Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sepen mansikkamaa  (Luettu 9376 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Sepen mansikkamaa
Ja noilla itämaisilla metsämarjojen poimijoilla ei tartte olla mitään sopimuksia kun tulevat kutsuttuina turisteina, ihme homma. :o

ja  kellees  tuosta  on   haittaa  ???
Marjanviljelijoille jotka joutuvat tekemään työsopparin. Kannattavuus paranisi jos Kuopion kentälle tulisi ylllättäen ja pyytämättä thaituristeja poimimaan hetkessä kypsyvät marjat... ja saunomaan rantasaunalle, kutsuttuina tietty.  :D

Juuri noin.

 Riihi mäen kentälle ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Sepen mansikkamaa
Ja noilla itämaisilla metsämarjojen poimijoilla ei tartte olla mitään sopimuksia kun tulevat kutsuttuina turisteina, ihme homma. :o

ja  kellees  tuosta  on   haittaa  ???

  Kateellisille.  ;D

Aina kun jonku saa kunnolla kateelliseksi maataloudessa, niin mitali pitäisi myöntää ...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Z epen mansikkamaa
Ja noilla itämaisilla metsämarjojen poimijoilla ei tartte olla mitään sopimuksia kun tulevat kutsuttuina turisteina, ihme homma. :o

  Rikos on vanhentunut. Meikäläisenkin poimijat kävi viimeisinä vuosina turistina. Vuokrasin niille rantasaunan. Korvasivat työllä

Nuista tuomijoita luettu vielä nykysinki...     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Sepen mansikkamaa
http://www.kolumbus.fi/markku.makela/Kuvat/mansikkasato.jpg

 

  Itsepoimijat ovat lähes poikkeuksetta eläkelläisiä. 

"Eläkelllllllläisiä."


🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 Seppo Paskatankki naurahti pahasti.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣