Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe viimeinen  (Luettu 1954 kertaa)

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
viimeinen
..päivä muuttaa kylvöaloja.
Kuka unohti?
minä muistin, onneksi.
Perkuleen kone, kylvin seosviljaa, härkäpapu/kauraa ja valitsin peltotuesta lajikkeen kohdalta " Muu lajike" kun muuta ei ollut vaihtoehtona. Näytöllä toimi ihan ok, mutta paperille oli printannut "muu tukikelvoton lajike". Onneksi huomasin, ja kävin korjaamassa. jos olisin sähköisesti lähettänyt niin olis jääny 15 hehtaarilta osa tuista saamatta.
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: viimeinen
..päivä muuttaa kylvöaloja.
Kuka unohti?
minä muistin, onneksi.
Perkuleen kone, kylvin seosviljaa, härkäpapu/kauraa ja valitsin peltotuesta lajikkeen kohdalta " Muu lajike" kun muuta ei ollut vaihtoehtona. Näytöllä toimi ihan ok, mutta paperille oli printannut "muu tukikelvoton lajike". Onneksi huomasin, ja kävin korjaamassa. jos olisin sähköisesti lähettänyt niin olis jääny 15 hehtaarilta osa tuista saamatta.

Tuli keskiviikkona vietyä. Pakko viedä paperilla kun ei ollut alkuperäisiä laittanut sähköisesti. Jätin ohramaan heinälle, kun oli kylvöaika niin kirjava, ettei viitsinyt rypeä. Mutta eikös sen voi ohralle vielä laittaa heinänteon jälkeen? Sato on korjattu ja silleen. Pitäisi vaan lantaa saada johonkin lykättyä eikä niistä syyskylvöilmoista ole takeita.

nilihaara

  • Vieras
Vs: viimeinen
   Minä muistin myös.    Viranomaisten miinoitusta, Ottawan sopimuksen vastaista. Kuulin tuossa myös että viime vuonna loppunutta LHP:tä ei sais glyfolla käsitellä tänä keväänä, vasta tulevasta syksystä alkaen. Liekkö totta.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: viimeinen
   Minä muistin myös.    Viranomaisten miinoitusta, Ottawan sopimuksen vastaista. Kuulin tuossa myös että viime vuonna loppunutta LHP:tä ei sais glyfolla käsitellä tänä keväänä, vasta tulevasta syksystä alkaen. Liekkö totta.

Mitä h*lvettiä..  :P
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

realisti

  • Vieras
Vs: viimeinen
Kyllä tuo muistettiin, emäntä kävi ihan mekaanisesti viemässä. Olisko n.3ha jäänyt avokesannolle kun on kylvökelvottoman märkää! Loppu kylvämätön täytyy yrittää saada valmiiksi ennen kuun loppua, tekee sitten vaikka kokovilja- säilörehuksi.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: viimeinen
10 hehtaaria avikesannolle tänään. Keväälä oli toukokuun puoleen väliin metri pellolla vettä. Kesäkuun alussa levitettiin masuunit ja huomattiin että ojat tukossa eihän tämä kuiva itkemälläkään. Nyt 16 tonnin komatsu perkaa ojia auki. Kyseisellä lohkolla on pohjavesi 60 sentissä ja joen pinta on suurinpiirtein sillä korkeudella. ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!