Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vesipokeri !! ??  (Luettu 6740 kertaa)

TyttöMaalta

• Vieras
Vs: Vesipokeri !! ??
Mua nyt kyllä vähän pelottaa ja harmittaa, ku laitoin tänne tämmösen "vinkin". Oon nimittäin aika varma, että skn, Johara ja mah kokeilevat sitä tulevana kesänä.

:-[

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Mua nyt kyllä vähän pelottaa ja harmittaa, ku laitoin tänne tämmösen "vinkin". Oon nimittäin aika varma, että skn, Johara ja mah kokeilevat sitä tulevana kesänä.

Kuules. Skännä käyttää vettä vain ruiskussa ja jäähdyttimessä sekä pissapojassa. Vesi on vasikoille, ei ihmisille.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

• Vieras

Mä en pelaa pokeria yms. syntisiä korttipelejä  :o

TyttöMaalta

• Vieras

Ahaa! JoHaRa on siis tullut uskoon.     :)

JoHaRa

• Vieras

En tunne ketään Uskoa, enkä puuhaile tuollaisia pervoja  :o

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kuules. Skännä käyttää vettä vain ruiskussa ja jäähdyttimessä sekä pissapojassa. Vesi on vasikoille, ei ihmisille.
Tosi on, ei vesi mitenkään liity kortinpelaamiseen, ei ainakaan juotuna :o

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Onko moista ennen kuultu !!!???

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/uudenkaupungin-sanomat--tytto-kuoli-vesimyrkytykseen--vanhemmat-varoittavat-vesipokerista/art-1288472426565.html
Mitäs mää oon aina sanonu? Juokaa viinaa hyvät ihmiset.

Juu, viinaa vaan. Ketä tietää mihin tässä maailmassa voi kualla.
En halua Kantolan kirjotustyyliä arvostella, mutta mistä tämä "ketä" kirjotusmuoto on tullut yleiseen käyttöön. Ennen kysyttiin "kuka".

Ketä tietää, ketä käskee? ...Kunnioituksesta lounaismurteita kohtaan ja hiukka provosoidakseni. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Onko moista ennen kuultu !!!???

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/uudenkaupungin-sanomat--tytto-kuoli-vesimyrkytykseen--vanhemmat-varoittavat-vesipokerista/art-1288472426565.html
Mitäs mää oon aina sanonu? Juokaa viinaa hyvät ihmiset.

Juu, viinaa vaan. Ketä tietää mihin tässä maailmassa voi kualla.
En halua Kantolan kirjotustyyliä arvostella, mutta mistä tämä "ketä" kirjotusmuoto on tullut yleiseen käyttöön. Ennen kysyttiin "kuka".

Ketä tietää, ketä käskee? ...Kunnioituksesta lounaismurteita kohtaan ja hiukka provosoidakseni. ;D
Aikas paha .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Syytän Timppaa, EskoÄnnää ja Sorkkista. Ketä pystyis vastustamaan Ketäketämaan voimakolmikkoa. :-\
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

emo-heikki

• Vieras
Syytän Timppaa, EskoÄnnää ja Sorkkista. Ketä pystyis vastustamaan Ketäketämaan voimakolmikkoa. :-\

On se yhtä järkevää kuin toi esim. yhtäkohta sanonta ????
Tarkoittaa samaa kuin milloinvain.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kenen ja ketä. Kukaksen ja kuka????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

simmo

• Vieras
Moni on myös tukehtunut veteen  :o En ole kuullut kenenkään hukkuneen RoundUppiin yms

----------------- :D ;D

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

On se yhtä järkevää kuin toi esim. yhtäkohta sanonta ????
Tarkoittaa samaa kuin milloinvain.
Mihtäkohtaa sää tarkoitat .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tääl vanhempi väki sanoo "palanajantakkaa" tai "palaniantakkaa"

Tarkoittaa että aina vähän väliä.
Kui mää ain olen paras?

mah

• Vieras

En tunne ketään Uskoa, enkä puuhaile tuollaisia pervoja  :o
"Vesi vanhin voitehista", sanoi hän tullessaan Uskoon...? Joskus kun on ollut oikein inhottava vatsatauti, on ollut vesipaskahousu. :'( Minä pidän uno-korttipelistä. Ja muistipelit ovat kivoja.