirvikavereille juomista.  Onneksi meillä tuo perhe-elämä kestää vaikka iskä onkin töissä, enkä mä kovin korkeelle tota rillausta arvosta, maksanpaisto on jotakin arvokkaampaa.  :D   
  Hyvältä maistui kahvi äsken ja nyt pää takaisin tyynyyn.

ijasja2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kun kone saatiin saaresta mantereelle niin piti melkein vrk kaivaa venerantaa ja nyt kone jo viety maanantain töille. Tuli varmaan ahnehdittua töitä mutta eilen illalla vielä harrikkaporukka toi viskiä bonukseksi, onpahan hirvikavereille juomista.  Onneksi meillä tuo perhe-elämä kestää vaikka iskä onkin töissä, enkä mä kovin korkeelle tota rillausta arvosta, maksanpaisto on jotakin arvokkaampaa.  :D   

No se, itse olen onnistunut kieltäytymään tarjotuista töistä, muuten ois menny pitkäksi kaikki työt. Kuulemma hienoa kun osaa sanoa ei, ja kyllähän tuo mukavalta tuntuu ettei kovin tiukoille yritä ahnehtia... Yrittänyt opetella ko. taitoa. Huomenna jatkuu ruiskutukset, jospa ne ois kolmen viikon päästä suunnilleen ohi...

Hirvenmaksaa muurikkapannulla, se on kyllä hyvää!

Tämä tässä Juhannuksessa parasta, työt odottaa ihan rauhassa tekijäänsä
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

nilihaara

• Vieras

No se, itse olen onnistunut kieltäytymään tarjotuista töistä, muuten ois menny pitkäksi kaikki työt. Kuulemma hienoa kun osaa sanoa ei, ja kyllähän tuo mukavalta tuntuu ettei kovin tiukoille yritä ahnehtia... Yrittänyt opetella ko. taitoa. Huomenna jatkuu ruiskutukset, jospa ne ois kolmen viikon päästä suunnilleen ohi...

Hirvenmaksaa muurikkapannulla, se on kyllä hyvää!

Tämä tässä Juhannuksessa parasta, työt odottaa ihan rauhassa tekijäänsä
  Joo, on hienoa sanoa ei mutta kun oli vähän niinku pakko tehdä. Enkä mä ole Jussia milloinkaan pitäny kummoisena juhlana, ja ennen olen töissä kun kuuntelen akkaa kotona. Ens viikolla riistapellon tekoon Lappiin ja syyskuun 10. päivä loppuu työnteko tässä talossa. Se tämä kesäaika tehdään melkein ympäri kellon ja syksyllä metsästetään 2 kk.  :D

nilihaara

• Vieras
   Montakos on hukkunu tai tapettu? En ole viittiny edes uutisia kuunnella on niin rauhallista ollu nukkua kun kaikki on hävinny talosta vain kissa ja koira on jääny.  Jaahas, jos lähtis ruiskuttamaan ennen kun alkaa sataa niin sais kaikki ajankohtaiset pois.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
kOva tahtia kännnä otaa sahtia 8) 8) 8) 8)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
To...pe...la...

...on muuten huomenna kra...pu...la  :-*
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
To...pe...la...

...on muuten huomenna kra...pu...la  :-*

ei  kai  sentään   puutostaudin  oireita  ???

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No nii.... sunnuntai ??? ???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

mah

• Vieras
Juhannuksena amatöörit ryyppäävät. >:( Otetaan jo torstaina hirrveet kännit. Lauantaina päivitetään facebookiin ja agronettiin, että kyllä nyt on pahaa oloa, kun on saunottu ja juopoteltu. >:(

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Juhannuksena amatöörit ryyppäävät. >:( Otetaan jo torstaina hirrveet kännit. Lauantaina päivitetään facebookiin ja agronettiin, että kyllä nyt on pahaa oloa, kun on saunottu ja juopoteltu. >:(
Nimen omaan. Koko vuosi pitää olla sopivasti jurrissa.