Kaikki ruiskutettu!
Ensimmäiset kylvökset ruiskua testattu viime yönä, reilu 60 ha tuli valmista. Ihannekelit olis jatkunu pitkälle aamupäivään, mutta oli pakko lopettaa puoli viideltä, kun kuski ei millään enää pysynyt hereillä... rehuviikko painaa. Joo joo, maastulli kirjoittaa juu 8 tunnin päivistä.....
Lainaus käyttäjältä: sirkussonni - 16.06.12 - klo:22:58Ensimmäiset kylvökset ruiskua testattu viime yönä, reilu 60 ha tuli valmista. Ihannekelit olis jatkunu pitkälle aamupäivään, mutta oli pakko lopettaa puoli viideltä, kun kuski ei millään enää pysynyt hereillä... rehuviikko painaa. Joo joo, maastulli kirjoittaa juu 8 tunnin päivistä..... Koska toinen kierros repulla? Mää oon ahertanu jo osan kolmatta kierrosta...... Ja rehuviikko ei paina ku wisussa.....................
Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.06.12 - klo:23:20Lainaus käyttäjältä: sirkussonni - 16.06.12 - klo:22:58Ensimmäiset kylvökset ruiskua testattu viime yönä, reilu 60 ha tuli valmista. Ihannekelit olis jatkunu pitkälle aamupäivään, mutta oli pakko lopettaa puoli viideltä, kun kuski ei millään enää pysynyt hereillä... rehuviikko painaa. Joo joo, maastulli kirjoittaa juu 8 tunnin päivistä..... Koska toinen kierros repulla? Mää oon ahertanu jo osan kolmatta kierrosta...... Ja rehuviikko ei paina ku wisussa..................... Reppu mulla on eväille... Ajetaan ny eka kierros loppuunkin ensin....SKN on kolmatta kierrosta pepulla....Ja rehuviikko painaa pusseissa?
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 16.06.12 - klo:20:27Kaikki ruiskutettu! Emäntäkö myös?
Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 16.06.12 - klo:21:13Lainaus käyttäjältä: Timppa - 16.06.12 - klo:20:27Kaikki ruiskutettu! Emäntäkö myös? Ruiskutukset Timppalassa