Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kolikkopelit.com  (Luettu 6406 kertaa)

simmo

  • Vieras
Kolikkopelit.com
Mulle tuli tällainen kirje,jossa oli 15€:n lahjasekki pelaamista varten netissä :o.

Vaikka tuo olis 50€:n sekki,nii mua se ei saa pelaamaan.Mustapekka lastenlasten kanssa on ainoa peli,jota pelaan. Varmaan tuo kirje on tullut monelle muullekkin.Voiko tuon lahjoittaa toiselle henkilölle,vai laitanko roskiin?

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Kolikkopelit.com
Mulle tuli tällainen kirje,jossa oli 15€:n lahjasekki pelaamista varten netissä :o.

Vaikka tuo olis 50€:n sekki,nii mua se ei saa pelaamaan.Mustapekka lastenlasten kanssa on ainoa peli,jota pelaan. Varmaan tuo kirje on tullut monelle muullekkin.Voiko tuon lahjoittaa toiselle henkilölle,vai laitanko roskiin?
Oliko ystävä nimeltä Pauliina sitä sulle suositellut lähettämään....?  ::)
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

simmo

  • Vieras
Vs: Kolikkopelit.com

Oliko ystävä nimeltä Pauliina sitä sulle suositellut lähettämään....?  ::)
[/quote]

-------------lähettäjä on Susanna Seppälä.
ketähän Pauliinaa tarkoitat?

Jätkä

  • Vieras
Vs: Kolikkopelit.com
Varmaan niillä on luvaton nimirekisteri kun ilmoittavat että ystävä suositellut juuri sinua.

pullanpyörittäjä

  • Vieras
Vs: Kolikkopelit.com
Mulle tuli tällainen kirje,jossa oli 15€:n lahjasekki pelaamista varten netissä :o.

Vaikka tuo olis 50€:n sekki,nii mua se ei saa pelaamaan.Mustapekka lastenlasten kanssa on ainoa peli,jota pelaan. Varmaan tuo kirje on tullut monelle muullekkin.Voiko tuon lahjoittaa toiselle henkilölle,vai laitanko roskiin?
Mulle tuli samanlainen kirje ja "ystäväni Maria" mukamas suositellut lahjan saajaksi minua - en edes tunne sen nimistä ystävää  ???.
 Kaivoin sen kirjeen äsken lehtiroskista joita en vielä ollut hävittänyt. Mulla menee suoraan roskiin tuollaiset kirjeet. Ei tulis mieleenikään vastata moiseen : If.undeliverable,return to: P.O.Box 7011  10001 Tallion Estonia  -luki kuoressa lähettäjänä sama kun sullakin eli Susanna Seppälä Asiakaspalvelupäällikkö Kolikkopelit.com   Pelitili olisi pitänyt avata ja sitten ois päässyt pelaamaan "ilmaisella"15 eurolla välittömästi. Tietysti oma valinta millaisiin "mainoskirjeisiin" haluaa vastata, mutta en kaipaa tuollaista jännitystä elämääni ja tienatuille euroille löytyy muutakin käyttöä kuin pelaaminen.
  - Ei kiitos - roskiin tuollainen posti joutaa -ainakin minulla   :)

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5920
Vs: Kolikkopelit.com
Joo, "Ystäväsi Markku pyysi meitä lähettämään sinulle 15€"    ;D ;D

leka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Kolikkopelit.com
Joo, "Ystäväsi Markku pyysi meitä lähettämään sinulle 15€"    ;D ;D

"Marjatta"  ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kolikkopelit.com
Mulle ei ole lähetetty tuollaisia, ei ole ystävänä Marjattaa eikä Pauliinaa

Tuo osoitelista on kuulemma joku avohoitopotilaita sisältävä Kelan lista  ???  ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kolikkopelit.com
Joo, "Ystäväsi Markku pyysi meitä lähettämään sinulle 15€"    ;D ;D

keräkkää  ne kupongit yhdelle ,,,, jotta  pystyy  pelaamaan  kunnolla 8)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kolikkopelit.com
Mulle tuli tällainen kirje,jossa oli 15€:n lahjasekki pelaamista varten netissä :o.

Vaikka tuo olis 50€:n sekki,nii mua se ei saa pelaamaan.Mustapekka lastenlasten kanssa on ainoa peli,jota pelaan. Varmaan tuo kirje on tullut monelle muullekkin.Voiko tuon lahjoittaa toiselle henkilölle,vai laitanko roskiin?

Tee lahjoitus "kymmenvuotiselle ystävällesi". Se on jatkuvasa rahapulasa. Ja rapulasa...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Kolikkopelit.com
Joo, "Ystäväsi Markku pyysi meitä lähettämään sinulle 15€"    ;D ;D

"Marjatta"  ;D

"Olavi"    En tunne Olavia, ai ainakaan ystäväni ole Olavi!  :o

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kolikkopelit.com
Joo, "Ystäväsi Markku pyysi meitä lähettämään sinulle 15€"    ;D ;D

"Marjatta"  ;D

"Olavi"    En tunne Olavia, ai ainakaan ystäväni ole Olavi!  :o
Jos siin oli painovirhepaholainen käyny? Ystäväsi Olvi  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

simmo

  • Vieras
Vs: Kolikkopelit.com


"Olavi"    En tunne Olavia, ai ainakaan ystäväni ole Olavi!  :o
[/quote]
Jos siin oli painovirhepaholainen käyny? Ystäväsi Olvi  :D
[/quote]
---joko citonni on hankkinut hepeneitä,kun naisena oleminen on niin hauskaa.Muista laittaa paljon ripsaria,että oot oikein kohtalokkaan näköinen ;D ;D ;D ;D

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Kolikkopelit.com
Joo, "Ystäväsi Markku pyysi meitä lähettämään sinulle 15€"    ;D ;D

"Marjatta"  ;D

"Olavi"    En tunne Olavia, ai ainakaan ystäväni ole Olavi!  :o
Jos siin oli painovirhepaholainen käyny? Ystäväsi Olvi  :D

 Eiku, panimovirhe paholainen syksyllä kaupoissa, kun Olvi alkaa tehdä maidosta kaljaa Maitomaan kanssa...

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Kolikkopelit.com
Ja minä en oo saanut mitään seteleitä.    :)