Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko Suomi sittenkin "murhaajien " maa ?  (Luettu 5034 kertaa)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Henkirikoksia tehdään Suomessa  muihin pohjoimaihin verrattuna kaksin verroin enemmän. Uusiseelantilainen nimitti Suomea murhaajien maaksi ja siinä oli oikeassa,se sivuutettiin Suomen mediassa naurun kera.
Onko niin että Suomalaiset elävät kuin jossain lintukodossa jota ei ole ,mutta itse uskottelemme kaiken olevan hyvin.
Suurimpana syynä  henkirikoksiin on viina.Katsokaa Poliisit ohjelmaa karua, mutta totta,juoppojen edesottamuuksiin menee poliisin aika.Myös nuorten alkoholin käyttö on ryöstäytynyt käsistä .
Jopa 12 vuotiaat hoilaavat kadulla päissään keskellä yötä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

simmo

• Vieras
Vs: Onko Suomi sittenkin "murhaajien " maa ?
Henkirikoksia tehdään Suomessa  muihin pohjoimaihin verrattuna kaksin verroin enemmän. Uusiseelantilainen nimitti Suomea murhaajien maaksi ja siinä oli oikeassa,se sivuutettiin Suomen mediassa naurun kera.
Onko niin että Suomalaiset elävät kuin jossain lintukodossa jota ei ole ,mutta itse uskottelemme kaiken olevan hyvin.
Suurimpana syynä  henkirikoksiin on viina.Katsokaa Poliisit ohjelmaa karua, mutta totta,juoppojen edesottamuuksiin menee poliisin aika.Myös nuorten alkoholin käyttö on ryöstäytynyt käsistä .

------------niin,tällaista se on.Ulkolaiset kauhistelee nuorison juhlimista.Menetpä melkein minne tahansa,niin ei siellä nuoret vetelehdi kaduilla,nämä pohjoismaat on pahimmat.

Olen matkustanut melko paljon,mutta missään en ole nähnyt kaduilla toikkaroivia vähän yli 10 vuotiaita lapsia,kuin pohjoismaissa,Suomi kaikkein pahin näistäkin. >:(

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Kanadassa serkkuni ihmettelivät miten löysä kuri on nuorisolla Suomessa.Täällä kun kävivät en viitsinyt heitä viedä mihinkään juhlapaikoille ettei tarvitse hävetä Suomalaisten käytöstä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

jamako

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Our reliable partner!

------------niin,tällaista se on.Ulkolaiset kauhistelee nuorison juhlimista.Menetpä melkein minne tahansa,niin ei siellä nuoret vetelehdi kaduilla,nämä pohjoismaat on pahimmat.

Olen matkustanut melko paljon,mutta missään en ole nähnyt kaduilla toikkaroivia vähän yli 10 vuotiaita lapsia,kuin pohjoismaissa,Suomi kaikkein pahin näistäkin. >:(

Hmph:

http://www.youtube.com/watch?v=RlMrgNs9X68

Taidatte elää jossakin suljetussa maailmassa; matkustaa vain helluntalaisten tai jehovien hyväksymiin matkakohteisiin ja matkustaa toiviomatkojen lennoilla.... :D
Grow the feed, not the weeds!

JoHaRa

• Vieras

Viittaatko tällä Päivi Räsäseen, joka joi perskännejä jo 12-vuotiaana  :o Nyt edustaa ja tietää maailmasta paljon. Ryyppäämisen aloittaminen mahdollisimman nuorena on antanut hyvät eväät ainakin Päiville, hyvissä töissä nyt.

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vaikuttaa siltä, että tarvitaan erilaisia lahkoja keräämään helmoihinsa syntiset, jotka eivät kehtaa ev.lut- kirkkoon kuulua.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

Hmph:

http://www.youtube.com/watch?v=RlMrgNs9X68

Taidatte elää jossakin suljetussa maailmassa; matkustaa vain helluntalaisten tai jehovien hyväksymiin matkakohteisiin ja matkustaa toiviomatkojen lennoilla.... :D
Kyl mun on taas pakko nostaa katse ylös alapäästä ja sormet siirtää näppäimistölle  :D Oon kyl IHAN erimieltä ku simmo. Mut mää en käykkään ulkomailla kirkkokuoron reissuilla  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kun on saatu tutustua Helluntaiseurakuntaan,siellä todennäköisesti hoidetaan suhteet sekä ylös- että alaspäin.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kun on saatu tutustua Helluntaiseurakuntaan,siellä todennäköisesti hoidetaan suhteet sekä ylös- että alaspäin.

juu  ja  kun  saarnamies  kavaltaa   porukan  rahat,,,,niin  ei  tehdä  rikosilmoitusta
vaan  lähetetään   ukko  pohjois pohjanmaalle  saarnaamaan  ;D ;D ;D

emo-heikki

• Vieras
Suomea verrataan yleensä muihin pohjoismaihin, vertausryhmä on väärä, meidän ja muiden pohjoismaiden historia on ihan erillainen, ne kun ovat keskittyneet pääasiassa onkikaloihin, niin täällä on käyty pitkiä ja verisiä sotia.

Historia on Venäjällä ja balttiassa samankaltainen, ehkä myös Saksassa, väkivaltaa ja terroria on viljelty vuosikausia, tottakai väkivaltainen historia luo väkivaltaisia toimintamalleja ja tätä satoa korjataan vielä sukupolvien ajan.

Shrek

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Ainakin SASsin kaikki ennusteet on silkkaa murhaa...  :o
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Sepedeus

• Vieras
Kanadassa serkkuni ihmettelivät miten löysä kuri on nuorisolla Suomessa.Täällä kun kävivät en viitsinyt heitä viedä mihinkään juhlapaikoille ettei tarvitse hävetä Suomalaisten käytöstä.

Kotimaista korkeaa Valio laatua joo. Tästä on tullut paljon kirjooteltua.  ;D

simmo

• Vieras

Hmph:
----------olen käynyt monet kerrat Venäjällä,kerran Kiinassa,monesti Kreikassa ,Espanjassa,Turkissa,Kerran Egyptissä,Ranskassa,Kroatiassa,Italiassa.Ruotsissa,Norjassa,Jordaniassa.
En todellakaan ole mökkihöperö.Missään muualla ei alaikäiset toikkaroi humalassa,ei edes Venäjällä,sielläkin humalassa on kyllä aikuisia,muttei lapsia.
-------ihan tavallisilla matkoilla olen käynyt,jaa yhdesti toiviomatkoilla israelissa

Viimeksi muokattu: 29.05.12 - klo:14:59 kirjoittanut simmo

simmo

• Vieras

Kyl mun on taas pakko nostaa katse ylös alapäästä ja sormet siirtää näppäimistölle  :D Oon kyl IHAN erimieltä ku simmo. Mut mää en käykkään ulkomailla kirkkokuoron reissuilla  ;D
[/quote]

-kyllä ne on enimmäkseen ollu ihan tavallisia reissuja,syntisten seurassa ;D

simmo

• Vieras

Viittaatko tällä Päivi Räsäseen, joka joi perskännejä jo 12-vuotiaana  :o Nyt edustaa ja tietää maailmasta paljon. Ryyppäämisen aloittaminen mahdollisimman nuorena on antanut hyvät eväät ainakin Päiville, hyvissä töissä nyt.
[/quote]

-olen minäki ollut kännissä monet kerrat,en kyllä 12 vuotiaana. :(