Voi helkkari sentään . En kyllä ymmärrä ketä voi olla mieleltään noin sairas .Tarkoitin De citonnia Heippa Simmo
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 03.06.12 - klo:19:04Tuossa simmon epäilyssä ei ole pisaraakaan totuutta mukanaMistäs sinä sen tiedät? Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 03.06.12 - klo:19:20Tunnetteko te nimimerkit toisianne tämän foorumin ulkopuolella, siis IHAN OIKEASSA ELÄMÄSSÄ?Minä en ainakaan tunne täältä ketään.Yhden olen kerran tavannut, vieläkin näen painajaisia kyseisestä tilanteesta....
Tuossa simmon epäilyssä ei ole pisaraakaan totuutta mukana
Tunnetteko te nimimerkit toisianne tämän foorumin ulkopuolella, siis IHAN OIKEASSA ELÄMÄSSÄ?Minä en ainakaan tunne täältä ketään.
Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 03.06.12 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 03.06.12 - klo:19:04Tuossa simmon epäilyssä ei ole pisaraakaan totuutta mukanaMistäs sinä sen tiedät? Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 03.06.12 - klo:19:20Tunnetteko te nimimerkit toisianne tämän foorumin ulkopuolella, siis IHAN OIKEASSA ELÄMÄSSÄ?Minä en ainakaan tunne täältä ketään.Yhden olen kerran tavannut, vieläkin näen painajaisia kyseisestä tilanteesta....Olet kait eksynyt sorkan perjantai hippoihin ;
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 03.06.12 - klo:18:41Voi helkkari sentään . En kyllä ymmärrä ketä voi olla mieleltään noin sairas .Tarkoitin De citonnia Heippa Simmo paina dorkkis myös samaa nappia
Lainaus käyttäjältä: apilas - 03.06.12 - klo:19:46Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 03.06.12 - klo:18:41Voi helkkari sentään . En kyllä ymmärrä ketä voi olla mieleltään noin sairas .Tarkoitin De citonnia Heippa Simmo paina dorkkis myös samaa nappia Paina itte . ***** Natsi
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 03.06.12 - klo:20:02Lainaus käyttäjältä: apilas - 03.06.12 - klo:19:46Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 03.06.12 - klo:18:41Voi helkkari sentään . En kyllä ymmärrä ketä voi olla mieleltään noin sairas .Tarkoitin De citonnia Heippa Simmo paina dorkkis myös samaa nappia Paina itte . ***** Natsi***** natsi kirjootetaan kyllä pienillä kirjaimilla, ei ole erisnimi ....
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 03.06.12 - klo:19:04Tuossa simmon epäilyssä ei ole pisaraakaan totuutta mukanaMistäs sinä sen tiedät?
Taisi rouva viimeinkin tajuta, että solvaukset lähentelivät jo kunnianloukkausta.
Lainaus käyttäjältä: TyttöMaalta link=topic=37294.msg626087#msg626087 [/quotede Citonnin kanssa ei kantsi alkaa leikkimään! Kyllä kannattaa. Leikin ymmärrän, mutta jos menee fanaattiseksi solvaukseksi, niin sitä en.
de Citonnin kanssa ei kantsi alkaa leikkimään!
Taitaa jäädä lomareissulla Östra Nyland läpiajojutuksi. Kauheeta jos Sittari liikkuu siellä jossain vapaana.