Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko Suomi sittenkin "murhaajien " maa ?  (Luettu 5005 kertaa)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Vs: Onko Suomi sittenkin "murhaajien " maa ?
Hellari-Kristina Cruises risteilyllä, missä 98-99% puhuu pelkkää suomea tai savoa saa aivan väärän kuvan. Pattayalla, kun namusetä (useimmiten arabi) ottaa 3-4 alle 10v poikaa mukaansa (anaalien vetäen) ja lopuksi poltaa poikien naamat tupakalla saa aivan toisen kuvan ulkomaalaisista. Tai Balilla jossa aussinuoriso crackia-vetäen valvoo viikon tai Kreetalla britti (crack= vanha rekkakukskihuume jolla valvoo helposti viikon). Samoin Finnair on kuulemma maailman paras lentoyhtiö, vaikka ei olla koskaan matkustettu Cathway Paficifilla, Sinporean Airlinesilla tai Malaysian airlinesilla (Qatar ja Emirateskin kelpaa). Ontariossa tai Torontossa pikkutunneilla liikkuen saa kuvan ettei kaupungissa asu kuin prostituoituja, narkkareita tai pikkurikollisia.  Tietysti kun menee 22.00 nukkumaan vältty kaikelta ja saa pitää oman pikku hellarimaailmansa.
Iltayö Lontoossa ihan minä viikonpäivänä hyvänsä antaa kans hyvän kontrastin ;)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!
Hellari-Kristina Cruises risteilyllä, missä 98-99% puhuu pelkkää suomea tai savoa saa aivan väärän kuvan. Pattayalla, kun namusetä (useimmiten arabi) ottaa 3-4 alle 10v poikaa mukaansa (anaalien vetäen) ja lopuksi poltaa poikien naamat tupakalla saa aivan toisen kuvan ulkomaalaisista. Tai Balilla jossa aussinuoriso crackia-vetäen valvoo viikon tai Kreetalla britti (crack= vanha rekkakukskihuume jolla valvoo helposti viikon). Samoin Finnair on kuulemma maailman paras lentoyhtiö, vaikka ei olla koskaan matkustettu Cathway Paficifilla, Sinporean Airlinesilla tai Malaysian airlinesilla (Qatar ja Emirateskin kelpaa). Ontariossa tai Torontossa pikkutunneilla liikkuen saa kuvan ettei kaupungissa asu kuin prostituoituja, narkkareita tai pikkurikollisia.  Tietysti kun menee 22.00 nukkumaan vältty kaikelta ja saa pitää oman pikku hellarimaailmansa.
Iltayö Lontoossa ihan minä viikonpäivänä hyvänsä antaa kans hyvän kontrastin ;)
Tätähän on koetettu apinazille ja palstan persuänkyröille tolkuttaa, että kannattaisi kiertää muutakin kuin tahkoa, mieluiten turistirysien ulkopuolella. Ei tarttis perustaa maailmankuvaansa toisenkäden tietoon. ???

Viimeksi muokattu: 02.06.12 - klo:20:03 kirjoittanut junttieinari

"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

hahaaa nauru pääsi kun luin allekirjoituksesi  buhaahahahaa ;D ;D ;D ;D

onko juttieikalla jotakin henkilökohtaasta mua vastaan mees peelo jonon jatkoksi vain ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!

onko juttieikalla jotakin henkilökohtaasta mua vastaan mees peelo jonon jatkoksi vain ;D
Sä käyt aika hitaalla, toi sigu on olluut tossa jo muutaman kuukauden.  ;D ;D ;D ;D

Ei mulla mitään henkilökohtaista ole sua vastaan, sä vaan tarjoot niin otollisen maalitaulun pienelle piruilulle. Nytkin tartuit syöttiin nopeammin kuin salaliittohemmo Bilderbergiin. :-*
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Sä käyt aika hitaalla, toi sigu on olluut tossa jo muutaman kuukauden.  ;D ;D ;D ;D

Ei mulla mitään henkilökohtaista ole sua vastaan, sä vaan tarjoot niin otollisen maalitaulun pienelle piruilulle. Nytkin tartuit syöttiin nopeammin kuin salaliittohemmo Bilderbergiin. :-*

http://www.youtube.com/watch?v=Rk2S6GhHpSw&feature=related ulkomaan juttuja voi myös youtubesta kattua :-*
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?