Pumpulissa kasvanut nuoriso ei ole oppinut käsittelemään vastoinkäymisiä....
Vähä niinku minä-itte isännät maataloudessa

Syyllistä vastoinkäymisiin etsitään aina muualta kuin lähimmästä peilistä. 
---------näin se on.Kun kaikki on saanut aina periksi,niin luonne ei kestä pettymystä.
Kyllähän täällä on melkoisia psykoloogeja. Kaikki ongelmat poistuu, kun annetaan pojankurikoille kerran viikossa remmiä kaiken varalta. Jos eivät oo pahanteossa, niin ainakin suunnittelevat. 
-minä luin jostain tutkimuksesta,että sarjamurhaajat ovat lähes poikkeuksetta olleet äitinsä kasvattamia,heillä ei ole ollut normaalia isä suhdetta. Poikalapselle isän merkitys on todella suuri.Äidit osaa kyllä hemmotella poikiaan,varsinkin,jos poika on ainut lapsi.
Olen jopa seurannut läheltä tilannetta.Mikään ei ole niin vahingollista kuin kehumalla kasvattaa lasta ja vakuuttamalla,että tämä on kaikkein paras ihminen maailmassa. Tällainen lapsi ei opi koskaan kunnioittamaan muita ihmisiä.
[/quote]
Tästäkin taitaa Simmon kanssa olla samat kokemukset. Ärsyttää ihan ,,,,,,, ti, kun nämä eronneet naiset kehuu poikaansa. On niin täydellinen että. Ainut vika on se, että jossain tilanteessa muistuttaa exsää. Todellisuudessa kuulen sitten näiltä nuorilta aivan toisenlaista tietoa.