Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaakana, sanoisi savolainen.  (Luettu 2797 kertaa)

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Kaakana, sanoisi savolainen.
Kaksi blondia keskusteli:
- Mää olin käymässä Helsingissä, siellä tuli sähkökatko ja mä olin hississä jumissa kaksi tuntia.
- Höh, eihän tuo mitään, minä olin rullaportaissa neljä tuntia.

Otan osaa, mää olin kerran, sähkökatkoksen aikana, aabeeceellä kahvijonossa neljä tuntia, kun kahvinkeitin ei toiminut.    :o  Oli muuten jalat hyytelöä...



 :P :P :P

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Kaakana, sanoisi savolainen.
Timppa syöksyi naamioituneena Rauman Osuuskassaan ja vaati Nova Combin kylvövantaalla uhaten kassaneitiä siirtämään tililleen 3 miljoonaa euroa, koska oli kuullut, että setelit voidaan jäljittää sarjanumeroiden perusteella.   ;D

 Miks Timppa on ihan pinkki...sepä ei ollutkaan peittausainetta semmosessa salkussa mikä possahti naamalle...isi haki muksuille monopolirahat sekuritaksen autosta...

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Kaakana, sanoisi savolainen.
Kaksi blondia keskusteli:
- Mää olin käymässä Helsingissä, siellä tuli sähkökatko ja mä olin hississä jumissa kaksi tuntia.
- Höh, eihän tuo mitään, minä olin rullaportaissa neljä tuntia.

Otan osaa, mää olin kerran, sähkökatkoksen aikana, aabeeceellä kahvijonossa neljä tuntia, kun kahvinkeitin ei toiminut.    :o  Oli muuten jalat hyytelöä...



 :P :P :P

Ai, TyttöMualta ei olekaan aito brunette.  :o :P
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kaakana, sanoisi savolainen.
Timppa syöksyi naamioituneena Rauman Osuuskassaan ja vaati Nova Combin kylvövantaalla uhaten kassaneitiä siirtämään tililleen 3 miljoonaa euroa, koska oli kuullut, että setelit voidaan jäljittää sarjanumeroiden perusteella.   ;D

Tinpan tili on rahan taivas.

Pääsee sieltä hyvään käyttöön. Massikoita... Nova Combeja...

 ;D
Kui mää ain olen paras?

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Kaakana, sanoisi savolainen.


Otan osaa, mää olin kerran, sähkökatkoksen aikana, aabeeceellä kahvijonossa neljä tuntia, kun kahvinkeitin ei toiminut.    :o  Oli muuten jalat hyytelöä...

 :P :P :P
[/quote]

Ai, TyttöMualta ei olekaan aito brunette.  :o :P
[/quote]

Kylläkait se aito brunettekin voi joskus joutua sähkökatkoksen pauloihin.

 ;D :P



Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
Vs: Kaakana, sanoisi savolainen.
hääkö se oli joka muutteli niitä sarjanumeroita tussilla isommiks ettei jälestys onnais?