Lainaus käyttäjältä: bouli - 01.06.12 - klo:21:18Lainaus käyttäjältä: simmo - 01.06.12 - klo:20:18Mun kaikki poikaystävät juo kaljaa päivästä toiseen.Heillä ei ole muuta elämää,kuin kalja. No nyt muakin alkoi kyllä kiinnostaa ne sanan julistus kinkerit.. Aina ajatellut että se on vaan sellaista kuivaa virren veisuuta. Ai, onkos ne kaljatelttoja ne sellaset valkoiset. Mä en olekaan uskaltanu koskaan sisälle, sieltä kun aina niin kova meteli kuuluu.
Lainaus käyttäjältä: simmo - 01.06.12 - klo:20:18Mun kaikki poikaystävät juo kaljaa päivästä toiseen.Heillä ei ole muuta elämää,kuin kalja. No nyt muakin alkoi kyllä kiinnostaa ne sanan julistus kinkerit.. Aina ajatellut että se on vaan sellaista kuivaa virren veisuuta.
Mun kaikki poikaystävät juo kaljaa päivästä toiseen.Heillä ei ole muuta elämää,kuin kalja.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.06.12 - klo:22:23Lainaus käyttäjältä: bouli - 01.06.12 - klo:21:18Lainaus käyttäjältä: simmo - 01.06.12 - klo:20:18Mun kaikki poikaystävät juo kaljaa päivästä toiseen.Heillä ei ole muuta elämää,kuin kalja. No nyt muakin alkoi kyllä kiinnostaa ne sanan julistus kinkerit.. Aina ajatellut että se on vaan sellaista kuivaa virren veisuuta. Ai, onkos ne kaljatelttoja ne sellaset valkoiset. Mä en olekaan uskaltanu koskaan sisälle, sieltä kun aina niin kova meteli kuuluu. ...ja ihmiset kaatuilee
Lainaus käyttäjältä: kantola - 01.06.12 - klo:22:29Mitä eroa on rappakaljalla ja rapakaljalla? Entä raappahosuilla ja rapahousuilla? You now.
Mitä eroa on rappakaljalla ja rapakaljalla? Entä raappahosuilla ja rapahousuilla?
Lainaus käyttäjältä: Poropoliisi Hurskainen - 02.06.12 - klo:20:18Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.06.12 - klo:22:34Lainaus käyttäjältä: kantola - 01.06.12 - klo:22:29Mitä eroa on rappakaljalla ja rapakaljalla? Entä raappahosuilla ja rapahousuilla? You now. Vielä ei uskalla jättää raappahousuja pois.Täässä taannoin joku neitonen soitti ja kauppasi sortseja postikulujen hinnalla. Ei meinannut ymmärtää, kun sanoin etten tarkene, vaan haluan raappahousut.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.06.12 - klo:22:34Lainaus käyttäjältä: kantola - 01.06.12 - klo:22:29Mitä eroa on rappakaljalla ja rapakaljalla? Entä raappahosuilla ja rapahousuilla? You now. Vielä ei uskalla jättää raappahousuja pois.
Lainaus käyttäjältä: simmo - 01.06.12 - klo:20:18Mun kaikki poikaystävät juo kaljaa päivästä toiseen.Heillä ei ole muuta elämää,kuin kalja. Onko ne niitä pussikalja poikii.